Zintegrowany kokpit fajnie wygląda, ale w moim przypadku zmiana ustawień to niekończąca się opowieść;-) Zawsze jest okazja, żeby coś poprawić, sprawdzić.
Nie mówię nie, przy kolejnym rowerze rozważę taką opcję;-)
Napisano 13 październik 2017 - 10:21
Zintegrowany kokpit fajnie wygląda, ale w moim przypadku zmiana ustawień to niekończąca się opowieść;-) Zawsze jest okazja, żeby coś poprawić, sprawdzić.
Nie mówię nie, przy kolejnym rowerze rozważę taką opcję;-)
Napisano 16 grudzień 2017 - 12:06
Do końca coraz bliżej. Brakuje już "tylko" korby, chociaż do pełni (szczęścia) potrzebuję jeszcze nowego siodełka i lżejszych opon.
https://drive.google...3PM?usp=sharing
Napisano 16 grudzień 2017 - 12:26
Zupełnie nie rozumiem, dlaczego zdecydowałeś się na niebieski kolor owijki...
Bo lubię ten kolor;-) Owijkę wymieniam co jakiś, tak więc kiedy już nie będę mógł znieść gromiących spojrzeń to nawinę jakąś czarną;-)
Napisano 05 styczeń 2018 - 20:27
Korba zamontowana, przerzutki wyregulowane. Pozostało zakupić nowe opony. Czekam jeszcze na info od znajomego, bo chce się pozbyć prawie nowego siodełka Pro Stealth, które idealnie trafia w moje potrzeby.
Rower w wersji katalogowej (bez pedałów) waży ok. 7200-7300 gramów. Pomiary robione na wadze łazienkowej. W wersji finalnej być może uda się zejść poniżej 7000 gramów, ale to się okaże po montażu siodełka i nowych opon. Wtedy rower zważę w zaprzyjaźnionym sklepie rowerowym.
https://drive.google...iew?usp=sharing
Link do całej galerii w pierwszym poście.
Napisano 07 styczeń 2018 - 13:46
Korba zamontowana...
Wygląda obłędnie na AbOval... Rasowo !!!
Napisz kilka słów proszę... interesuje mnie co jest potrzebne jeszcze aby kompletnie je zamontować oprócz rzecz jasna tarcz... widziałem adaptery i śruby też ?
... jak za wagą jeśli ważyłeś... pokrywa się w miarę z deklarowaną przez aB ?
... i jeśli to nie tajemnica to gdzie najbardziej "ekonomicznie" można nabyć ?
Napisano 07 styczeń 2018 - 15:01
Do montażu blatu potrzeba dłuższe śruby. Od razu zamówiłem też nakładki, żeby "zamaskować" przejście pomiędzy korbą a blatem AB.
Waga blatu 121 gramów, małej tarczy 31 gramów, a śrub z nakładkami 13 gramów.
Najtaniej znalazłem na ribblecycles. Miałem tam już jednak 15% zniżki, 12 Euro zniżki za polecenie sklepu znajomemu i 12 Euro zniżki za pierwsze zakupy, którą zapomniałem zrealizować, a sklep bezproblemowo utrzymał ją na moim koncie na poczet kolejnych zamówień.
Rower wyregulowany, na sucho, na trenażerze nie odczułem żadnej różnicy w kulturze zmiany przełożeń w porównaniu do okrągłych tarcz. Pokręcę jeszcze trochę stacjonarnie i być może, jak trafi się ładna pogoda to zabiorę rower na testy drogowe.
Napisano 07 styczeń 2018 - 16:52
... a to ważna informacja bo myślałem, że wystarczą śruby z zestawu z nakładkami...
... przy jakich rozmiarach tarcz ?
... koniecznie napisz coś po testach...
edit: 4gotten a co to za śruby które są w zestawie z nakładkami..?
https://absoluteblac...00-duraace-9100
Napisano 07 styczeń 2018 - 19:10
Chyba źle się wyraziłem, dłuższe śruby są w zestawie z nakładkami. Jeśli nie kupuje się nakładek dłuższe śruby z nakrętkami kupuje się osobno. Tarcze w rozmiarze 50/34.
Pokręciłem jeszcze trochę na trenażerze, żeby dopracować ustawienie przedniej przerzutki, bo nie mogłem pozbyć się szurania łańcucha w położeniu mała przód - duża tył. Okazało się jednak, że przyczyna tkwi w słabym montażu przedniej przerzutki 5801. Plastik przymocowany do wózka nie przylega ściśle do metalu i przez to dotyka do łańcucha. Będę musiał jakoś to przykleić, bo nie znoszę żadnych dźwięków w rowerze poza szumem opon i łańcucha.
WAŻNA UWAGA: AB nie zaleca używania przełożenia mała przód i trzy najmniejsze tył, bo przy takim ustawieniu rampy na blacie mogą "łapać" łańcuch. Jeśli ktoś używa całego zakresu przełożeń to powinien rozważyć zakup innych tarcz owalnych. Akurat u mnie wspomniane zjawisko występuje przy łańcuchu na dwóch najmniejszych zębatkach, ale ja z zasady nie jeżdżę na takich przekosach dlatego mi to nie przeszkadza.
Napisano 07 styczeń 2018 - 20:26
Napisano 07 styczeń 2018 - 21:44
Napisano 07 styczeń 2018 - 22:05
Napisano 10 styczeń 2018 - 11:29
Czekam na Twoje testy Pozdr.
Być może wyskoczę na jakąś rundę w ten weekend. Pogoda ma być całkiem ładna, bez opadów. Swoją drogą zaczynam rozumieć ludzi któym szkoda rower na deszczu ujeżdżać. Żal maszyny ;-)
A tym czasem dotarły nowe opony Veloflex Corsa 25. Waga 202 i 201 gramów.
Napisano 19 luty 2018 - 19:27
Rower prawie ukończony. Po jazdach na szosie zdecyduję o ile jeszcze dociąć rurę sterową. Na razie maszynę szpeci niezbyt gustowny "komin".
Udało się chyba osiągnąć cel. Chińska waga, którą dzisiaj odebrałem wskazuje 6965 gramów
Jak będę miał trochę więcej czasu to utworzę odpowiedni temat w dziale "nasze rowery"
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Jaki rower za 3500zł i więcej? →
Czy Trek Domane Wart Jest Swojej Ceny ?Napisany przez Arek74 , 21 lut 2022 Trek, Domane |
|
||
Rowery oraz części →
Osprzęt, podzespoły →
Ultegra Di2 - OkablowanieNapisany przez dmxzor , 29 mar 2020 di2, ultegra, madone, trek |
|
||
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Nasze rowery →
Trek Madone Sl6 Project OneNapisany przez dmxzor , 28 lut 2020 trek, madone, projectone, szosa i 1 więcej |
|
||
Rowery oraz części →
Osprzęt, podzespoły →
Korby - kasety - łańcuchy - suporty →
Suport Bb86,5 Trek Emonda AlrNapisany przez hank , 27 mar 2019 trek, bb86 |
|
||
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Jaki rower za 3500zł i więcej? →
Trek Domane Czy Emonda Jako Pierwsza SzosaNapisany przez empet , 03 sty 2019 szosa, trek, domane, emonda |
|