Jak to jest u Treka? Które modele występują w obu wersjach geometrii? Czy są dostępne średniobudżetowe modele S*, SL* i ALR* Emondy w geometrii H1?
Trek w swojej kolekcji nie oferuje w Europie rozróżnienia na dopasowanie H1 i H2 w modelach ALR, S i SL. H1 charakteryzuje się obniżeniem główki ramy o 3cm.
Rose zapewne mocno zaniża wagę. Na forach internetowych i samych ocenach rowerów w ich sklepie jest to częsty zarzut. Mój Trek Emonda SL w rozmiarze M ważył tyle ile deklarował producent.
Rose pisze +-5% i ja też znalazłem mnóstwo opinii, że jest to równiusieńko +5%, w jednym z magazynów Bike wyczytałem, że to dlatego, że niedawno rozpoczęli współpracę z jakąś nową fabryką, która jeszcze nie trzyma dobrze standardów - tak się tłumaczył szef, kiedy go zapytali, dlaczego w porównaniu roweru testowego do kupionego incognito różnica w wadze była znaczna (bodajże 400g).
Mam wątpliwości co do Treka i Rose a nie powinienem mieć. Trek - brak rozwiązań aero w Emondzie, Madone nie jest w promocji aktualnie, geometria H2 - nie jestem przekonany, czy to jest geometria do wyścigów, Rose - do wagi należy doliczyć 5% no i faktycznie chciałoby się mieć rower z Tourów, ładniejszy no i z rozwiązaniami aero.
Na celownik wpadł Canyon, może zrobią przecenę: https://www.canyon.c...f-slx-8-0.html Koła nie byłyby mi potrzebne, mam już lżejsze, z moimi rower zszedłby poniżej 7kg. Pytanie, czy udało by mi się je odsprzedać. Przy okazji znalazłem markę BH i fajny rower (nie wiem, czy nie lepszy od Canyona ?? ): https://www.bhbikes....g6-pro-ultegra