Skocz do zawartości

dawniej forumszosowe.org

Zdjęcie

Serwis Sigma


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 irekjj

irekjj
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • SkądTarnów

Napisano 07 październik 2010 - 07:12

Witam,
Napisałem tego posta z myślą, że może przyda się użytkownikom nie do końca zadowolonym z Sigmy. A więc do rzeczy :)
Wiem, że zdarzały się (a może nadal tak jest) liczniki bezprzewodowe, które często gubią sygnały - sam też taki miałem.
Licznik kupiony w polskim sklepie z gwarancją. Tel do sprzedawcy, że mam taką usterkę, odpowiedź, przysłać licznik, wyślemy do serwisu Sigmy i dostanie Pan odpowiedź co dalej. Chciałem więc zaoszczędzić czasu i tel do serwisu Sigmy w Warszawie. I tutaj informacja następująca - MOŻE Pan przysłać licznik, ale usterka o której Pan mówi może nie być wykryta na naszym stanowisku, poza tym ja nie wiem w jakich warunkach użytkuje Pan licznik, może jakieś silne pola magnetyczne go zakłócają, itd. Było więc jasne że i tutaj mogę zapomnieć o trosce o klienta.
Ostatnia szansa, mail do serwisu Sigmy w Niemczech. Po angielsku dosłownie 2 zdania o co chodzi i w ten sam dzień odpowiedź: proszę spakować licznik tak jak był w pudełku i wysłać na adres który mi podali oraz załączyć kopię maila od nich. Ani słowa nawet o paragonie, fakturze, itd. W piątek licznik wysłałem Pocztą jako paczkę w następny piątek UPS przywiózł mi licznik. Od tej pory działa bez zarzutu (3200 km).
Jeśli ktoś ma problemy i narzeka na Sigmę, to niech próbuje kontaktować się Sigmą w Niemczech. Podejrzewam, że tamten serwis dba o klienta i na pewno będzie się starał pomóc. A przez polskich sprzedawców i serwisantów niepotrzebnie wyrabiamy sobie złe zdanie na temat Sigmy.
Pozdrawiam

#2 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1761 postów

Napisano 07 październik 2010 - 07:42

Gdzieś podziałem papiery od licznika (później ich poszukam lepiej), ale jak długi okres gwarancyjny przyznaje Sigma na swoje liczniki? Może jeszcze się z moim trefnym załapię na wysyłkę do krzyżaków ;)

#3 Bury

Bury
  • Moderator
  • 682 postów
  • SkądZłocieniec

Napisano 07 październik 2010 - 09:58

Zgodnie z prawem UE, gwarancja wynosi 2 lata.

#4 yasiu

yasiu
  • Użytkownik
  • 310 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 październik 2010 - 14:54

A przez polskich sprzedawców i serwisantów niepotrzebnie wyrabiamy sobie złe zdanie na temat Sigmy.

myśle ze powiniennes napisać do Sigmy jak Cie potraktrowali polscy dealerzy. Sigma ich ladnie opitoli.
Ja mialem troche podobnie gwarancja Garego Fishera. Sklep stwierdzil że usterka nie podlega reklamacji a jak zadzwoniłem do ssc.pl to sie okazalo ze podlega. 30 minut pozniej tel do sklepu i nagle sie okazało że przyjma rower.

#5 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1761 postów

Napisano 07 październik 2010 - 20:33

Bury, a paragon trzeba mieć? :) Bo chyba gdzieś posiałem :P

#6 irekjj

irekjj
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • SkądTarnów

Napisano 08 październik 2010 - 07:22

Bury, a paragon trzeba mieć? :) Bo chyba gdzieś posiałem :P


Podstawowa sprawa to do nich napisać. Mnie o paragon nie pytali, podejrzewam że z prostego powodu - to są Niemcy, kraj gdzie ceni się porządek i dyscyplinę, więc nikt nie zakłada, że JA będę chciał reklamować, coś co już nie podlega gwarancji. Tak więc skoro się do nich zwróciłem dla nich było jasne, że licznik jest na gwarancji.
Być może też do licznika można się dostać jakimś oprogramowaniem serwisowym i znaleźć w nim datę produkcji...
Powodzenia życzę,

PS. yasiu niestety mój kontakt z polskim dealerem i serwisem był tylko telefoniczny więc nie bardzo mam dowody na sposób potraktowania, jakbym miał maile, to na pewno pisząc do Niemiec maile bym załączył :)

#7 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1761 postów

Napisano 08 październik 2010 - 08:03

irekjj, dzięki. W takim razie dzisiaj skrobnę do nich maila ;)

#8 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1761 postów

Napisano 02 listopad 2010 - 22:43

Po krótce napiszę jak to się potoczyło w moim przypadku.
Zainspirowany postem irekjj, napisałem do Sigmy i następnego dnia miałem odpowiedź, aby wysłać licznik (BC-2006 DTS MHR) i dołączyć do paczki wydrukowanego maila. Tydzień czekałem na paczkę zwrotną, w której był nowy licznik :) Tak więc polecam wszystkim interwencję z zepsutym licznikiem bezpośrednio do siedziby Sigmy w Dojczach.
Tak wyglądał licznik przed:
Dołączona grafika
A teraz nojka sztuka. Dorzucili nowy zestaw gumek i ten pierdzielnik, w który się wpina licznik (montowany na mostku/kierownicy). Stare zostały pozostałe elementy, czyli czujnik na widelec, magnes i pasek pulsometru.
P.S.: Licznik chyba pójdzie na handel. Jakiś chętny?

#9 yaro1986

yaro1986
  • Użytkownik
  • 384 postów
  • SkądJózefów

Napisano 03 listopad 2010 - 08:22

Co dokladnie napisaliscie w mailu do sigmy?
Travisb wymagali paragonu? Bo moze wysle pulsometr ale zgubilem paragon.
Pisaliscie przez formularz na stronie czy na jakis konkretny adres?

#10 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1761 postów

Napisano 03 listopad 2010 - 22:57

Ja opisałem na czym polegał mój problem z licznikiem - kiedy się pojawił i jak się objawiał. Zapytałem, czy byłaby mozliwość naprawy u nich bezspośrednio (oczywiście wspomniałem, że wyślę licznik na mój koszt), bo w polskim przedstawicielstwie Sigmy powiedzieli, że może być z tym problem (tak naprawdę w ogóle nie kontaktowałem się ze 'stroną polską'). Dołączyłem 5 fotek poglądowych do maila dla lepszego zwizualizowania problemu. Nie wspominałem nic o paragonie ani gwarancji. Z resztą oni w mailu zwrotnym też nie poruszali tej kwestii. Kazali tylko dołączyć do kompletnego zestawu (licznik + opakowanie i cała reszta pierdułek, które były przy nim od zakupu) kopię maila i odesłać. Po tygodniu dostałem paczkę zwrotną :)
Pisałem na adres: info@sigmasport.com - bezpośrednio, bez korzystania z formularza na stronie.

#11 irekjj

irekjj
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • SkądTarnów

Napisano 21 kwiecień 2011 - 12:39

travisb fajnie, że też Ci się udało z licznikiem Sigmy. Od siebie dodam, że drugi licznik jednak długo nie pochodził, oczywiście powtórka procedurki i od jesieni mam 3 sztuczkę i dopiero ta, widać że chce działać.
Nie chcę się rozpisywać nt. polskich serwisów różnych firm, ale również w zimie przećwiczyłem wymianę "górala" KTM-a na nowy, gdzie w polskim serwisie oczywiście nie podlegał gwarancji :)
Po tych sytuacjach przekonałem się że niestety w Polsce nie opłaca się nic kupować, nawet za cenę ewentualnego reklamowania towaru za granicą, gdzie podejście do klienta jest "troszkę" inne niż u nas.

#12 andrzejsulich

andrzejsulich
  • Użytkownik
  • 27 postów
  • SkądLegionowo

Napisano 24 maj 2012 - 20:48

Poszukuję adresu serwisu Sigmy Sport w Polsce. Nie moge go odnaleźć w internecie.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Andrzej

#13 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1606 postów
  • SkądWLKP

Napisano 24 maj 2012 - 21:23

Poszukuję adresu serwisu Sigmy Sport w Polsce. Nie moge go odnaleźć w internecie.


Z tego co ja pamietam to sigma swoj serwis ma w Germany bys musial maila napisac masz licznik uzywany czy nowy pudelkowy ? ;-)

http://www.sigmaspor...ontakt/service/

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#14 andrzejsulich

andrzejsulich
  • Użytkownik
  • 27 postów
  • SkądLegionowo

Napisano 25 maj 2012 - 07:06

Moja Sigma, to pulsometr. Mam go miesiąc. Do tej pory sprawował się idealnie. Przed kolejnym treningiem żona założyła opaskę na siebie a pulsometr nie pokazał wartości tętna. Inne funkcje nadal działają.
Ta opaska z drugim pulsometrem współpracuje idealnie. Opaska od innego pulsometru też nie współpracuje z "wadliwym" pulsometrem.
Z tego wynika, że opaska jest Ok, a coś dzieje się z samym pulsometrem.
Dla pewności wymieniłem baterie w pulsometrze i opasce. Nadal zero współpracy.

Czy w przypadku konieczności skontaktowania się z serwisem w Niemczech wymagane jest opisanie usterki w języku niemieckim?

#15 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1761 postów

Napisano 25 maj 2012 - 08:44

Czy w przypadku konieczności skontaktowania się z serwisem w Niemczech wymagane jest opisanie usterki w języku niemieckim

Wystarczy po angielsku ;-)

#16 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2565 postów
  • SkądOpolskie

Napisano 18 czerwiec 2012 - 13:17

Okazało się, że licznik chyba wysechł i w serwisie zaczął działać :mrgreen:
Sklep na dniach ma dostac licznik i mi odesłac. Ciekawe czy nowy czy ten sam przeciekający. Znając polskie realia to odesla ten sam bubel, dlatego za wczasu napisałem juz notke do niemieckiej sigmy i czekam na odpowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

#17 Maurino

Maurino
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • SkądRedło

Napisano 26 sierpień 2012 - 10:22

Mam Sigmę 1609. Nawet z nową baterią zachowuje się dziwnie. Jeżeli w czasie jazdy temperatura powietrza jest niższa niż 17 stopni przestaje wskazywać. Wszystkie pola na których są wyświetlane cyfry staja się ciemne. licznik po przełączeniu wskazuje tylko czas. Po ogrzaniu go wszystko wraca do normy. Gwarancja niestety skończyła się kilka miesięcy temu.

#18 giec

giec
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Skądeastbourne uk

Napisano 02 grudzień 2012 - 21:16

ja mieszkajac w anglii kupilem sigme rox9 online od niemickiego sprzedawcy. po jakims roku na treningu niechcacy sam stracilem licznik na droge i sie doszczetnie rozbil. wyslalem maila do sigmy w niemczech , odpowiedzieli by przyslac do nich to co zostalo . po kilku dniach przyslali nowiutenki unit.
serwis top ocena , choc sprzet czesto robi problemy. gubi sygnal , znika obraz lub pulsometr nie zalacza. przechodze na garmin :-)

#19 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 251 postów
  • SkądSilesia

Napisano 11 grudzień 2012 - 10:02

Mialem podobne doswiadczenia, co prawda nie z Sigma ale generalnie obsluga klienta u nas i w Niemczech. Raz chodzilo o wyplate sporej sumy z ubezpieczenia drogiego sprzetu do fotografii podwodnej a drugi o przeglad BMW. Po prostu inny swiat. U nas uslugi graniczace ze zlodziejstwem i ewidentnym lamaniem prawa a tam bez pytan, od reki z wyuczonym usmiechem. Jednak u nas wciaz nie brakuje ludzi palajacych nienawiscia do Niemcow uzasadnionych przyczyn. Sorry za OT ale nie moglem sie powstrzymac :)

Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km




Dodaj odpowiedź