Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wybór Roweru Szosa Czy Tt


55 odpowiedzi w tym temacie

#21 Speedy

Speedy
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 01 listopad 2016 - 01:03

W kazdym rowerze tri jest masa ustawien. Sugerowalbym zakup w tej cenie Cervelo, canyon lub argon 18. Popularne i modne marki, latwo odsprzedaz. Fuji sporo jezdzi na zawodach tri, ale ze wzgledu na cene, maja najtansze niskie modele. Nie twierdzę ze sa zle.

#22 Razill

Razill
  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 01 listopad 2016 - 08:31

Tegomogę mieć nowego poniżej 9k więc ciężko mi będzie znaleść Cervelo albo Argona nowego w tej cenie.



#23 Speedy

Speedy
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 01 listopad 2016 - 08:46

No i to jest powod dlaczego fuji jest tak popularny w Polsce :-). Cena rynkowa jest mega konkurencyjna. Mimo wszystko mi sie ksztalt ramy nie podoba. Poza tym fuji sa o okolo 0,5kg ciezsze od konkurencji. W wertykalu maja jakies promocje na Argona za 8000 na 105, w cenie bikefitting. Poza tym widziales kogos w pro turze na fuji tt? :-)
Sam aktualnie stoje przed podobnym dylematem, szukam roweru do tri. Chce nowy na fv, jest dylemat.

#24 Razill

Razill
  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 01 listopad 2016 - 09:29

Fuji jest zapewnie cięższy przez kiere alu ale to nie jest wielki problem, zresztą tu waga nie ma takiego znaczenia.

Ten Argon ciekawy ale zastanawiam się czy byłby lepsze, te koła w fuji wyglądają bardziej aero



#25 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 01 listopad 2016 - 09:54

Kola i tak pierwsza rzecz do pogonienia, przynajmniej tylne. Zmiana na jakis wysoki stozek albo dysk.

 

 W wertykalu maja jakies promocje na Argona za 8000 na 105, w cenie bikefitting. Poza tym widziales kogos w pro turze na fuji tt? :-)

Ale tez w pro turze nikt nie jezdzi na 105 :)



#26 Razill

Razill
  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 01 listopad 2016 - 09:58

Stożek dysk wiadomo, panowie nie od razu Kraków zbudowano, na wszystko przyjdzie pora.

Osprzęt 105 wystarczy w zupełności, natomiast zastanawiam się trochę pomiędzy tym argonem a fuji w tym tyg chcę już coś kupić :D

 



#27 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 01 listopad 2016 - 10:46

Pisze o kolach, bo wczesniej wspomniales, ze Fuji ma lepsze kola.

Skoro i tak ida do wymiany, to skupilbym sie na innych rzeczach, geometrii przede wszystkim.



#28 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 listopad 2016 - 10:50

pytanie kiedy idą do wymiany, jak chce kupić rower na ktorym będzie mógł śmigać a ulepszać go będzie z czasem w miarę pojawiania się możliwości to rozumiem jego komentarz o kołach.



#29 Razill

Razill
  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 01 listopad 2016 - 11:03

Dokładnie o kołach pomyśle za rok może nawet dwa. A póki co chcę mieć sprzęt na którym mogę osiągać przyzwoite wyniki

#30 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 01 listopad 2016 - 13:12

Moze to ci pomoze podjac decyzje, w ktorym isc kierunku.

 

 

30077660164_f2f56dedc4_o.png



#31 Greek

Greek
  • Użytkownik
  • 2090 postów
  • SkądKraków

Napisano 01 listopad 2016 - 17:17

Kup sobie ramę TT, która się będzie nadawała również jako rama na normalną szosę (taką z możliwością normalnego mocowania kierownicy, a nie tylko jakiejś zintegrowanej). Do tego musisz mieć dwie kierownice (bo i do TT i normalnego baranka) i możliwe że sztyce i siodełka + optymalnie dobrze by było mieć dysk skoro już idziesz w te TT.  I w ten sposób masz w zasadzie 2 rowery, a tylko jedną ramę (której aero walory odczujesz również w szosowej jeździe).


"Najgorsze koło czyni najwięcej hałasu", Antoine de Rivarol

 

Ragazza Ravennesa

 


#32 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 01 listopad 2016 - 17:46

Koszmarny pomysł. Przekładanie kół spoko, sztycy i siodła od biedy też, ale jak sobie wyobrażasz przekładanie kierownic?



#33 mburs

mburs
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 listopad 2016 - 17:47

Dobrym pomysłem będzie założenie osprzętu Srama eTap, odpadnie problem z kablami, a na hydraulikę są szybkozłączki.

;-P


  • Greek lubi to

#34 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 01 listopad 2016 - 17:55

Hamulce też bezprzewodowe albo prościej, w tylnej piaście jak w składakach. :P



#35 mburs

mburs
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 listopad 2016 - 17:58

A butami to nie łaska?



#36 Razill

Razill
  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 01 listopad 2016 - 18:10

Nie temat przekładania nie bardzo mi odpowiada osobny rower do tt to lepszy pomysł z tego wykresu jasno wynika ze nie ma co cudowac a za jakiś czas jak forma będzie uzasadniać taki zakup to ogarnie jakiś dysk i wysoki stożek na przód.

#37 Greek

Greek
  • Użytkownik
  • 2090 postów
  • SkądKraków

Napisano 01 listopad 2016 - 18:11

Tak jak Kolega napisał, optymalnie grupa elektroniczna, a nawet jeśli nie to nie szalejmy - ile razy trzeba będzie to zamieniać? Autor planuje trzy starty. Niektórzy spalacze z taką częstotliwością wymieniają linki ;)


"Najgorsze koło czyni najwięcej hałasu", Antoine de Rivarol

 

Ragazza Ravennesa

 


#38 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 01 listopad 2016 - 19:08

Przy tej ilości startów rower tt i do tego dalsze tluczenie się na aluminiaku i tiagrze?
Moim zdaniem najrozsadniej byłoby iść w rower aero.

#39 mburs

mburs
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 listopad 2016 - 19:14

Oczywiście, ale mam wrażenie, że kolega Razill po prostu chce kupić rower TT i szuka potwierdzenia dla swojej decyzji. A to co on chce jest najważniejsze, to będzie jego rower.



#40 Razill

Razill
  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 01 listopad 2016 - 19:24

Ilość startów faktycznie zbyt wielka nie będzie, jednak samych wyścigów też za wiele nie ma, przynajmniej w rozsądnej odległości.

Ciągle biję się z myślami odnośnie szosy aero, wiadomo fajna sprawa i na pewno często jej będę używał, jednak w moim budżecie do 8500k taka szosa będzie miała słabe koła a nie sądzę aby sama rama i osprzęt zrobiły ogromną różnicę w stosunku do mojej scultury.

 





Dodaj odpowiedź