Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zaciski Piast W Pro-Tourze


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 klu88

klu88
  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 25 wrzesień 2017 - 09:55

Zastanawia mnie to, jakich zacisków piast używają zawodnicy w Pro-tourze. Jak patrzyłem na zdjęcia wydawało mi się, że są to chyba tradycyjne zaciski QR, ale jakim cudem oni je tak szybko zaciskają przy wymianie koła? Ja sam zawsze muszę najpierw lekko odkręcić zacisk, potem założyć nowy i go dokręcić przed zaciśnięciem. Te dwie czynności zawsze zajmą łącznie z 7-8 sek, oni to robią łącznie w maks 2 sek. Mają jednak jakieś inne zaciski czy jakieś narzędzie do błyskawicznego ich zaciskania?



#2 uzurpator

uzurpator
  • Użytkownik
  • 661 postów
  • SkądKatowice

Napisano 25 wrzesień 2017 - 12:47

Mechanicy pro-tour mają tzw. "mad skills" :) Przecież nie wezmą do światowego poziomu ścigania mechanika który kilka dni wcześniej składał koła w Auchan :^)



#3 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 25 wrzesień 2017 - 14:16

A patrzcie tutaj:

W przednich widelcach szybką wymianę utrudniają tzw. "lawyer lips". Można to usunąć na własne ryzyko, choć przy tradycyjnych hamulcach na obręcz i dobrych zaciskach wielkiego ryzyka nie ma. Z tarczówkami to już inna sprawa, zwłaszcza gdy do tego jest słabowity, wylajtowany  zacisk.

https://www.flickr.c...ates/2449422995



#4 klu88

klu88
  • Użytkownik
  • 133 postów

Napisano 25 wrzesień 2017 - 14:31

Mechanicy pro-tour mają tzw. "mad skills" :) Przecież nie wezmą do światowego poziomu ścigania mechanika który kilka dni wcześniej składał koła w Auchan :^)

 

Czyli to wszystko to tylko skill? 



#5 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 25 wrzesień 2017 - 15:18

Tylko? :)
Aż.

#6 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 25 wrzesień 2017 - 15:21

Bo to się ćwiczy, tak jak:


"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen




Dodaj odpowiedź