Skocz do zawartości


Zdjęcie

Osprzętowe dylematy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
863 odpowiedzi w tym temacie

#41 Darek80

Darek80
  • Użytkownik
  • 336 postów
  • Skądokolice Łowicza

Napisano 20 marzec 2007 - 21:20

Nie polecam :-)
- pedalow z noskami
- instalowania torebek pod siodlem

1. w wersji eco pedały z noskami są dobre
2. Ja też swoją torebkę podsiodłową wywaliłem. Przez nią przyśpieszyłem żywot moich ulubionych spodenek rowerowych (poobcierały się).

#42 Il Pirata

Il Pirata
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • SkądRumia

Napisano 23 marzec 2007 - 11:54

..do tej jazdy bez kasku dodam jeszcze jazdę bez okularów od kiedy dostałem w szybe dużym bąkiem czy jakimś innym owadziskiem... :)

ogumienia kendy, maxisa i vee ruber - brak powtarzalności wykonania i nieobliczalność

wkręcania suportu, wspornika kierownicy czy siodłą bez smaru :))

#43 zawodowiec_;)

zawodowiec_;)
  • Użytkownik
  • 245 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 marzec 2007 - 15:34

wsporniki siodla sie nie wkreca!!! :-P ja ogolnie nipolecam SMAROWAÆ wspornikow siodla!!! :-P

#44 Azariel

Azariel
  • Użytkownik
  • 98 postów
  • SkądTarnowskie Góry

Napisano 23 marzec 2007 - 16:34

zaowdowiec - dlaczego? bo sie po tym nie zapiekaja i nie trzeszcza?

#45 zawodowiec_;)

zawodowiec_;)
  • Użytkownik
  • 245 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 marzec 2007 - 16:55

jest mozliwos ze sztyca bedzie sie chowac w ramie!!! a mocne skrecanie obej podsiodlowych grozi wgnieceniem materialu sztycy!!! wszczegulnosci dotyczy sie to sztyc karbonowych ktore sa zreguly sliskie i po mocnym dokreceni dochodzi do zniszczenia materialu. wgniecona sztyca, peknieta itp. nadaje sie tylko do wyrzucenia!!
jesli ktos ma dobrze wyczyszczona rure gdzie sie chowa sztyce nic nie bedzie sie zapiekac (przynajmiej nie powinno ;-) ) i jesli jest dobrze dobrany rozmiar ramy do sztycy to nic nie powinno trzeszczec :-P

#46 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2495 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 23 marzec 2007 - 20:03

karbonow owszem smarowac sie nie powinno, bo jak skrecimy zacisk za lekko to sztyca bedzie sie chowac, a z kolei jak zacisniemy za mocno to karbon moze sie wgniesc.
zazwyczaj to alu sztyce trzeszcza i te mozna, a nawet nalezy smarowac.

#47 Il Pirata

Il Pirata
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • SkądRumia

Napisano 23 marzec 2007 - 20:05

czystość rury nie ma znaczenia, alu i cromo wchodzi w chemiczna reakcje i jest jak zaspawane, powodzenia przy wyciaganiu sztycy z rowerwem w imadle

nikt nie mówi o karbonach to inna bajka

mała warstwa smaru zabezpiecza przed brzydkimi hałasami w takich miejscach

#48 Klaudiusz

Klaudiusz
  • Użytkownik
  • 212 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 24 marzec 2007 - 23:28

Sztyce karbonowe oczywiscie smarujemy, bo TEZ sie "zapiekaja"

Istnieja do tego specjalne preparaty.

PS Pokaz mi zdjecie wgnieconego karbonu masz u mnie piwo ;)

#49 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2495 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 25 marzec 2007 - 08:12

jak wroce z treningu to zrobie zdj.

dzieki za piwko..
;-)

#50 Klaudiusz

Klaudiusz
  • Użytkownik
  • 212 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 25 marzec 2007 - 14:30

Ok, czekam - widzialem juz roznie popekany karbon, ale wgnieconego za cholere :P

#51 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2495 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 25 marzec 2007 - 17:25

Dołączona grafika

prosze bardzo ;-)

#52 Klaudiusz

Klaudiusz
  • Użytkownik
  • 212 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 25 marzec 2007 - 20:53

Ten ubytek to pekniecie wg definicji - wiem, czepiam sie :)

#53 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2495 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 25 marzec 2007 - 21:06

no cos tam peklo bo zostalo zgniecione :-P ;-)

#54 lukkas

lukkas
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Skądgliwice / DG

Napisano 06 kwiecień 2007 - 09:14

Nie polecam :-)
...
- pedalow z noskami
...


a czemu w rowerach torowych uzywa sie noskow? ja nie mam nic przeciwko pedlkom z noskami, oczywisci jesli sa to fajne szosowe pedalka, waskie i dlugie, specjalnie pod noski, a nie jakies olbrzymy z MTB :-P

mysle ze autorowi tematu chodzilo raczej o konkretne czesci. ja ze swojej strony moge ostrzec przed korbami Gipiemme Patent - maja niestandardowy typ gwintu pod pedaly, wiec mozna sie przejechac. ale oprocz tego sa swietne 8-)

#55 Azariel

Azariel
  • Użytkownik
  • 98 postów
  • SkądTarnowskie Góry

Napisano 06 kwiecień 2007 - 11:13

PEDAŁY, PISZE SIE PEDAŁY!

#56 ERDE

ERDE
  • Użytkownik
  • 1010 postów
  • SkądLublin

Napisano 06 kwiecień 2007 - 12:33

w rowerach torowych używa się pasków bo kliki nie wytrzymywałyby obciążeń

ja nie polecam:
1. wkładu suportowego accent, ciężko chodzi (choć może każdy pakiet chodzi ciężko w porównaniu ze standardową osią na dwóch wiankach, nie wiem)
2. akcesoriów zoom'a, jedyna zaleta to cena...

#57 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2495 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 06 kwiecień 2007 - 20:10

hm nie uzywa sie klikow? to jakie oni maja buty? trampki? ;-)
uzywa sie klikow jak najbardziej i to takich jakich my uzywamy, tylko dodatkowo jeszcze przychodzi pasek, ktory jest pewnym zabezpieczeniem przed wypieciem sie nogi z pedalu.

#58 Klaudiusz

Klaudiusz
  • Użytkownik
  • 212 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 06 kwiecień 2007 - 21:16

...Czasem nawet dwa :)

#59 Il Pirata

Il Pirata
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • SkądRumia

Napisano 08 kwiecień 2007 - 16:49

NIE POLECAM KUPOWANIA CIENIOWANYCH KIEROWNIC PO ZAWODNIKACH
materiał ma określoną podatność na przeciążenia, która może być już u kresu w momencie zakupu

swoją drogą pęknięcie barana pod rekami to niezbyt miłe doznania


-----------------
remont roweru:)

#60 horny

horny
  • Użytkownik
  • 530 postów
  • Skądmazowieckie

Napisano 22 kwiecień 2007 - 15:39

Trzy dni temu nie miałem powodu narzekać na koła Rodi Stylus, a nawet starałem się zmienić o nich negatywną opinię. Po dzisiejszym treningu powód już mam. Tylne koło do wymiany. Dobrze, że rower jest na gwarancji, więc mam nadzieję, że zostanie mi uwzględniona,... chociaż jeżeli jakiś mądrala powie, że dziury trzeba omijać...? :-P :mrgreen:
Szczerze powiedziawszy na prostej i równej drodze usłyszałem znajomy dźwięk pękniętej szprychy i obcieranie o hamulec koła. Usterka okazała się bardziej poważna - pęknięta piasta w w miejscu mocowania szprychy :cry:

pozdro horny