Mam coś takiego: https://www.notubes....ce-tire-sealant
Wypróbuję przy najbliższej okazji. Szkoda mi to wlewać, bo koła mam lekkie.
Jeśli chodzi o ciśnienie - potwierdzam, szytki mają oznaczenia odpowiednio 12 i 14bar. Ja nabijam różnie. Zaczynałem od 10 i ostatnio faktycznie 12, waga 80kg. Corsa Graphene 10bar. Trochę się przyznam, że eksperymentuję, szosówkę mam od niedawna a szytki od 6 jazd, z czego 5 to wyścigi. Mogę potwierdzić, że czuję różnicę w jeździe na różnych nawierzchniach. Mówiąc o dobrej nawierzchni, bez dziur, to na chropowatym asfalcie jest gorzej, jedzie się 38km/h w miarę komfortowo. Jak wjadę na asfalt gładki (bez domieszki kamyków) to jadę 43-45km/h i czuję, że lecę. Różnica jest ogromna. Jeśli to efekt 12 bar to ja chce pompować 12 bar. Jeśli na chropowatym asfalcie 10 bar będzie lepiej ciągnęło to będzie 10 bar bo jednak tego gładkiego asfaltu i tego uczucia ciągu na trasie jest ok 30% dystansu. Podane prędkości to prędkości wyścigowe, na treningach nie jeżdżę tak szybko.
Priorytetem nie jest dla mnie komfort jazdy, tylko ściganie, jakby ktoś pytał.