Skocz do zawartości


Zdjęcie

Urządzenia Treningowe Garmin (Edge/fenix/fr) + Akcesoria


11687 odpowiedzi w tym temacie

#4721 big75

big75
  • Użytkownik
  • 1560 postów
  • Skądpolska

Napisano 17 styczeń 2017 - 14:46

Ja z ''Azji ''tylko raz jakąś pierdółkę za ca 15 usd kupowalem i doszła  chyba za niecały tydzień ale z opisu jasno wynikało że czas dostawy b.krótki to zaryzykowałem.

 

Mój 2 systemowy Wahoo Ticr gdzieś wcięło dlatego  szukam nowego ( też 2 syst) myślałem o takim czymś https://pl.aliexpres...208.8.11.XqPK8j   -gwarantowany czas dostawy ...60 dni.

 

(decathlonowski http://www.decathlon...id_8334795.html byłby odpowiednikiem ale chyba już go nie sprzedają.Ten mój zaginiony http://eu.wahoofitne...eart-rate-strap 2 razy droższy ale chyba nie będzie wyboru , 60 dni trochę za długo)

 

 



#4722 arthuryankovski

arthuryankovski
  • Użytkownik
  • 82 postów

Napisano 17 styczeń 2017 - 14:54

Ten gwarantowany czas dostawy to taka systemowa ochrona kupującego. Jeżeli paczka nie dojdzie w przeciągu 60 dni, masz prawo do pełnego zwrotu kasy. Zdaje się, że to termin z góry narzucony przez Aliexpress. Standardowa wysyłka chińską pocztą do z reguły 2-3 tygodnie. Często sprzedawca podaje tracking do monitorowania obecnej lokalizacji przesyłki (choć zdarza się, że wg trackingu paczka jest np. na sortowni, a ja już dawno mam ja w domu).

 



#4723 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 17 styczeń 2017 - 16:17

W tym przypadku paczka dotarła po ok. 3 tygodniach, alebywa, że się czeka 6 tygodni. Los, ale warto czekać.

Prozor, twardego resetu nie robiłem, nie wiem nawet jak. Przywracałem jedynie ustawienia fabryczne w menu. Jak można inaczej to pisz jak. No i jak zrobić te kopie danych, bo nie chciał bym utracić bezpowrotnie wartości wpisanych stref, których ponownie nie wprowadzę bez Expresa.

Moja uszkodzona opaska to właśnie ta sztywna. Pot nie dostaje się pod korek od baterii lecz w miejscu łączenia gumy opaski z tym plastikowym nadajnikiem. Tam nie ma żadnego uszczelnienia, guma przymocowana jest na wcisk i przykręcona mikro śrubką pod którą jest blaszka. To właśnie tą blaszkę szkag trafia, śniedzieje, kruszeje i nie przewodzi prądu. Próbowałem to naprawić po rozklejeniu, ale nie poszło, za małe i za delatne to jest, a w konsekwencji chyba zalałem wnętrze wodą. I tak nie działała i tak :D

#4724 czach

czach
  • Użytkownik
  • 521 postów
  • SkądWrocław

Napisano 17 styczeń 2017 - 17:24

Arni, zastanów się. Mi uszkodzoną 510 wymienili na 520 bundle. :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

-- 

Marcin Trzaska


#4725 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8584 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 17 styczeń 2017 - 17:34

No i to byłaby ciekawa opcja. Tylko na ile możliwa.

Póki co spróbuj jednak zrobić reset, opis na forum, link jak zwykle w pierwszym wpisie wątku (zacznijcie szukanie od tego wpisu ;))

Resetowanie urządzenia: Edge 500. Przed wyczyszczeniem skopiuj wszystko co można z E500, już nie pamiętam czy plik z ustawieniami jest w x:\Garmin\Settings ale jest to prawdopodobne, późniejsze ustawienia przywrócisz kopiując z pc do tego folderka. 


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Medrida HFS, Merida TFS 

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#4726 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 17 styczeń 2017 - 17:35

Ale ja nie mam gwarancji więc nic nie muszą :)

 

Prozor, jesteś wielki :) Masz u mnie piwo ;)


  • Prozor lubi to

#4727 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2475 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 17 styczeń 2017 - 17:47

Ale mogą :) Garmin czasem potrafi zaskoczyć...negatywnie lub pozytywnie :) W sumie nie masz nic do stracenia, może się uda  :)



#4728 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8584 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 17 styczeń 2017 - 17:47

Musieć nie muszą, ale może wymieniają na kolejną generację, warto się dowiedzieć ;)

Sprawdziłem swoją "sztywną" opaskę, prawie jak nówka, przynajmniej wewnętrznie, bo na zewnątrz widać lata używania ;)

Budowa tych najnowszych HRM-Run4-Swim-Tri jest zdecydowanie poprawiona i widać, że wyciągnęli nauczkę przez lata - pierwsze "miękkie" udane raczej nie były...


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Medrida HFS, Merida TFS 

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#4729 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 17 styczeń 2017 - 18:00

Tego nie widać przez otwór baterii, trzeba by rozkleić obudowę tak jak ja to zrobiłem. Dopiero pod nią są te mikro śrubki w miejscu, gdzie guma wchodzi do środka.

Zresztą to nie jedyny problem z działaniem tego dziadostwa. Wcześniej pisałem, że przy wymianie baterii trzeba zewrzeć styki opaski i pozbyć się w ten sposób ładunków. Jak pierwszy raz mi wariowała, to ta metoda okazała się skuteczna na kolejny rok czy dwa. Teraz niestety padła totalnie i dla tego postanowiłem ją rozkleić, a tam znalazłem taki syf na stykach.

 

Teraz najważniejsze, że mam ponownie wszystko zrobione, nowa opaska, Expres działa (jeszcze raz dzięki) więc tylko lody z dróg muszą spłyną :D


  • Prozor lubi to

#4730 Mac

Mac
  • Użytkownik
  • 418 postów
  • SkądPuławy

Napisano 17 styczeń 2017 - 18:27

Dobra panowie, problem się wyjaśnił z moim Edkiem 500, który przypomnę, nie chciał się połączyć z Expresem.

 

Zadzwoniłem do Garmina, postąpiłem zgodnie z instrukcją miłej pani i niestety nic nie pomogło (musiałem z katalogu usunąć jeden plik, który Edek sam sobie uzupełnia). Wysłałem im zrzut ekranu gdzie był opisany rzekomy błąd z ich serwerem i mieli posprawdzać. Po 4 dniach mam odpowiedź:

 

Po sprawdzeniu wiadomosci przeslanych przez Pana niestety stwierdzilismy, iz urzadzenie bedzie musialo byc serwisowane. 

W celu zlozenia reklamacji prosze podac nastepujace dane:

  • Imie i Nazwisko:
  • Dokladny adres wysylki z kodem pocztowym:
  • Adres email (jezeli inny):
  • Kontaktowy nr telefonu:
  • Numer seryjny urzadzenia:
  • Dowod zakupu urzadzenia

Na tej podstawie bedziemy w stanie stwierdzic czy urzadzenie jest objete gwarancja. jesli nie koszt wymiany to 423.24 PLN brutto.

 

No fajnie, urządzenie za 600/800zł, a naprawa z przesyłkami ponad połowę tej ceny. Odpuszczam, bo ręcznie mogę przesłać dane do Connect, a najwyżej nie będę aktualizował licznika.

 

Jeszcze druga sprawa, nieszczęsne opaski HR, które w starszej wersji padały i nie łączyły sie z licznikiem. Problem leży w zaśniedziałych stykach, dostaje się pot pod obudowę i miedziane styki totalnie zaśniedzieją przez co nie ma połączenia elektroniki z gumą/elektrodą opaski. Generalnie tragedia jakość.

 

Ale co ciekawe, kupiłem z aliexpres najtańszą opaske ANT+/Bluetooth za 19USD. I co, i działa perfekcyjnie. Dane śle jednocześnie i poprzez BT i ANT. Jakość wykonania świetna, nadajnik na klipsy jak w tych nowych opaskach Garmina, czego chcieć więcej?

https://pl.aliexpres...2757180722.html

 

Aktualizacja 500-tki już nie jest wspierana, stąd nie doczekasz się kolejnych, więc używanie Express nie będzie "niezbędne do życia".
 



#4731 Dr0zda

Dr0zda
  • Użytkownik
  • 269 postów

Napisano 20 styczeń 2017 - 19:19

Dziś w Amazon UK wszystko powyżej 50 funtów z kodem BIGTHANKS daje rabat 10 funtów i Garmin Edge 25 z wysyłką do Polski kosztuje 90 funtów :

https://www.amazon.c...r/dp/B010LY8NKS



#4732 coma

coma
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 styczeń 2017 - 12:22

Jak w Edge 1000 ustawić sobie kolor  wyświetlanego śladu/kursu? Da się dla wszystkich profili na raz, czy dla każdego osobno? Znalazłem tylko ustawianie koloru dla każdego wyświetlanego aktualnie kursu, chciałbym ustawić od razu " na zawsze".



#4733 mucher

mucher
  • Użytkownik
  • 283 postów

Napisano 26 styczeń 2017 - 14:13

Taka ciekawostka. Patrzę właśnie na Xert - i wypuścił swoją własną aplikację do treningu..na Connect IQ. W samym Xercie jest już edytor treningów - a tu łączymy się z xertem z poziomu telefonu, trening się ściąga i jazda. Co ciekawe, aplikacja sama dozuje obciażenie - z tego co twierdzą autorzy, jest też w stanie wydłużać/skracać interwały żeby uzyskać zadany bodziec - podobnie z obciążeniem podczas samych interwałów.

 

Jeśli o aplikację chodzi - jest wsparcie dla FE-C, jest też power match - i co fajne, z poziomu aplikacji można tez sobie "z palca" podkalibrowywać moc (na zasadzie dodania konkretnego offsetu w watach).

 

 

Jak dla mnie jedna z ciekawszych rzeczy, jakie widziałem na Connect IQ. 

 

A - jeszcze jedna ciekawostka - zamiast gapić się w Garmina, można w Xercie odpalić "Remote Player" i mieć "deskę rozdzielczą" na cały ekran.



#4734 gt4

gt4
  • Użytkownik
  • 105 postów
  • SkądZachodniopomorskie

Napisano 27 styczeń 2017 - 13:00

Taka ciekawostka. Patrzę właśnie na Xert - i wypuścił swoją własną aplikację do treningu..na Connect IQ. W samym Xercie jest już edytor treningów - a tu łączymy się z xertem z poziomu telefonu, trening się ściąga i jazda. Co ciekawe, aplikacja sama dozuje obciażenie - z tego co twierdzą autorzy, jest też w stanie wydłużać/skracać interwały żeby uzyskać zadany bodziec - podobnie z obciążeniem podczas samych interwałów.

 

Jeśli o aplikację chodzi - jest wsparcie dla FE-C, jest też power match - i co fajne, z poziomu aplikacji można tez sobie "z palca" podkalibrowywać moc (na zasadzie dodania konkretnego offsetu w watach).

 

 

Jak dla mnie jedna z ciekawszych rzeczy, jakie widziałem na Connect IQ. 

 

A - jeszcze jedna ciekawostka - zamiast gapić się w Garmina, można w Xercie odpalić "Remote Player" i mieć "deskę rozdzielczą" na cały ekran.

 

Testowałem platformę w zeszłym sezonie do póki była darmowa. Poza różnymi rozwiązaniami ma coś, co mi bardzo się przydawało, a mianowicie estymację FTP. Do tego ,,pająk rozwoju" jest extra, wiesz czy idziesz w zamierzonym kierunku. Na chwilę obecną nie wiem czy chcę wydać 99.95$ za roczny dostęp a innego okresu i tańszego wybrać nie można. 


  • blazej lubi to

#4735 gt4

gt4
  • Użytkownik
  • 105 postów
  • SkądZachodniopomorskie

Napisano 27 styczeń 2017 - 13:05

A nie, przepraszam, można wybrać miesięczny okres....



#4736 parmenides

parmenides
  • Użytkownik
  • 630 postów
  • SkądZgorzała

Napisano 01 luty 2017 - 16:31

Panowie, spotakliście się z problemem: instaluję na najnowszym androidzie 6.01... garmin connect mobile i uruchamia się program, ale kiedy wciskam zaloguj lub utwórz konto, to nic się nie dzieje. Czarny ekran... Odinstalowywałem kilka razy, włączałem i wyłączałem telefon. Nic, krew w piach. Nie widzę nic podobnego w necie, help me. 



#4737 Skokol

Skokol
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądMiędzychód, Polska

Napisano 01 luty 2017 - 17:30

Też tak miałem trzeba aktualizować Google coś tam

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka



#4738 Skokol

Skokol
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądMiędzychód, Polska

Napisano 01 luty 2017 - 17:32

Albo Android system webview

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka


  • parmenides lubi to

#4739 parmenides

parmenides
  • Użytkownik
  • 630 postów
  • SkądZgorzała

Napisano 02 luty 2017 - 08:14

Skokol,

 

wielkie dzięki, pomogło!

Kupiłem żonie garmina vivoactive, bo ona biega, pływa, jeździ na rowerze, zajęcia fitness, w sezonie narty, wycieczki w górach, etc... Bardzo dobra cena teraz była, a to chyba najtańszy obecnie zegarek z możliwością pływania. Ona korzysta z jakiejś internetowej platformy treningowej (ma trenera, który jej mówi, co i jak) i sądzę, że to jej się przyda do oceny postępów. Do tej pory korzystała z telefonu, ale oczywiście basen odpadał, a w innych sportach też nie było wygodnie. 

 

@Skokol, jeszcze raz dziękuję, po aktualizacji Android webview program garmin connect mobile zadziałał prawidłowo. 

 

pozdr

PS. Można tę poradę @Skokola dopisać na początku wątku do faq-a przygotowanego przez Prozora. Pewnie komuś się może przydać. 



#4740 Skokol

Skokol
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądMiędzychód, Polska

Napisano 02 luty 2017 - 17:41

Spokojnie :)...ja to też gdzieś wyczytałem.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka





Dodaj odpowiedź