Pomoc W Wyborze Opon 700X25
#1
Napisano 07 styczeń 2017 - 00:09
- waga na siodle 90/92kg,
- koła fulcrum racing quattro lg,
- jazda w 80proc asfalt, reszta bruk i delikatny szutr.
- do tej pory Vittoria Rubino Slick 23c ale maja ok 6000km i trochę się slizgają na mokrym a i chce zobaczyć jak to jest na 25c
Budżet: 200zł za parkę.
Zastanawiam się nad zwijanymi:
* Opona Continental Ultra Sport II 700x25C
* Opona szosowa Vittoria Rubino Pro (lub nadszarpnę budżet i będzie to Graphene G+) 700x25,
* MAXXIS DETONATOR 700X25C
Co polecicie, a może coś innego z delikatnym bieżnikiem.
Dzięki z góry za podpowiedzi i pozdrawiam.
#2
Napisano 07 styczeń 2017 - 00:30
....chyba nie ma opon które się na mokrym nie ślizgają, tym bardziej jak za ostro w zakręt wejdziesz, jak już trafisz w deszcz jedziesz bardziej zapobiegawczo.
....ja mam te continentale i jakoś się jeszcze nie wyłożyłem, ale skoro przejechałeś 6 tyś to nie powinna ci się już dawno zetrzeć?, a przynajmniej z tyłu ?
...a co do zwijanych opon to lepiej mieć coś na wymianę na trasę w plecaku
#3
Napisano 07 styczeń 2017 - 01:41
W trasie różnie bywa, szczególnie na dłuższych wyprawach, nie stąd nie zowąd popada przelotnie...
Nie wyobrażam sobie aby nie wyjechać z zapasem
Zależy mi głównie na tym aby ograniczyć do minimum możliwość przebicia
#5
Napisano 07 styczeń 2017 - 09:16
Maxxis Detonator używałem chyba przez 2 sezony. Ogolnie uwazałem, że opona spoko puki na nowo założonej po przejechaniu 15 kilometrów nie złapałem gumy. Na zakrętach przy mokrej nawierzchni czasem robiłem dryfting
Tak jak qzn polecam Conti GP 4000s/4000sII. Na nich nie miałem uslizgów na mokrej nawierzchni, bardzo dobrze trzyma się szosy.
Jeśli nie chcesz wydawać dużo, to Conti Ultra Sport II będą dobre. Założyłem sobie do OK na przód 25c a na tył 28c. Jak na razie ok
#8
Napisano 20 luty 2017 - 08:37
Pytanko z innej beczki.
Chciałbym zmienić szerokość opon z 23 na 25 mm. Sęk w tym, że szkoda mi odkładać do lamusa całkiem świeżą 23 mm oponke conti 4 seasons, którą bym przez sezon 2017 dojechał a w nastepnym przeszedł całkowicie na 25.
Czy ma sens połączenie takowe: z przodu stara oponka 23 mm a z tyłu 25 mm? Ktoś tak jezdził?