Skocz do zawartości


Zdjęcie

kilka pytań od początkującego, alivio, sora, shimano 600


19 odpowiedzi w tym temacie

#1 obar

obar
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 sierpień 2010 - 08:09

Otóż mam pytanie czy zamontuje przerzutkę alivio do ramy szosowej i jakie są korzyści z zastosowania np. sory, a nie alivio. Czy zamontuje kasetę alivio do piasty szosowej? Czy osprzęt z grupy shimano 600 jest dobry? Czy v-brake shimano alivio podejdą pod szosową ramę?

#2 mlodyellow

mlodyellow
  • Użytkownik
  • 35 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 sierpień 2010 - 08:18

Hamulce V-break na pewno nie podejdą pod ramę szosową bo nie ma tych bolców na widelcu ;) co do reszty nie wypowiadam się bo nie znam się aż tak, musisz poczekać na specjalistów

#3 selfu

selfu
  • Użytkownik
  • 72 postów
  • SkądTM//ŁDZ

Napisano 12 sierpień 2010 - 08:33

Czy osprzęt z grupy shimano 600 jest dobry?


Też się nie znam za bardzo, ale zasłyszałem taką opinie, że to odpowiednik obecnej grupy Shimano Ultegra.. Osobiście chciałbym taką grupę posiadać w szosie.

#4 scooby666

scooby666
  • Użytkownik
  • 119 postów
  • Skądrdz

Napisano 12 sierpień 2010 - 08:59

shimano 600 to piękny osprzęt najbardziej mi się podoba tricolore, ten przed klamkomanetkami i z pierwszymi klamkomanetkami. W swojej szosie mam ten z manetkami 7biegowy i spisuje sie wysmienicie. Tak jak wyżej zostalo napisane jest to dzisiejsza ultegra.

#5 Rebe

Rebe
  • Użytkownik
  • 661 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 12 sierpień 2010 - 09:11

Na przestrzeni wielu lat chodziły różne nazwy - Shimano 600 , Shimano Ultegra . , 600 ultegra i w różnych latach różne odmiany Ultegry . Ogólnie druga od góry grupa Shimano i to wystarczająca rekomendacja. Jeżeli osprzęt nie jest z epoki kiedy na wyścigach była tylko Campa , a Shimano w Wyścigu Pokoju mieli tylko Rumuni to już dobrze.
P.s. To było ze 30 lat temu i mam jeszcze gdzieś takie przerzutki. Wyróżniały się ładną grawerką.

#6 selfu

selfu
  • Użytkownik