Kellys Urc !
#1
Napisano 10 grudzień 2016 - 19:29
Mój nowy Kellys odkupiony jako prawie nowy. Sprzedający twierdził że był tylko raz przetestowany na krótkiej trasie. Po oględzinach byłem w szoku, że sprzedający nie wciskał kitu i rzeczywiście rower dosłownie jak nowy.
Rower ma obecnie full 105 5700 oprócz przedniej przerzutki (po prostu nie widzę większej różnicy w działaniu i wadze tego elementu w rowerze, a nowa Tiagra lepszą od używanej 105) i suport jest też od Tiagry, bo bez sensu przekładać Stary 105.
Tutaj wklejam zdjęcie Mojego wcześniejszego IRC 3.9: https://goo.gl/photo...v5nBmMoWSYpdsv8
Z tego oto roweru, robiłem przekładnię całego osprzętu do URC, a irc został później sprzedany na Tiagrze ; )
Obecnie zamowiłem już nową kasetę ultegry 6700 11-23, i łańcuch cn-6701. Muszę jeszcze wymienić dużą tarczę na taką jaką jest obecnie czyli 50/34. Mała Tarcza jest w bardzo dobrym stanie, więc zostaje. Taki napęd zamontuje na wiosnę, a obecnie Stary jeszcze służy do jazdy na trenażerze. Na wiosnę jeszcze będę zamawiać kasetę 105 na górzyste tereny ; ) obecnie są fabryczne koła z irc, czyli obręcze Kellys spark na Piastach 105 5700 z czego z tyłu jest nowa piasta, bo stara wymagała naprawy, a że nowa piasta była w promocji, a ja lubię się bawić w takie rzeczy, to sam sobie poskładałem koło. Koła planuje zmienić w najbliższym czasie na Piastach bitex'a i najprawdopodobniej na obreczach kinlin 279, ale co do obręczy, to się jeszcze zastanowię.
Celowo nie napisałem nazwy URC 3.0 bo rower finalnie będzie trochę lepszy niż seryjny ; ) obecnie z pedałami, stalowa ciężkim zaciskiem do trenazera, uchwytem na bidon i lusterkiem waży 9,1kg, bo nie chciało mi się specjalnie wszystkiego ściągać żeby go ważyć ; ) myślę że tak jak wszyscy ważą ma ok 8,6kg. Jak będą nowe koła itd. To wtedy myślę że ok 8kg będzie ; ) tutaj link do galerii gdzie są foty Mojej szosy i też foto Mojego małego pomieszczenia, gdzie miedzy innymi buduję formę na 2017 i foto jak wyglądał irc przed sprzedażą na osprzecie Tiagry.
https://goo.gl/photo...izYyiHuBSZB6vc7
#2
Napisano 10 grudzień 2016 - 19:47
sam posiadam kellysa i bardzo mi sie podobał gdy go kupowałem zimą 2011 roku i do tej pory mam go i jestem zadowolony , bardzo mi sie podoba twoj URC jestem ciekaw co to za rocznik mysle ze 2012, twoj aluminiak to wlasnie u mnie IRC 5,9 taka sama rama , ktora w roczniku 2012 byl nazwany IRC 5,0. ale twoj karbonowy URC to naprawde kawał solidnej ramy, teraz to widze te łączenia, sa tęgie.
#3
Napisano 10 grudzień 2016 - 20:02
#4
Napisano 10 grudzień 2016 - 21:28
wydaje ci sie wiekszy bo rura gorna jest dłuzsza
#5
Napisano 15 grudzień 2016 - 00:29
- Janao lubi to
#6
Napisano 17 grudzień 2016 - 13:09
na pewno cos da , ale chyba głowka sterowa krotsza tez jest w porownaniu z IRC i dlatego taka pozycja
#7
Napisano 28 grudzień 2016 - 10:12
#8
Napisano 28 grudzień 2016 - 11:16
Własnie główka jest długa i ma dużo podkładek jak widać na zdjęciach, a siodełko jest niemal na tej samej wysokości co mostek, dość nietypowe ustawienie jak na szosę. Pozycja sportowa to bym powiedział gdy zad wysoko, a łapy nisko, bardzo pochylona A Ty jesteś za bardzo wyciągnięty, z tego co piszesz. Przesuń siodło do przodu, wypróbuj mostek 90mm i zobacz, skrócisz nieco zasięg ramion, może to ustawienie będzie git. Ja zmieniłem mostek ze standardowego 100mm na 80mm (175cm) i nie muszę już tak się wyciągać (i znam jeszcze jeden przypadek z taką wymianą, bardziej relaksowo się trzyma rower).
#9
Napisano 28 grudzień 2016 - 14:56
Tylko że korekty siodła nie powinno się raczej robić pod tułów/ramiona, a pod uda. Książkowo ma być pion z rzepki kolana do osi pedału. Pewnie jakiś +/- jest, ale bez przesady, nie 2cm.
#10 Gosc_DivisionBell_*
Napisano 30 grudzień 2016 - 15:28
Pod koniec tamtego roku, gdy szukałem nowej ramy dla siebie, brałem też pod uwagę właśnie Kellysy. Dopiero potem popatrzyłem na ich rozmiarówki i się okazało, że robią strasznie dlugie górne rury więc dałem sobie spokój z ta marką. Np. najmniejszy dostępny rozmiar(s) to potrafi być aż 54,5 cm horyzontalnie(górna rura). Szkoda, bo wizualnie niektóre z tych ram są naprawdę ładne.