Skocz do zawartości


Zdjęcie

[ Wysoki Stożek Dla Amatora ]


43 odpowiedzi w tym temacie

#1 SILESIAN

SILESIAN
  • Użytkownik
  • 110 postów
  • SkądRudy

Napisano 14 grudzień 2017 - 09:13

Witam , nie wiem jak za bardzo ogarnąć temat kół :-)

Wytyczne : wysoki profil , cena do 4000 zł  ale proszę o jakieś konkrety poparte linkami :-) , materiał obojętnie , jestem amatorem z wagą do 95kg , oczekiwania poza głównym celem jaki jest szpan , lans i piękno itp ... zestaw kół na lata , waga zestawu obojętna , cena może się zaczynać od 2000zł...do TCRa z 2016....pozdrawiam



#2 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 829 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 14 grudzień 2017 - 10:15

jezeli poza szpanem i lansem chcialbys cos uzyskac to chyba nietedy droga.lepiej jakies alu kółka kupic.Szybkości wiekszej nie uzyskasz a z ta trwałościa na lata to tez srednio to wychodzi.Hamowanie to niestety tez jest slabe zwlaszcza na deszczu



#3 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • SkądMierżączka

Napisano 14 grudzień 2017 - 18:36

Do Tcr to stożki 40-55mm max sprawdź ofertę http://no-limited.pl/możesz złożyć na jakich piastach i szprychach chcesz



#4 SILESIAN

SILESIAN
  • Użytkownik
  • 110 postów
  • SkądRudy

Napisano 14 grudzień 2017 - 19:52

No no , dobra oferta , szczerze wcześniej jej nie widziałem ...

Na co powinienem zwracać uwagę przy takich założeniach ?

Piszcie jak do laika :-))



#5 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • SkądMierżączka

Napisano 14 grudzień 2017 - 20:55

pierwsze co szytka czy opona



#6 SILESIAN

SILESIAN
  • Użytkownik
  • 110 postów
  • SkądRudy

Napisano 14 grudzień 2017 - 21:02

zdecydowanie opona 25mm ostatnio używam i przy tym zostane



#7 SILESIAN

SILESIAN
  • Użytkownik
  • 110 postów
  • SkądRudy

Napisano 17 grudzień 2017 - 10:31

Nikt się nie chce powymądrzać ? :-) trwałość , piękno , cena do 4000zł , lans :-) ;-)



#8 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1366 postów
  • SkądBurzyn