Serwis Sigma
#1
Napisano 07 październik 2010 - 07:12
Napisałem tego posta z myślą, że może przyda się użytkownikom nie do końca zadowolonym z Sigmy. A więc do rzeczy
Wiem, że zdarzały się (a może nadal tak jest) liczniki bezprzewodowe, które często gubią sygnały - sam też taki miałem.
Licznik kupiony w polskim sklepie z gwarancją. Tel do sprzedawcy, że mam taką usterkę, odpowiedź, przysłać licznik, wyślemy do serwisu Sigmy i dostanie Pan odpowiedź co dalej. Chciałem więc zaoszczędzić czasu i tel do serwisu Sigmy w Warszawie. I tutaj informacja następująca - MOŻE Pan przysłać licznik, ale usterka o której Pan mówi może nie być wykryta na naszym stanowisku, poza tym ja nie wiem w jakich warunkach użytkuje Pan licznik, może jakieś silne pola magnetyczne go zakłócają, itd. Było więc jasne że i tutaj mogę zapomnieć o trosce o klienta.
Ostatnia szansa, mail do serwisu Sigmy w Niemczech. Po angielsku dosłownie 2 zdania o co chodzi i w ten sam dzień odpowiedź: proszę spakować licznik tak jak był w pudełku i wysłać na adres który mi podali oraz załączyć kopię maila od nich. Ani słowa nawet o paragonie, fakturze, itd. W piątek licznik wysłałem Pocztą jako paczkę w następny piątek UPS przywiózł mi licznik. Od tej pory działa bez zarzutu (3200 km).
Jeśli ktoś ma problemy i narzeka na Sigmę, to niech próbuje kontaktować się Sigmą w Niemczech. Podejrzewam, że tamten serwis dba o klienta i na pewno będzie się starał pomóc. A przez polskich sprzedawców i serwisantów niepotrzebnie wyrabiamy sobie złe zdanie na temat Sigmy.
Pozdrawiam
#4
Napisano 07 październik 2010 - 14:54
myśle ze powiniennes napisać do Sigmy jak Cie potraktrowali polscy dealerzy. Sigma ich ladnie opitoli.A przez polskich sprzedawców i serwisantów niepotrzebnie wyrabiamy sobie złe zdanie na temat Sigmy.
Ja mialem troche podobnie gwarancja Garego Fishera. Sklep stwierdzil że usterka nie podlega reklamacji a jak zadzwoniłem do ssc.pl to sie okazalo ze podlega. 30 minut pozniej tel do sklepu i nagle sie okazało że przyjma rower.
#6
Napisano 08 październik 2010 - 07:22
Bury, a paragon trzeba mieć? Bo chyba gdzieś posiałem
Podstawowa sprawa to do nich napisać. Mnie o paragon nie pytali, podejrzewam że z prostego powodu - to są Niemcy, kraj gdzie ceni się porządek i dyscyplinę, więc nikt nie zakłada, że JA będę chciał reklamować, coś co już nie podlega gwarancji. Tak więc skoro się do nich zwróciłem dla nich było jasne, że licznik jest na gwarancji.
Być może też do licznika można się dostać jakimś oprogramowaniem serwisowym i znaleźć w nim datę produkcji...
Powodzenia życzę,
PS. yasiu niestety mój kontakt z polskim dealerem i serwisem był tylko telefoniczny więc nie bardzo mam dowody na sposób potraktowania, jakbym miał maile, to na pewno pisząc do Niemiec maile bym załączył
#8
Napisano 02 listopad 2010 - 22:43
Zainspirowany postem irekjj, napisałem do Sigmy i następnego dnia miałem odpowiedź, aby wysłać licznik (BC-2006 DTS MHR) i dołączyć do paczki wydrukowanego maila. Tydzień czekałem na paczkę zwrotną, w której był nowy licznik Tak więc polecam wszystkim interwencję z zepsutym licznikiem bezpośrednio do siedziby Sigmy w Dojczach.
Tak wyglądał licznik przed:
A teraz nojka sztuka. Dorzucili nowy zestaw gumek i ten pierdzielnik, w który się wpina licznik (montowany na mostku/kierownicy). Stare zostały pozostałe elementy, czyli czujnik na widelec, magnes i pasek pulsometru.
P.S.: Licznik chyba pójdzie na handel. Jakiś chętny?
#10
Napisano 03 listopad 2010 - 22:57
Pisałem na adres: [email protected] - bezpośrednio, bez korzystania z formularza na stronie.
#11
Napisano 21 kwiecień 2011 - 12:39
Nie chcę się rozpisywać nt. polskich serwisów różnych firm, ale również w zimie przećwiczyłem wymianę "górala" KTM-a na nowy, gdzie w polskim serwisie oczywiście nie podlegał gwarancji
Po tych sytuacjach przekonałem się że niestety w Polsce nie opłaca się nic kupować, nawet za cenę ewentualnego reklamowania towaru za granicą, gdzie podejście do klienta jest "troszkę" inne niż u nas.
#13
Napisano 24 maj 2012 - 21:23
Poszukuję adresu serwisu Sigmy Sport w Polsce. Nie moge go odnaleźć w internecie.
Z tego co ja pamietam to sigma swoj serwis ma w Germany bys musial maila napisac masz licznik uzywany czy nowy pudelkowy ? ;-)
http://www.sigmaspor...ontakt/service/
#14
Napisano 25 maj 2012 - 07:06
Ta opaska z drugim pulsometrem współpracuje idealnie. Opaska od innego pulsometru też nie współpracuje z "wadliwym" pulsometrem.
Z tego wynika, że opaska jest Ok, a coś dzieje się z samym pulsometrem.
Dla pewności wymieniłem baterie w pulsometrze i opasce. Nadal zero współpracy.
Czy w przypadku konieczności skontaktowania się z serwisem w Niemczech wymagane jest opisanie usterki w języku niemieckim?
#16
Napisano 18 czerwiec 2012 - 13:17
Sklep na dniach ma dostac licznik i mi odesłac. Ciekawe czy nowy czy ten sam przeciekający. Znając polskie realia to odesla ten sam bubel, dlatego za wczasu napisałem juz notke do niemieckiej sigmy i czekam na odpowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
#17
Napisano 26 sierpień 2012 - 10:22
#18
Napisano 02 grudzień 2012 - 21:16
serwis top ocena , choc sprzet czesto robi problemy. gubi sygnal , znika obraz lub pulsometr nie zalacza. przechodze na garmin :-)
#19
Napisano 11 grudzień 2012 - 10:02
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km