Skocz do zawartości


Objętość waszych treningów


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosc_Bartynsky_*

Gosc_Bartynsky_*
  • Gość

Napisano 02 sierpień 2011 - 12:16

Hej,
Chciałbym się dowiedzieć ile godzin tygodniowo spędzacie na rowerze trenując, poznać Wasz staż rowerowy i wiek :) Wiele rowerzystów spotykanych na drodze czy wyścigach często się przechwala, dlatego takie informacje nie są miarodajne, a dobrze jest przyrównać siebie z podobnymi zawodnikami.

Ja miałem małą przerwę w okresie wiosennym, dlatego aktualnie kręcę wytrzymałość, około 17h przed okresem regeneracyjnym, mam 18 lat i na szosówce jeżdżę od roku.
Jeśli ktoś nie czytał "Biblii treningu kolarza górskiego" J. Friela, to tam jest ciekawa tabelka wyznaczająca ilość godzin tygodniowo w zależności od stażu, polecam z ciekawości zobaczyć :P

#2 Gosc_Castor Troy_*

Gosc_Castor Troy_*
  • Gość

Napisano 03 sierpień 2011 - 08:16

Cześć,

Trenuję przeważnie 4 razy w tygodniu. Wtorki, czwartki, soboty i w niedzielę rozjazd. Suma godzin wypada różnie w zależności od weekendowych wypadów. Jeżeli ich nie ma, to suma tygodnia = 7 lub 8 godzin. Jeżeli są to jest dużo więcej. W mojej stopce "podpisie" jest "baton" z Bikestats, gdzie opisuję bardzo dokładnie wszystkie moje treningi. Zapraszam do poczytania, może coś Ci to pomoże.

#3 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 sierpień 2011 - 09:37

styczen - marzec: zaleznie od warunków ~4-6 godz/tydz, 1-3 wyjazdów na tydz (wtorek/czwartek, czasem sobota)
kwiecien - czerwiec: 10-15 godz/tydz, 3-5 wyjazdów na tydz (poniedzialek/wtorek/sroda/czwartek, czasem niedziela)
lipiec - wrzesień: 6-10 godz/tydz, 3-4 wyjazdów na tydz (wtorek i czwartek zawsze, dodatkowo jeden dzień w tygodniu i jeden w czasie weekendu)