Giant Cadex 980 C
#1
Napisano 04 maj 2011 - 17:36
Rama została przeze mnie pomalowana na wzór Author`a. Niedawno zmieniłem widelec ale jeszcze nie zdążyłem go jeszcze pomalować ;/
Co jakiś czas będę aktualizował zmiany. Docelowo ma być napęd sh 5700. Rower waży ok 9,1kg nie jest to powalający wynik ale należy pamiętać ze jest to jedna z pierwszych ram węglowych i waży niecałe 2kg!
Rama: Giant cadex z węglowymi rurami i aluminiowymi mufami
Widelec: Carbo X Full carbon
Koła: Mavic Aksium
Kierownica : Ritchey Logic
Mostek i sztyca No name
Siodło: BBB
Manetki : Sora 3300
Kaseta : Sora
Korba : Dura Ace 7800
Łożyska : Sh 5600
Przednia przerzutka : Sora 3300
Tylna przerzutka : 105 5700
Hamulce: Sora 3300
Opony: Hutchinson - jakieś najtańsze.
Mam zamiar jeszcze zmienić: kierownice, mostek, sztyce, napęd, klamki, opony i siodło na szersze i hamulce.
www.facebook.com/strato.bike
#2
Napisano 04 maj 2011 - 17:51
Sam malowałeś czy oddałeś do jakiejś lakierni?
Jeśli sam to napisz proszę czym, jak maskowałeś?
#4
Napisano 04 maj 2011 - 18:03
farby to ogólno dostępne "spreje" akrylowe.
Najpierw wszystko wszystko dokładnie wyszlifowałem , potem odtłuściłem pomalowałem mufy na czarno . Potem wszystko zamaskowałem i pomalowałem na biało . Paska czerwonego nie chciało mi się malować więc pociąłem paski szerokosci 5mm z foli samoprzylepnej oracal i dokładnie przykleiłem przygrzewając przez szmatkę żelazkiem. Potem wszystko zmatowiłem odtłuściłem dokładnie i pomalowałem lakierem kilkukrotnie.
wcześniej jeszcze był widelec stalowy który dopełniał swoim malowaniem całości ale obecnie nie mam czasu na pomalowanie nowego nabytku i czekam do wakacji. Chodzi mi po głowie jakieś nowe malowanie ...
www.facebook.com/strato.bike
#5
Napisano 04 maj 2011 - 18:05
www.facebook.com/strato.bike
#6 Gosc_cyclist23_*
Napisano 04 maj 2011 - 18:15
klasyczna geometria
poezja dla estety, piękny rowerek
#7
Napisano 04 maj 2011 - 18:31
#8
Napisano 04 maj 2011 - 18:33
obecnie są 3 !!
www.facebook.com/strato.bike
#10
Napisano 04 maj 2011 - 21:39
Rowerek git, czuć powiew historii. Ramka zresztą przypomina stare stalówki. Zawsze to coś innego niż gotowiec kupiony w salonie. No i czuć powiew D.I.Y
Ps. tak się tylko zastanawiam jak ci współpracuje korba da z kastą sory?? Jaki dałeś łańcuch?
Na pewno pierwsze co bym zmienił to klamki i kasetę, potem kokpit. Resztę puki co można olać..
#11
Napisano 04 maj 2011 - 22:09
Wypychaj skarbonkę i czekamy na aktualizacje...
#12
Napisano 04 maj 2011 - 22:30
DA była okazją życia na allegro i grzechem było nie skorzystać! wczesniej miałem truvativ touro (albo jakoś tak), i muszę przyznać ze różnica jest kolosalna !Heh, sora i dura ace, niezły mix
No i czuć powiew D.I.Y
a co to znaczy ??
Ps. tak się tylko zastanawiam jak ci współpracuje korba da z kastą sory?? Jaki dałeś łańcuch?
Współpracuje bez problemu ! a łańcuch najtańszy SH!! gdy nie chce mi sie go czyścić to ide i kupuje najtańszy za 20 zł ekonomia napędu idealna
No klamki to priorytet ! sztyce mam zamiar zrobić samemu gdyż trochę się zajmuje kompozytami ale to dopiero w wakacje gdyż na razie nie mam czasu ;/Na pewno pierwsze co bym zmienił to klamki i kasetę, potem kokpit.
Mostek chce zmienić na ritchey classic`a a kierownice na jakąś kompaktową gdyż po przymiarce do roweru Moly bardzo mi się spodobała!
Dziękuję za miłe słowa wszystkim!!
www.facebook.com/strato.bike
#13
Napisano 05 maj 2011 - 06:45
Super rower :-)
#14
Napisano 05 maj 2011 - 09:51
DA była okazją życia na allegro i grzechem było nie skorzystać!
No właśnie tak podejrzewałem Bardzo dobry zakup Ja też rower złożyłem na takich okazjach i wyszedł super. Właśnie muszę go w końcu umieścić na forum, bo niedawno skończyłem ostateczne modernizacje
No i czuć powiew D.I.Y
a co to znaczy ??
Właśnie to:
sztyce mam zamiar zrobić samemu gdyż trochę się zajmuje kompozytami ale to dopiero w wakacje gdyż na razie nie mam czasu ;/
:mrgreen: :mrgreen:
Mógł bym zrobić mały wykład o filozofii diy, ale chyba nie czas i miejsce
W każdym razie: Tak trzymać
Ps. a jak nie wiesz co to jest DIY, to polecam to forum (na którym zresztą też się udzielam):
http://www.diyaudio.pl/
pozdr.
#15
Napisano 07 maj 2011 - 09:52
Mam pytanie czy ta farba trzyma, czy się nie łuszczy, odpryskuję itp.??farby to ogólno dostępne "spreje" akrylowe
Carbon ponoć "pracuję"podczas jazdy i chodzą opinie że może odpadać farba.
#17
Napisano 07 maj 2011 - 15:30
Rama rzeczywiscie bardzo dluga ile masz wzrostu robi wrazenie :-D
Rama ma rozmiar chyba 56 a ja mam 188 cm
Mam pytanie czy ta farba trzyma, czy się nie łuszczy, odpryskuję itp.??
Carbon ponoć "pracuję"podczas jazdy i chodzą opinie że może odpadać farba.
Kluczem do sukcesu to jest przygotowanie powierzchni . Węgla trzyma sie bardzo dobrze, problemem są mufy które są aluminiowe i trzeba je wcześniej jakimś dobrym w miare elastycznym podkładem pomalować!
Co najdziwniejsze ! każdy kolor jak by miał inne właściwości gdyż kolor czarny bardzło łatwo odpada od muf a biały trzyma bardzo dobrze!
Wydaje mi się ze rury z włókna mają (w sumie napewno) inną strukturę powierzchni gdyż są bardziej chropowate niż alu i farba dzieki temu trzyma sie dużo lepiej!
Wydaje mi się że każdy materiał pracuje a węgiel jest na pewno sztywniejszy!
www.facebook.com/strato.bike
#18
Napisano 31 maj 2011 - 18:59
gdyż nie ukrywam bardzo mi się podobają i po przejażdżce na athenie byłem zachwycony siłą hamowania campy.
www.facebook.com/strato.bike
#19
Napisano 31 maj 2011 - 19:07
#20
Napisano 31 maj 2011 - 19:50