Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wahoo: Komputerki Treningowe: Elemnt, Bolt, Roam


2239 odpowiedzi w tym temacie

#201 tomacias

tomacias
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Skądopolskie

Napisano 12 listopad 2017 - 22:27

Mam takie pytanie czy w Bolt-cie, jest możliwość uruchomienia zapisanego planu treningowego np. określonego zestawu interwałów w trakcie jazdy i po ich przejechaniu kontynuowanie dalej jazdy w ramach jednej jazdy/ pliku treningowego? Tak, jak to jest w poczciwym E500 a co wyłączyli w E510 nie wiedzieć dlaczego?  



#202 Arked

Arked
  • Użytkownik
  • 910 postów

Napisano 12 listopad 2017 - 23:14

Tak. Możesz rozpocząć trening w dowolnym momencie jazdy. Możesz go równieże zapauzować, a po zakończeniu treningu jazda jest kontynuowana. Wszystko w jednym pliku.

#203 MarekB

MarekB
  • Użytkownik
  • 608 postów
  • SkądLuszowice

Napisano 17 listopad 2017 - 10:23

Dodam tylko kilka słów o obsłudze serwisowej.

 

Kiedy kupiłem Bolta - w kwietniu 2017 - w sklepie Mantel, to przyszła do mnie paczuszka i zauważyłem od razu, że ekran w lewym dolnym rogu ma dziwną kropkę. Minimalną, taką wielkości "paproszka", ale natychmiast odezwałem się do Wahoo (do działu obsługi klienta). Przyznali, że jakaś wstępna partia może mieć problem z zabrudzeniem klejem (to ponoć klej) i oczywiście zaproponowali wymianę, jednak to wiązało się z oczekiwaniem, a ja miałem ciśnienia na jazdę :)

 

Umówiłem się więc z nimi - zgodzili się! - że odeślę im sprzęt dopiero jesienią, jak sezon minie. Teraz w połowie listopada ponownie się do nich odezwałem, byłem przygotowany, że muszę zamawiać kuriera, który przekaże paczkę gdzieś tam zagranicę. Nic z tych rzeczy. Wahoo w ciągu 24h zorganizowało przesyłkę na swój koszt (zamówili kuriera TNT, ode mnie z Małopolski do magazynu Mantel w Holandii), a po kolejnych 24h (jeszcze paczka do nich nie dotarła) dostałem informację, że nowa sztuka do mnie już jedzie. 

 

To moje kolejne pozytywne wrażenie z obsługi klienta zagranicznych firm (kiedyś przez zgłoszenie na FB wymieniłem słuchawkę Jabry). Fajnie, by polskie firmy czerpały taką kulturę prokliencką z zagranicy.



#204 cky

cky
  • Użytkownik
  • 302 postów

Napisano 22 listopad 2017 - 17:40

ktoś wie gdzie znajdę obniżkę na Wahoo Elmnt Bolt z okazji black friday/cyber monday?

 



#205 sargento

sargento
  • Użytkownik
  • 303 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 listopad 2017 - 08:37

Jest aktualizacja FW i aplikacji android dla Elemnt i Bolt.



#206 Arked

Arked
  • Użytkownik
  • 910 postów

Napisano 08 grudzień 2017 - 14:01

Trochę o funkcji jazdy na trenażerze po śladzie:
 


#207 tomacias

tomacias
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Skądopolskie

Napisano 30 grudzień 2017 - 14:39

Doczytałem u Dcrainmakera, że będzie możliwość importu treningów fit, erg i mrc. Miała być już dzisiaj ale coś poprawiają i dodadzą ją niedługo w aktualizacji. Tak więc z mojego punktu widzenia ok.

 

EDIT:

 

Po ponownej autoryzacji połączenia z Training Peaks zadziałała synchronizacja stworzonych treningów. Nie wymaga więc ona konta premium.

 

@Arked, a jak udało Ci się utworzyć trening na TP bez opcji premium? 



#208 Arked

Arked
  • Użytkownik
  • 910 postów

Napisano 30 grudzień 2017 - 16:28

Nie trzeba mieć premium, żeby zrobić trening. Jedyne ograniczenie jeśli dobrze pamiętam to ograniczenie do planowania tylko jeden dzień w przód. Klikasz więc na jutro w kalendarzu (add workout > bike > build workout) i robisz trening. Po zapisaniu i synchronizacji licznika powinien pojawić się do wyboru jako 'planned'.
  • tomacias lubi to

#209 Branża

Branża
  • Użytkownik
  • 35 postów

Napisano 30 grudzień 2017 - 16:56

Czemu aby sparować telefon z licznikiem Wahoo Elemnt za każdym razem muszę w telefonie uruchamiać GPS. Samo włącznie BT nic nie daje ??

 

PS. 

 

Dla zainteresowanych.

Chińskie czujniki kadencji i HR posiadające ANT+ parują się bez problemu z tym komputerkiem :)



#210 tomacias

tomacias
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Skądopolskie

Napisano 30 grudzień 2017 - 17:00

Nie trzeba mieć premium, żeby zrobić trening. Jedyne ograniczenie jeśli dobrze pamiętam to ograniczenie do planowania tylko jeden dzień w przód. Klikasz więc na jutro w kalendarzu (add workout > bike > build workout) i robisz trening. Po zapisaniu i synchronizacji licznika powinien pojawić się do wyboru jako 'planned'.

Faktycznie zapomniałem o tym!. Dziękuję.  



#211 sargento

sargento
  • Użytkownik
  • 303 postów
  • SkądŁódź

Napisano 31 grudzień 2017 - 22:52

Czemu aby sparować telefon z licznikiem Wahoo Elemnt za każdym razem muszę w telefonie uruchamiać GPS. Samo włącznie BT nic nie daje ??

 

 

Żeby aplikacja w telefonie wiedziała gdzie teraz się znajdujesz. 



#212 tomazo

tomazo
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 07 styczeń 2018 - 09:20

Hej,pytanie do użytkowników volta. Czy jest jakiś określony czas w którym trzeba wykorzystać kody na stravę premium i training peaks? Niedawno nabyłem volta i wolałbym z tym do wiosny poczekać ;)

#213 tomacias

tomacias
  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Skądopolskie

Napisano 07 styczeń 2018 - 17:27

Hej,pytanie do użytkowników volta. Czy jest jakiś określony czas w którym trzeba wykorzystać kody na stravę premium i training peaks? Niedawno nabyłem volta i wolałbym z tym do wiosny poczekać ;)

nie sądzę, aby było takie ograniczenie. Przecież równie dobrze licznik który kupiłeś mógł czekać na półce na nabywcę np. do maja...



#214 Branża

Branża
  • Użytkownik
  • 35 postów

Napisano 07 styczeń 2018 - 17:28

A skąd masz te kody na Strave premium ?? Kupiłem Wahoo Elemnt przez sklep Mantel i jakoś nie widzę żadnych kodów. Posiadam również strave premium do sierpinia 2018 i nie widzę aby konto premium zostało przedłożone o kolejny miesiąc. 



#215 tomazo

tomazo
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 07 styczeń 2018 - 18:55

nie sądzę, aby było takie ograniczenie. Przecież równie dobrze licznik który kupiłeś mógł czekać na półce na nabywcę np. do maja...


No tak tylko żeby otrzymać te kody to musisz zarejestrowac urzadzenie podając maila, więc wiadomo że został kupiony

#216 Branża

Branża
  • Użytkownik
  • 35 postów

Napisano 07 styczeń 2018 - 19:46

Czy pod tym linkiem mam go zarejestrować ?? 

 

https://www.todaysplan.com.au/contact/



#217 tomazo

tomazo
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 07 styczeń 2018 - 19:53

W aplikacji na telefonie masz zakładkę profile, tam się podaje maila do zalogowania.

#218 Morf3usz

Morf3usz
  • Użytkownik
  • 43 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 10 styczeń 2018 - 19:55

Panowie stałem się szczęśliwym pośiadaczem Wahoo Element Bolt, mam problem z polączeniem z apką na smartfonie na androidzie.
Kiedy skanuje kod cały czas mam łączenie i nic się nie dzieje :(


#219 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8589 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 10 styczeń 2018 - 20:20

 

stałem się szczęśliwym posiadaczem [...] mam problem z polączeniem z apką na smartfonie na androidzie.

 

 

Szczęście pojęcie względne - jak widać w tym przypadku problem uszczęśliwia?

 

A serio - czytałeś co Wahoo napisał w WAHOO FITNESS ANDROID APP zwłaszcza: Android Bluetooth Troubleshooting?


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#220 Morf3usz

Morf3usz
  • Użytkownik
  • 43 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 11 styczeń 2018 - 12:53

Czytałem kombinowałem i dalekj nie mogę sie połączyć :(
Nawet telefon do ustawień fabrycznych przywracałem.




Dodaj odpowiedź