Skocz do zawartości


Zdjęcie

Colnago Extreme Power


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 bam

bam
  • Użytkownik
  • 56 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 sierpień 2011 - 11:08

to i ja się pochwalę nowym nabytkiem!

Rama + widelec: Colnago Extreme Power Carbon r. 51sloping 1150 g
Koła: Fulcrum Racing 1 1485g
Korba: Fulcrum Racing Torq RS + support tenże
Klamkomanetki: Dura Ace 10speed
Przerzutka przód: Dura Ace
Przerzutka tył: Dura Ace
Hamulce: Dura Ace
Łańcuch: Dura Ace
Kaseta: Dura Ace
Sztyca: Colnago Carbon
Zacisk: Colnago
Siodło: San Marco Caymano
Mostek: Deda Newton
Kierownica: Deda Newton
Owijka: Deda
Opony: Continental Grand Prix 4000s
Dętki: nie zaglądałem
Stery: Chris King
Pedały: Exustar E-PM 25

oficjalnie ważony dwa dni temu w sklepie - gotowy do jazdy, z pedałami, bez licznika wyszło 7,51 kg (w tym koszyczek na bidon).

Przesiadłem się z Meridy FLX 906 pewnie o 1 kg cięższej albo i lepiej.
Do tej pory nie wierzyłem w te bajki o tłumiącym karbonie i ważnej sztywności roweru.

Od pierwszych metrów na Colnago zakochałem się - leci się 3-4 km/h szybciej niż na Meridzie, a jazda po bruku to czysta przyjemność. Sztwyność kokpitu i całości niesamowita.
Wielu znajomych twierdzi że jest okropny, oraz przypadkiem ma barwy Legii Warszawa.
Mnie się podoba i mała jest szansa spotkać taki drugi na drodze!

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 04 sierpień 2011 - 11:39

Osprzętowo wypas, osobiście gdybym nie był kibicem to kolor by mi pasował przy takim sprzęcie, ale że jest jak jest, to kolor jest ohydny ! :mrgreen:

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#3 eth

eth
  • Użytkownik
  • 58 postów

Napisano 04 sierpień 2011 - 14:13

Piękny, i jeśli to jego widziałem ostatnio na Allegro, to niezłą okazję ustrzeliłeś :-)
Jedynie pedały trochę rażą...

#4 bam

bam
  • Użytkownik
  • 56 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 sierpień 2011 - 18:20

też uważam ze jest piękny, dzięki za dobre słowo.
tak, to ten z allegro, kupiony tydzień temu, aukcja wisiała niecałą dobę, sprzedający sam przyznał że za nisko go wycenił, ale że już poszło w świat to nie będzie podnosił. zaryzykowałem i wziąłem w ciemno, miałem pewność że jak nie podpasuje to sprzedam dalej.
opłaciło się, na ramie jest kilka odprysków lakieru, to raczej rocznik 2008 także to zrozumiałe. spodziewałem się chociaż skaczącego łańcucha, a tu wszystko jakby nowe... nawet niemal nie wytarte klocki hamulcowe i opony też prawie nówki.

jakby zsumować wartość komponentów to faktycznie wychodzi na biznes życia.

#5 bam

bam
  • Użytkownik
  • 56 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 sierpień 2011 - 18:24

a pedały? faktycznie może nie pasują do takiej szosy, ale u mnie rowerowanie zaczęło się od mtb, i póki co mam te same, zjechane już buty pod spd bo górala i szosy te same. nad szosowymi nie myślę na razie, górskie są bardziej uniwersalne, no i na ten rok budżet rowerowy zamykam :)

#6 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 04 sierpień 2011 - 19:54

to i ja się pochwalę nowym nabytkiem!

Rama + widelec: Colnago Extreme Power Carbon r. 51sloping 1150 g

oficjalnie ważony dwa dni temu w sklepie - gotowy do jazdy, z pedałami, bez licznika wyszło 7,51 kg (w tym koszyczek na bidon).

1150g to waga samej ramy, sie rozumie...

Najwazniejsze ze Tobie sie podoba, w miare przyzwoity osprzet, aczkolwiek, to moj punkt widzenia, troche nudnawy.

Ale jak to mowisz okazja zycia, to nic innego tylko sie cieszyc i smigac ile sil w dolnych konczynach ;-)

#7 woody

woody
  • Użytkownik
  • 1415 postów
  • Skądłódź

Napisano 04 sierpień 2011 - 20:00

sram red by ładnie się wkomponował :D

u2250y2014v3.gif


#8 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 04 sierpień 2011 - 20:02

Bardzo fajny kolor - wreszcie coś innego niż szarzyzny i czernie. Świetny sprzęt.

#9 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 04 sierpień 2011 - 20:11

kugel a co masz do czerni :evil: :mrgreen:
Tak sobie lookam na ta rame i ma cos w sobie interesujacego, zapewne troche juz historii....
Klejone rurki, klasyczne, nie do zajechania stery krzyska krola, to dzisiaj juz prawie wymarly gatunek, nie tylko w szosie.

#10 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 04 sierpień 2011 - 20:14

A bo czerń jest nudna. Teraz wszyscy kupują: czarne, albo białe, albo ich kombinacje. A te kolorki tutaj są fantastyczne - od razu przypominają mi się lata 90, tyle, że różowego nie ma :lol:

#11 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 04 sierpień 2011 - 20:17

Bam zmień podpis obowiązkowo :D

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#12 bam

bam
  • Użytkownik
  • 56 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 sierpień 2011 - 06:18

osprzęt może i faktycznie nudnawy, poza tym czytałem opinie że do tak bardzo włoskiego roweru to tylko campagnolo pakować, ale widzę u producenta że były też wersje na dura ace, tylko tu ktoś pogrzebał z korbą - i szczerze do momentu jego kupna nie wiedziałem że fulcrum robi korby, wyczytałem że fulcrum wywodzi się wlasnie z campy i dlatego robi koła dobre i korby. rower w realu ma żywsze barwy, przyjdzie czas na zdjęcia w trasie, w słońcu, to wyjdzie lepiej.

jedyne ale to lekki szum przedniej piasty - kolega rozbierał obie przy mnie i smarował, wszystko wygląda ok, a mimo to szumi. ktoś wie co może być przyczyną? kręcą się gładko, ale nie tak cicho jak ksyrium SL kolegi. może te fulcrumy tak mają?

oraz 1150 to oczywiście orientacyjna waga ramy, widelec pewnie będzie ze 320 g.
rozmiar 51s widziałem gdzieś na jednej ze stron, to jeden z 8 slopingów, mniej więcej odpowiednik 54 klasyka - górna rura c-c ma 53 cm.

#13 zêbatka

zêbatka
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • SkądPolska

Napisano 05 sierpień 2011 - 16:17

O rowerek na ramie Colnago, jak miło popatrzeć! Z tego co czytałam, to ta rama jest bardzo sztywna, a rozeznawałam w swoim czasie temat, gdy wybierałam Colnago dla siebie :-). Co do wagi ramy - nie od dziś wiadomo, że Colnago nie specjalizuje się w wycieniowanych ramkach. W zamian można jednak liczyć na pancerność i doskonałe właściwości podczas jazdy. Wiadomo, że na naszych polskich drogach ma to bardzo duże znaczenie.