Same piasty 130mm na maszynie są dostępne, to nie jest problem. Kłopot zaczyna się w momencie rozpoczęcia poszukiwać całego koła z taką piastą na szosę.
A co do przewagi maszyny nad kulkami - z tego co się orientuję są trwalsze (szczelniejsze), stawiają mniejszy opór. Nie mam racji?
Trwalsze - tak.
Szczelność - być może.
Opór większy.
Mogą przenosić większe obciążenia - masa układu rower + zawodnik.
Mam Fulcrum R3 na kulkowych i są dobrze uszczelnione, lekkie i całkiem nieźle niosą.
A może w Twoim przypadku sprawdziłyby się Fulcrumy R7 LG: https://wertykal.com...ACING-7-LG/2543tylko 649zł za komplet? Łożyska piast cylindryczne zamknięte. Teraz są w dobrej cenie - normalnie kosztują 845zł. Masz gwarancję i nie martwisz się o wycinane szprychy, czy zaplatanie obręczy .