Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dwa Oblicza Firmy Canyon


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 fafik

fafik
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 25 maj 2017 - 12:55

W grudniu 2016 r zamówiłem canyona endurace. Transakcja przebiegła bardzo sprawnie ok. 2 tyg i rrower był u mnie.Po otrzymaniu poprosiłem o wymianę mostka z 90 na 100 mm.Na drugi dzień był u mnie kurier zamówiony przez Canyon Polska odebrał mostek. Po tygodniu kurier dowiózł drugi.Jednak postanowiłem wymienić ten rower na model ultimate.Wysłałem maila i za dwa dni był kurier oczywiście zamówiony przez caniona aby odebrać rower.Po ok. 2 tygodni dotarł do mnie drugi rower, Okazało się ,że posiadał znane skazy na górnej rurze poziomej, napisałem maila z prośbą o wymianę na inny egzemplarz.Ponownie bez najmniejszego problemu przyjechał kurier i zabrał rower w celu wymiany.Po dwóch tyg otrzymałem kolejny rower ,co prawda z drobnymi skazami ale do przyjęcia.Podsumowując ten etap, wszystko przebiegało sprawnie,kontakt bardzo dobry ,natychmiastowe maile zwrotne,słowem pełen profesjonalizm i dbałość o klienta.Ale ...... No własnie i teraz zaczynają się schody czyli drugie oblicze canyona .Model ultimate był tańszy i w związku z tym powinienem otrzymać zwrot gotówki ok +/- 1000 zł.Ostatni rower otrzymałem 6 lutego ,biorąc pod uwagę ,że canyon czekał 1 miesiąc na podjęci decyzji jak to jest w regulaminie( pomijam fakt,że poinformowałem ich ,że rower spełnia moje oczekiwanie i zostaje u mnie ,o wiele wcześniej )do tej pory nie otrzymałem gotówki a mija już 3 -ci miesiąc.oczywiście prosiłem o wyjaśnienie co się dzieje itd.Niestety kontakt nagle stał się bardzo oporny.co prawda odpowiedzieli chyba ze dwa razy lakonicznie ,że sprawa jest w trakcie realizacji ,nawet poprosili o nr konta  ale kolejny miesiąc nic itd ostatnio po kolejnym mailu 3 tyg temu odpisali ,że moja sprawa trafiła do złej kolejki i już teraz na pewno będzie załatwiona.Do tej pory cisza.Ludzie co ja mam zrobić ,bo szlag mnie trafia na takie traktowanie.Może napisać do centrali do Niemiec .

Podpowiedzcie coś sensownego.


  • JamesPlodo lubi to

#2 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2475 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 25 maj 2017 - 13:26

A myślisz że ich szlag nie trafiał, jak co chwilę zmieniałeś swoje "widzimisię" ? ;) Teraz musisz odcierpieć :P


  • Greek lubi to

#3 fafik

fafik
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 25 maj 2017 - 13:45

Czyli Twoim zdanie to moja wina?Dla wyjaśnienia, zdanie zmieniać mogłem zgodnie z ich regulaminem i mam na to 30 dni ,i canyon liczy się z tym prowadząc sprzedaż bezpośrednią więc nie sadzę aby to było powodem ich zachowania.Może wymyśl coś mądrzejszego.



#4 slaweko

slaweko
  • Użytkownik
  • 593 postów
  • Skądz Polski

Napisano 25 maj 2017 - 13:55

Ja bym na Twoim miejscu napisał wprost do Centrali. Opisz wszystko dokładnie, powołaj się na Regulamin, grzecznie i spokojnie poproś o pomoc i rozwiązanie problemu.



#5 fafik

fafik
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 25 maj 2017 - 14:52

Dzięki Slaweko.Jest to na pewno jakaś opcja , którą również rozważam tylko,że nie znam języka ,więc będę musiał kogoś poprosić o napisanie.Może pomogą.



#6 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3126 postów

Napisano 25 maj 2017 - 16:23

Niedawno oddałem Canyona, zwrot pieniędzy nastąpił po -mniej więcej- okolo 3 tygodniach (może nieco dłużej -nie pamiętam juz dokładnie). Tylko raz zadzwoniłem do Canyon Polska, nawet nie ponaglając tylko pytając jakie mają standardowe terminy zwrotu pieniędzy.Moją sprawę od początku do końca prowadziła uprzejma dziewczyna, ale kilka razy -kiedy akurat prowadziła rozmowy telefoniczne- trafiałem na jakiegoś sprawiającego wrażenie gbura gościa.

Tak z ciekawości: czy mógłbyś zdradzić jaki model endurace zamówileś i co było powodem zwrotu?



#7 Greek

Greek
  • Użytkownik
  • 2090 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 maj 2017 - 17:01

Zadzwoń po prostu - bezpośrednia rozmowa telefoniczna to co innego niż mailing. Tylko koniecznie poproś o rozmowę z osobą decyzyjną.

 

PS: trochę się ubawiłem czytając o tych podróżach części i rowerów :D


"Najgorsze koło czyni najwięcej hałasu", Antoine de Rivarol

 

Ragazza Ravennesa

 


#8 fafik

fafik
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 25 maj 2017 - 18:44

Próbowałem , niestety nic nie wskórałem obietnice, zapewnienia ,ktoś tam na urlopie itd.Tak to jest jak się zamawia przez internet,a coś nie pasuje trza odsyłać, wymieniać, ale na to byłem przygotowany i brałem taką opcję pod uwagę ale tego, że będę tyle czekał na zwrot pieniędzy już nie

#9 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3126 postów

Napisano 25 maj 2017 - 18:57

Osoby decyzyjne pracują w Niemczech, a nie w polskim oddziale.



#10 fafik

fafik
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 25 maj 2017 - 20:13

Myślę, że muszą mieć jakiś problem bo nie chce mi się wierzyć że wynika to że złej woli.Podejrzewam ,że ktoś popełnił jakiegoś babola przy zamówieniach i nie mogą teraz tego odkręcić tylko mam do nich żal , że tak kręcą .Przecież każdy może się pomylić. Do tej pory każdy mój kontakt z canyona Polska był w formie grzecznościowej nie chcę żadnej awantury ale trudno mi zachować dystans do tej całej sytuacji.Podejmę jeszcze jedną grzecznościową próbę z centralą w Niemczech zobaczymy jak zareagują.

#11 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3126 postów

Napisano 25 maj 2017 - 20:33

Ja akurat nie miałem większych problemów ani przy zakupie, ani przy zwrocie ani przy odzyskaniu pieniędzy,natomiast jeśli prześledzi sie fora zagraniczne to naprawdę sporo osób narzeka strasznie na obsługę w Canyonie.
Ponowię pytanie: czy można wiedzieć jaki model endurance zamówiłeś i co nie pasowało?

 



#12 fafik

fafik
  • Użytkownik
  • 86 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 25 maj 2017 - 21:17

Zamówiłem model endurace CF 7.0 SL na ultegrze ponieważ obawiałem się, że na ultimate mogę mieć za bardzo pochyloną pozycję i problemy z kręgosłupem.Okazało się z kolei, że na endurace pozycja mi zupełnie nie pasowała i dlatego zdecydowałem się na wymianę .

#13 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3126 postów

Napisano 25 maj 2017 - 21:22

Dzięki za odpowiedź.

#14 nonamed

nonamed
  • Użytkownik
  • 224 postów

Napisano 26 lipiec 2017 - 14:49

Zamówiłem model endurace CF 7.0 SL na ultegrze ponieważ obawiałem się, że na ultimate mogę mieć za bardzo pochyloną pozycję i problemy z kręgosłupem.Okazało się z kolei, że na endurace pozycja mi zupełnie nie pasowała i dlatego zdecydowałem się na wymianę .

 

A o co chodziło z tymi 'skazami' na ramie które miałeś w każdym rowerze? Były źle pomalowane, porysowane... ? O co chodzi? Trochę niedopuszczalne by rower kosztujący kilka tysięcy miał jakieś defekty po wyjęciu prosto z kartonu.... (?)





Dodaj odpowiedź