Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ultegra 6800 Hamulec Na Tył


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ErnestKoska

ErnestKoska
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 28 listopad 2016 - 11:33

Hej.

Zgłaszam się do Was bo mam pewien problem z montażem hamulca na tył, a że jestem nowy w temacie rowerów szosowych to sporo niewiadomych. Sprawa wygląda tak. Niedawno kupiłem nową ramę - colnago arte, z hamulcami - również colnago. Z tego co wyczytałem te hamulce nie są najlepsze a zupełnie nie przypadkowo od jakiegoś czasu jestem posiadaczem kompletu nowych hampli ultegra 6800. Zdemontowałem seryjne hamulce i od razu zauważyłem różnice w długościach śrub w hamulcach colnago w stosunku do ultegry - te pierwsze miały dłuższe śruby średni o około 7mm. Mimo wszystko zacząłem montować ultegry. Okazało się oczywiście ze nie jest różowo - o ile problem z przodem da się rozwiązać w bardzo prosty sposób - zakładają dłuższą tulejkę,(przy 30mm tulejki złapie śrube na około 12mm) tak nie wiem co zrobić z tyłem. Tulejka łapie śrubę przy montażu ale na około 5-6mm po wymianie podkładki pomiędzy zaciskiem a hamulcem na najcieńszą jaką znalazłem (około 1mm). Nie bardzo wiem co można tu zrobić - macie jakieś pomysły? Znalazłem gdzieś informację o tym żeby na tył dokupić po prostu wersję ultegry na przód - z dłuższą śrubą i najzwyczajniej skróć trochę. Szukam potwierdzenia tej teorii. Może miał ktoś podobny problem? Wiem że te rowery wychodziły równiez z hamulcami ultegry więc musi być jakiś sposób.

Dzięki i pozdrawiam



#2 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 28 listopad 2016 - 11:57

To sie reguluje tulejkami, a nie dlugoscia sruby w zacisku ;)

 

https://www.google.c...H4aQanc8UsKrEM:



#3 ErnestKoska

ErnestKoska
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 28 listopad 2016 - 12:01