Witam z dość nietypową prośbą. Zapewne na forum szosowym znajdzie się kilka osób, które choćby liznęły w tv Tour de Pologne w ostatnich latach, więc zwracam się do Was z ogromną prośbą. Więcej w bezwstydnie skopiowanym monologu, który wklejałem już wcześniej na konkurencyjnych forach .
"Dzień dobry, cześć i czołem. W skrócie, jestem Janek, studiuję zarządzanie i potrzebuję pomocy. Jestem na etapie pisania pracy licencjackiej i udało mi się, obok wszelakich tematów dotyczących kształtu kubeczków dla jogurtów, analiz budżetowych sklepu zoologicznego Stacha oraz innych product placementów w M jak Miłość, przeforsować temat dotyczący czegoś, co mnie choć trochę interesuje, czyli marketingu przez kolarstwo. Jeśli zatem ktokolwiek chciałby przyczynić się do zmiany kolarstwa na lepsze (tak naprawdę to nie) i pomóc w powstawaniu tego monumentalnego dzieła (to też ściema), które zatrzęsie fundamentami marketingu sportowego (ok, popłynąłem), to będę niezwykle wdzięczny za wypełnienie poniższej ankiety (to akurat prawda). Dotyczy ona skuteczności promocji przez TdP, zatem skierowana jest do widzów Tour de Pologne (a jeśli nie oglądacie, a chcecie wypełnić, to wtedy może być też skierowana do nie-widzów, się przerobi ).
Skuteczność promocji przez wyścig Tour de Pologne
Z góry dziękuję za każdy gest dobrej woli, przejawiający się w wypełnieniu tej wątpliwej urody, atrakcyjności i jakości ankiety.
Bywajcie! "
PS. Wszelkiego rodzaju błędy logiczne w ankiecie są zaplanowane (wcale nie, ale wiecie, dedlajny i te sprawy).