Peritus Laboro F
#1
Napisano 05 czerwiec 2011 - 21:17
Elementy układanki:
Rama: Peritus Laboro F
Widelec: Jagu
Stery: FSA
Kierownica: 3T Ergonova Pro
Mostek: Deda Zero100
Owijka: PRO
Linki i pancerze: Jagwire Racer
Koła: Easton EA90 SLX
Opony: Veloflex Corsa 22
Dętki: Bontrager
Zaciski: Novatec NT-202
Klamkomanetki: SRAM Force
Hamulce: SRAM Rival
Przerzutka przód: SRAM Force
Przerzutka tył: SRAM Force
Korba: SRAM Force 172.5mm, 50/34
Kaseta: SRAM PG-1070, 11-28
Łańcuch: YBN SL100CR
Pedały: Expedo Thrust XRF07MT
Siodło: Specialized Toupe
Koszyk: Specialized Rib Cage Pro
Licznik: Garmin Edge 500
Waga setu ze zdjęcia: 7.10 kg
Ciekawostki:
- szkic opisu zapożyczony od xubixa
- siodełko dzięki koledze wicklowman
- zakończenia linek od GrzegorzP
- przednie koło dociągane przez ś.p. Karbona
- szprychy do tylnego koła ściągnął mi TomeK., a poskładaniem go zajął się SPIKE
Kilka zdjęć poglądowych:
https://lh3.googleus...00/DSC_0543.JPG
A dla zainteresowanych 150 pozostałych zdjęć tu --> https://picasaweb.go...PERITUSLaboroF#
Enjoy! ;-)
#2
Napisano 05 czerwiec 2011 - 21:24
Koszyk też ;-)
Co do samych zdjęć: zajebiaszcze ujęcia. Zabieram się do oglądania.
#3
Napisano 05 czerwiec 2011 - 21:38
Nic tylko jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć.
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne
#4
Napisano 05 czerwiec 2011 - 21:40
Widzę, że ktoś tu ma zacięcie do fotografii :-)
Jakim szkłem focone?
#5
Napisano 05 czerwiec 2011 - 21:45
#7
Napisano 05 czerwiec 2011 - 22:30
maccacus, szkła różne. Najłatwiej będzie, jak obczaisz to w exiffie na Picas'ie. Trochę szerokiego 10-20, trochę kitowego 18-50 a i jakaś stała 105'ka się przydała.
krzysztof1985, ramę mam od marca 2010. A za set dałem 2200 orzełków, czyli taniej niż stoi na stronie Peritusa, bo to ostatnia rama w tym rozmiarze była (akurat moim ha!) i nie jest pokryta lakierem bezbarwnym (co widać po odpryskach na napisach).
#8
Napisano 05 czerwiec 2011 - 22:43
Stonowane kolory i fajne kształty. Ramka jest fajnie wyprofilowana, podoba mi się. Ozdobił bym ją tylko lepszymi komponentami, no może nie osprzęt, ale kokpit mógłby już być team nie pro, a kółka ec nie ea Ale poza tym git, gratuluje szczegbólnie ramki
#9
Napisano 05 czerwiec 2011 - 23:05
Co do roweru to kolejny czarny rower wyglądający ciekawie, który nie wieje nudą.
No i osprzęt Sram, możnaby rzec - perełka
#10
Napisano 05 czerwiec 2011 - 23:06
Dziękuje za poważne podejście do tematu czyli zdjęcia nie odbiegające poziomem od prezentowanej maszyny.
Pełen szacunek za podejście do tematu.
Wszystkim paździerzowym fotkom na tle szafy mówię - nie!
#11
Napisano 06 czerwiec 2011 - 07:49
U mnie też E500 kolorystycznie nie pasuje do roweru, póki co nie widziałem jeszcze samych obudów do wymiany (czarnych rzecz jasna ;-) )
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#12
Napisano 06 czerwiec 2011 - 08:54
#13
Napisano 06 czerwiec 2011 - 09:08
ps molo Gdynia Orłowo?
#14
Napisano 06 czerwiec 2011 - 09:40
frixfrot, racja - foty cykane zaraz po wschodzie słońca, kiedy światło jest optymalne a i ludzi w takim miejscu jak molo (molo nie w Gdyni a w Gdańsku; to w Brzeźnie lub wg innych na Zaspie) jest jak na lekarstwo, wiec mogłem się skupić na pstrykaniu
Co do pokrywania ramy lakierem - nie będę tego robił. Nie przeszkadzają mi jakoś specjalnie odpryski na napisach. Poza tym te odpryski nadają rowerowi charakteru i są adekwatne do jego nazwy/marki - peritus to z łaciny 'doświadczony' a laboro znaczy 'pracuję', więc można to ładnie sklecić (i trochę naciągnąć, bo dosłowne tłumaczenie nie byłoby poprawne gramatycznie) w 'doświadczony pracownik' ;-)
#15
Napisano 06 czerwiec 2011 - 09:50
#16
Napisano 06 czerwiec 2011 - 10:01
#17
Napisano 06 czerwiec 2011 - 12:08
Jak się koledze jeździ na Force? Widzę łańcuch spoza grupy? Można zapytać jaki powód?
#18
Napisano 06 czerwiec 2011 - 12:34
Takie zestawienie napędu (korba kompaktowa i 'miękka' kaseta) jest celowe - jako przygotowanie do zbliżającego się urlopu 3-tygodniowego, spędzonego głównie w górach Francji i Włoch. Na płaskie trasy mam twardszą kasetę. Chociaż nie ukrywam, że lubię wysoką kadencję i górki, których wbrew pozorom u mnie na Kaszubach nie brakuje
I wszystko jasne - bo już myślałem, że bierzesz wzór z Gianta, który nawet w TCR'ach (seria compact) montuje seryjnie korbę kompaktową i kasetę 11/28. Taka kaseta faktycznie w góry będzie przydatna, w moich okolicach wzniesienia kilka procent nachylenia (do 8, w porywach kilkanaście), na krótkich, kilkuset metrowych odcinkach, to i dla takiego cieniasa jak ja kaseta 11/23 wystarcza - prawdę mówiąc mogłaby być nawet 11/21, ale sram takich nie robi...
Miłego kręcenia na urlopie życzę, niech się sprzęt dobrze sprawuje, no i mam nadzieję, że upałów na urlopie unikniesz - wczoraj mój garmin rejestrował temperatury do 37*C, tętno średnie o 10 bmp wyżej niż normalnie, średnia prędkość niższa (na nieco ponad 100 km), każde wzniesienie jakby nagle miało parę % nachylenia więcej.
Bo niestety obecne łańcuchy srama są kiepskie. Nie to co kiedyś... PC 1070 zużywa się bardzo szybko (w porównaniu do konkurencji).Widzę łańcuch spoza grupy? Można zapytać jaki powód?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#19
Napisano 06 czerwiec 2011 - 13:40
pytam z ciekawości, bo interesują mnie doświadczenia osób ujeżdżających Force'a
#20
Napisano 06 czerwiec 2011 - 14:45