Nowy Kokpit - Dogma 60.1
#1
Napisano 04 grudzień 2016 - 19:15
Mam obecnie zainstalowaną zintegrowaną kierownicę MOST Talon. Niestety do wymiany - kierownica za wąska, mostek za krótki, a na aerodynamiczną kierownicę nie założę lemondki. Co byście mi polecili do tego roweru? Naturalnym wyborem jest zestaw MOST - Jaguar XC 3K + Tiger Ultra Light Aero, natomiast zastanawiam się czy się jeszcze nie rozejrzeć po rynku - może jakiś Ritchey, FSA, czy coś podobnego. Dobrze by było też, gdybym miał ciut większy reach niż obecnie (80). Wszelkie sugestie mile widziane.
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
#2
Napisano 04 grudzień 2016 - 19:38
#5
Napisano 05 grudzień 2016 - 13:21
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
#7
Napisano 08 grudzień 2016 - 19:18
Tylko waga. Jak pasuje ci wersja stealth jest rowniez dostepna jako Team.
#8
Napisano 08 grudzień 2016 - 19:31
Trochę problem z dostępnością - całe szczęście producent ma na stanie kierownicę (ale mostka już nie), z kolei mostek jest w wertykalu, więc powinienem jakoś skompletować.
Wersja stealth chyba bardziej leży, chociaż szkoda, że nie ma białej wersji - mam cały biały rower i ta czarna kierownica pasuje jak pięść do nosa, ale może złamię to białą owijką. Ale decyzja podjęta - ten reach to jest dokładnie to czego szukałem
Pewnie montaż będzie jakimś zagadnieniem z uwagi na wewnętrzne prowadzenie linek i kabli, z linką do hamulca problemu nie będzie, ale jak ja przeciągnę kable od Di2....
K
Road - Pinarello Dogma 60.1 2009
Tri - S-Works Shiv 2017
#9
Napisano 08 grudzień 2016 - 19:39
Poszukaj w DE lub UK, moze sie okazac ze w cenie Team bedziesz mogl dostac Ltd ale to tez nie sa biale wstawki, cos ala szaro srebrne. Napis jest bialy.
Bardzo fajna kierownica. Mialem Ltd, wymienilo mi sie na stealth ltd, lezy w pudelku i czeka na lepsze czasy
#11
Napisano 09 grudzień 2016 - 00:10