Wybór Roweru Szosa Czy Tt
#21
Napisano 01 listopad 2016 - 01:03
#23
Napisano 01 listopad 2016 - 08:46
Sam aktualnie stoje przed podobnym dylematem, szukam roweru do tri. Chce nowy na fv, jest dylemat.
#25
Napisano 01 listopad 2016 - 09:54
Kola i tak pierwsza rzecz do pogonienia, przynajmniej tylne. Zmiana na jakis wysoki stozek albo dysk.
W wertykalu maja jakies promocje na Argona za 8000 na 105, w cenie bikefitting. Poza tym widziales kogos w pro turze na fuji tt? :-)
Ale tez w pro turze nikt nie jezdzi na 105
#27
Napisano 01 listopad 2016 - 10:46
Pisze o kolach, bo wczesniej wspomniales, ze Fuji ma lepsze kola.
Skoro i tak ida do wymiany, to skupilbym sie na innych rzeczach, geometrii przede wszystkim.
#30
Napisano 01 listopad 2016 - 13:12
#31
Napisano 01 listopad 2016 - 17:17
Kup sobie ramę TT, która się będzie nadawała również jako rama na normalną szosę (taką z możliwością normalnego mocowania kierownicy, a nie tylko jakiejś zintegrowanej). Do tego musisz mieć dwie kierownice (bo i do TT i normalnego baranka) i możliwe że sztyce i siodełka + optymalnie dobrze by było mieć dysk skoro już idziesz w te TT. I w ten sposób masz w zasadzie 2 rowery, a tylko jedną ramę (której aero walory odczujesz również w szosowej jeździe).
#37
Napisano 01 listopad 2016 - 18:11
Tak jak Kolega napisał, optymalnie grupa elektroniczna, a nawet jeśli nie to nie szalejmy - ile razy trzeba będzie to zamieniać? Autor planuje trzy starty. Niektórzy spalacze z taką częstotliwością wymieniają linki
#38
Napisano 01 listopad 2016 - 19:08
Moim zdaniem najrozsadniej byłoby iść w rower aero.
#40
Napisano 01 listopad 2016 - 19:24
Ilość startów faktycznie zbyt wielka nie będzie, jednak samych wyścigów też za wiele nie ma, przynajmniej w rozsądnej odległości.
Ciągle biję się z myślami odnośnie szosy aero, wiadomo fajna sprawa i na pewno często jej będę używał, jednak w moim budżecie do 8500k taka szosa będzie miała słabe koła a nie sądzę aby sama rama i osprzęt zrobiły ogromną różnicę w stosunku do mojej scultury.