Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pierwsza Szosa Do 4000Zl


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 DVBBS

DVBBS
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 06 luty 2017 - 18:21

Witam bardzo serdecznie kiedys mialem stycznosc tylko i wylacznie z rowerami typu FR/DH szerokie oponki duzy skok amortyzatorow itp itd... Wyroslem z tego, cos tam jezdzilem po szosie ale zwyklym sztywnym goralem 26' robilem po kilkadziesiat kilometrow ale to byla meczaca jazda. Tak sobie pomyslalem ze moze sie przymierze do zakupu jakiejs fajnej szosy jestem kompletnie zielony najbardziej obawiam sie z doborem rozmiaru mam 180cm wzrostu jestem chudy/szczuply.

 

Czy warto sie pchac w rowery z decathlonu?

 

https://www.decathlo...id_8324331.html

 

Jedyne co obilo mi sie o uszy to zeby szukac z osprzetem shimano 105

 

http://allegro.pl/ro...6699024303.html

 

 



#2 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 06 luty 2017 - 20:04

Rowery Decathlonu jak najbardziej, ale ten Ultra ma tylny hamulec za suportem, a to potencjalnie upierdliwe rozwiązanie. 105 to najniższa grupa Shimano na 11 przełożeń. Jeśli wiesz, że tyle ci trzeba, to szukaj ze 105. Moim zdaniem lepiej brać coś z lepszą ramą, osprzęt może być klasy Tiagry, a nawet Sory.

Wzrost to mało. Podaj długość nogi od podłoża do krocza, wtedy będzie wiadomo jaki rozmiar potrzebujesz.

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#3 newjunior

newjunior
  • Użytkownik
  • 159 postów

Napisano 06 luty 2017 - 22:21

kellys ma tylko 3 rozmiary ramy, możesz mieć problem z dopasowaniem ramy pod siebie, poza tym ten kellys to jest jakiś kombinowany, oryginalny kellys arc był na tiagrze 4600, może ktoś złożył tego kellys z twojego linku?! Jeszcze dodam ze fajnie jak szosa pomieści opony 28c, jak ktoś jeździ po kiepskich asfaltach to doceni taka możliwość :)

 



#4 DVBBS

DVBBS
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 07 luty 2017 - 00:13