Skocz do zawartości


Zdjęcie

Campa Czy Campa


17 odpowiedzi w tym temacie

#1 ramzi

ramzi
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • SkądTrójmiasto

Napisano 24 październik 2016 - 18:16

Drodzy Szosowcy.
Mam dylemat .
W moim poczciwymn już Colnago Dream coś jak tu https://lfgss.microc...3b2512627d1.jpg

Planuje zmienić cały osprzęt , musi to być campagnolo .
W-g mnie najlepiej będzie wyglądała cała srebrna grupa. Więc jak dla mnie to zostaje dorwanie gdzieś Campe Athena albo nowsza Potenza.
Normalnie pewnie wybralbym Potenze ale trochę mnie martwi plastik w tylnej przerzutce, nie dość że jakos do campy mi to nie pasuje to i wizualnie mam pewne obawy.

Co o tym sądzicie ? Co byście wybrali ?

Pozdrawiam,
Ramzi

#2 ratek

ratek
  • Użytkownik
  • 178 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 październik 2016 - 18:36

Rozumiem, że tylko 11s grupa wchodzi w grę? Z 10s, to srebrne było też Veloce i Centaur - bardzo rozsądne cenowo grupy, z tym że tego drugiego już nie ma w ofercie. Do takiego klasyka srebro będzie fajne, dodałbym jeszcze białe gumy na klamkomanetki, będzie cacy :)



#3 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 24 październik 2016 - 21:16

ramzi dokładnie jak pisze kolega wyżej. Niedawno, w ciągu dwóch sezonów, etapami, zakupiłem całą grupę srebrną Centaura. Rzeczy nowe, stoki kilkuletnie. Opłaca się - np. korba w systemie Ultratorque 400 zł. Trzeba tylko poszukać na aukcjach, w magazynach sklepowych itd.



#4 ramzi

ramzi
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • SkądTrójmiasto

Napisano 25 październik 2016 - 10:32

Panowie , veloce mnie nie interesuje , a Centaur jest zbyt trudny do zdobycia , a szukanie używek mnie nie interesuje , No chyba że ktoś miałby prawie nową Athene. Jest jeszcze kwestia taka że chce mieć pełną grupę a w przypadku centaura mógłby być z tym problem.
Tak więc w tym momencie waham się tylko między Athena a Potenza

 

Tak więc moje pytanie brzmi : czym lepiej się zainteresować Athena czy Potenza.
I Czy może ktoś już widział na żywo, używał Potenze ??



#5 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 29 październik 2016 - 21:47

To źle się wahasz. Czy wybierzesz Athenę czy Potenze to twoja wola pod jednym warunkiem, klamki daj koniecznie Chorusa/Recorda/S. Recorda.
Technologicznie klamki Veloce do Potenzy niczym się nie różnią, a więc mają wspólną wadę. Wadą tą jest plastikowy pazur zminy biegów. Po ok. 10kkm wytrze się i zacznie przepuszczać biegi kilka na raz. Brak części zamiennych zmusza do kombinacji lub zakupu nowych wkładów, a to koszta prawie jak za nowe klamki. Także dobrze radzę, dołóž te 300zł i kup tylko klamki chociaż Chorusa.
  • kapral_szef lubi to

#6 mburs

mburs
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 październik 2016 - 10:28

Athena ładniejsza, ale pewnie niedługo wyjdzie z produkcji, bo Potenza to właściwie nowsza wersja Atheny. Arni w poście powyżej ma absolutną rację, niby w Potenzy piszą że jest bardziej odporna "The internal mechanism that permits the Power-Shift function has been modified and improved to offer not only increased performance but also unrivaled durability.", ale można traktować to ostrożnie. A Chorus jest absolutnie genialny.



#7 ramzi

ramzi
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • SkądTrójmiasto

Napisano 30 październik 2016 - 16:47

Athena już niestety wyszła z produkcji , ale można jeszcze wyrwac końcówkę magazynową.

 

To mnie trochę zaniepokoilście tą awaryjnością klamek poniżej poziomu Chorusa :/  gdyż nowszej wersji Chorusa nie kupię w srebrnej wersji :/



#8 clavdivs

clavdivs
  • Użytkownik
  • 392 postów
  • SkądGarwolin

Napisano 30 październik 2016 - 21:41

,

 

To mnie trochę zaniepokoilście tą awaryjnością klamek poniżej poziomu Chorusa :/  gdyż nowszej wersji Chorusa nie kupię w srebrnej wersji :/

Kup w wersji niesrebrnej, też będzie dobrze wyglądać.



#9 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 01 listopad 2016 - 17:56

Moim zdaniem Campa jest tak tradycyjna, że i czarny by pasował.

#10 stomek

stomek
  • Użytkownik
  • 506 postów

Napisano 14 grudzień 2016 - 18:47

Pytanie odnośnie klamek Veloce/Centaur czy chociaż Xenon. Czy znacie kogoś kto miał takowe od nowości i po 10 kkm zaczęły się psuć? Przecież to jest, jak dla amatora jeden mały sezon. Pytałem znajomego, który ma od nowości Veloce, po 2 sezonach i 25 kkm nie zauważył żadnych problemów. 



#11 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 14 grudzień 2016 - 19:28

Tak, ja znam siebie. Prawa klamka przepuszcza ci biegi?



#12 stomek

stomek
  • Użytkownik
  • 506 postów

Napisano 14 grudzień 2016 - 20:11

Mnie nic nie przepuszcza, ja mam Chorusa;-) Może miałeś jakieś wybrakowane klamki? Nowe z pudełka zakładałeś? Niestety nie znam zbyt wiele osób jeżdżących z klamkami o które pytałem a z chęcią poznałbym opinie innych czy faktycznie tak z nimi źle. 10 kkm to znikomy przebieg jak na klamki. Opony mi dłużej wytrzymują;-)



#13 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 14 grudzień 2016 - 20:23

Tak, jest z nimi źle. Chyba że ktoś bardzo rzadko zmienia biegi.

http://szosa.org/top...zur#entry133989



#14 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 15 grudzień 2016 - 10:11

Marvelo, jesteś w stanie odnaleźć i ponownie wkleić zdjęcia do tamtego tematu? Często ludzie pytają, a bez zdjęć ciężko pokazać o co kaman

#15 nick

nick
  • Użytkownik
  • 2246 postów
  • Skądkrakow

Napisano 15 grudzień 2016 - 13:31

Nie wiem z czego teraz robią Xenona, ale miałem parę lat temu / były z tworzywa/ i dzwignie połamały mi się podczas regulacji na stojaku. Najpierw prawa, potem lewa. Po kilku tygodniach od zakupu. Dostałem zwrot kasy bez szemrania.  pozdr



#16 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 15 grudzień 2016 - 14:07

Teraz to chyba z niczego, najniższą grupą jest Veloce

#17 nick

nick
  • Użytkownik
  • 2246 postów
  • Skądkrakow

Napisano 15 grudzień 2016 - 14:34

Aaaa, tym lepiej.  pozdr



#18 Monowiec

Monowiec
  • Użytkownik
  • 835 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 grudzień 2016 - 23:16

Pytanie odnośnie klamek Veloce/Centaur czy chociaż Xenon. Czy znacie kogoś kto miał takowe od nowości i po 10 kkm zaczęły się psuć? Przecież to jest, jak dla amatora jeden mały sezon. Pytałem znajomego, który ma od nowości Veloce, po 2 sezonach i 25 kkm nie zauważył żadnych problemów. 

Mój brat ma klamki Xenona 9speed, nie wiem jaki rocznik ale plastikowe. Myślę, że zrobił więcej jak 25k km, bo ma je już jakieś 7 lat? Zepsuła się tylko lewa dźwignia(jakoś rok temu). Tylna nie puszcza biegów.

A kupił je chyba używane, nie pamiętam.





Dodaj odpowiedź