http://schwalbe.com/...nt=TechnikInfos
Przełaj.
Started By
koncept.drugi
, 18 lis 2007 17:24
24 odpowiedzi w tym temacie
#22
Napisano 24 listopad 2007 - 21:27
Jak możesz wyżej przeczytać - będzie. Ale czy zmieści się w szosowym widelcu? Może być ciężko, bo te zazwyczaj są zbyt niskie i zbyt wąskie jak na gabaryty przełajowych opon. Chociaż nie orientuję się w jakim stopniu ten problem dotyczy 'starych kolarek'. W ostateczności będziesz musiał liczyć się z wymianą widelca na przełajowy albo mniejszym kosztem - trekkingowy.
#23 Gosc_@ndy_*
Napisano 24 listopad 2007 - 21:28
Z tej tabelki wynika żę moge założyć nawet 47 mm opone :-o na moją 19mm obręcz
Szerokość widelca to 45mm w najwęższym miejscu, jeśli chodzi o miejsce u góry to może być gorzej.A nie wiesz jaka może być różnica wysokości pomiędzy oponą 23mm a 35mm?
Właśnie się zorientowałem, że nie ma za dużo miejsca na opone w tylnim dolnym widelcu...
Szerokość widelca to 45mm w najwęższym miejscu, jeśli chodzi o miejsce u góry to może być gorzej.A nie wiesz jaka może być różnica wysokości pomiędzy oponą 23mm a 35mm?
Właśnie się zorientowałem, że nie ma za dużo miejsca na opone w tylnim dolnym widelcu...
#24
Napisano 19 grudzień 2007 - 13:18
Czy któryś z was jest zorientowany jak przedstawia się kwestia kompatybilności szosowych manetek (w tym przypadku manetki na ramę/końcówki kierownicy klasy Dura-Ace) z typowo górskimi przerzutkami? W tym konkretnym przypadku chodzi o zestawienie tychże manetek z tylną przerzutką klasy Deore XT.
O ile w tym momencie z przodu wystarczająca wydaje mi się jedna tarcza, o tyle nie wiem jak podejść do kwestii tylnych przełożeń, z których na razie nie jestem w stanie zrezygnować. Do głowy przychodziło mi wiele koncepcji, ale wydaje mni się, że można wymyślić coś jeszcze.
Myślałem, również o złożeniu na tył ostrego koła, ale żeby to zrobić musiał bym zmniejszyć rozstaw tylnych widełek pod krótszą ośkę 'torowych' piast. Nie wiem czy udało by mi się dokonać tego zabiegu bez uszkodzenia ramy.
O ile w tym momencie z przodu wystarczająca wydaje mi się jedna tarcza, o tyle nie wiem jak podejść do kwestii tylnych przełożeń, z których na razie nie jestem w stanie zrezygnować. Do głowy przychodziło mi wiele koncepcji, ale wydaje mni się, że można wymyślić coś jeszcze.
Myślałem, również o złożeniu na tył ostrego koła, ale żeby to zrobić musiał bym zmniejszyć rozstaw tylnych widełek pod krótszą ośkę 'torowych' piast. Nie wiem czy udało by mi się dokonać tego zabiegu bez uszkodzenia ramy.