Witam ! będe wymianiał suport w ostrym kole odkręciłem go i pisze na nim BC 68 dł osi 103 w internecie nie znalazłem nigdzie suportu z wymiarami 103 mm czy można zastosować 107 mm ? bo taki znalazłem,
Długość Suportu
#2
Napisano 29 grudzień 2016 - 11:15
103 mm dostępny od ręki: https://rowerplus.pl...ad-suportu.html
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#4
Napisano 29 grudzień 2016 - 11:56
Można wszystko, ale nie wszystko należy
Przy zmianie suportu 103 na 107 linia łańcucha z przodu na tarczy przesunie się o jakieś 2 mm na zewnątrz.
To może być zmiana całkiem nieznacząca, a może też być irytująca... wszystko zależy od tego, jak przednia i tylna CL wygląda teraz, a jak będzie wyglądał i zachowywał się napęd Twojego OK po tej zmianie.
Chociaż rowery z przerzutkami mają większe przekosy i jeździć się da...
#7
Napisano 29 grudzień 2016 - 16:47
Nie przepłacić, tylko zapłacić za porządny suport Po VP nie spodziewaj się zbyt wiele.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#10
Napisano 30 grudzień 2016 - 16:06
Zależy raz miałem suport octalink za 90 zł do szosy rozsypał się po miesiącu a inny na kwadrat w góralu za 15 zł trzyma już 4 lata. Do ostrego co używam na codzień w każdą pogodę suport za 20 zł jest optymalnym rozwiązaniem.
Na co dzień bierz droższy, bo dochodzi błotko, deszcz itd.
#11 Gosc_marvelo_*
Napisano 30 grudzień 2016 - 17:27
Nie przepłacić, tylko zapłacić za porządny suport Po VP nie spodziewaj się zbyt wiele.
Nic nie umniejszając zaproponowanemu przez Ciebie suportowi Sunrace'a wypada jednak stwierdzić, że podstawowe suporty VP (te na łożyskach maszynowych, np. taki: http://allegro.pl/vp...6654937259.html) mają w zasadzie identyczną konstrukcję. Sunrace ma miski aluminiowe (w VP stalowe), ale tuleja rozdzielająca jest prawdopodobnie stalowa (w VP aluminiowa), więc waga pewnie podobna. Samo uszczelnienie łożysk jest identyczne (tylko własna uszczelka łożyska). Trwałość takiego rozwiązania zależy w głównej mierze od konkretnego producenta łożysk (także od partii produkcyjnej), od jakości i ilości smaru zastosowanego w fabryce, od warunków w jakich się jeździ, no i trochę od szczęścia. Jeśli chodzi o wykonanie osi (twardość i dokładność wykonania kwadratów), precyzję gwintów i jakość śrub dołączonych do suportu to do VP nie można mieć zastrzeżeń. Stosunek cena/jakość jest w nich jak najbardziej korzystny. VP i tak wypada dużo lepiej niż pojawiające się za podobne pieniądze produkty o chińskobrzmiących nazwach, gdzie np. gwinty w miskach czasem są dużo gorzej wykonane, a śruby mają znacznie niższą wytrzymałość (8.8 zamiast 12.9).