Skocz do zawartości


klasyczna odrestaurowana szosa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosc_konradm_*

Gosc_konradm_*
  • Gość

Napisano 19 sierpień 2011 - 17:38

Witam, dzięki na wstępie wszystkim forumowiczom (nie sposób wymienić waszych ników) za pomoc. Bez waszej fachowej pomocy nie było by możliwe złożenie poniższej szosy:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Opis:

Rama, widelec , sztyca, mostek wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarny mat- rama, widelec oraz srebrny metalik- sztyca i mostek. Z pozostałych starych czesci pozostawiłem praktycznie siodło. Reszta rozeszła sie na allegro. W miejce starych częsci zakupiłem nowe. Oto specyfikacja:

Rama: No name - może ktoś rozpozna;)?
Widelec: No name
Kierownica: klasyczna ITM
Mostek: klasyczny ITM
Sztyca: klasyczna ITM
Obręcze : AlexRims Da22 czarne, 32 otw
Szprychy: Machy
Opony: MAXXIS DETONATOR 700x23C zwijana
Dętki: CST 700/19-23C
Piasta przód: Novatec NT-A141, 32 otw.
Piasta tył: Novatec NT-F192, 32 otw.
Kaseta : TIAGRA CS-HG50-9 , 11-25T
Łańcuch: CN-HG73
Korba: Korba Shimano SORA fc3450 170mm 50/34 ITAL
Przerz. tylna: TIAGRA RD-4500 krótki wózek
Przerzutka przód: Tiara FD 4500 krótki wózek
Owijka: Fizik Microtex
Pedały: Welgo
Manetki: Shimano Dura Ace SL-7700 Unterrohrschalthebel 2/3x9
Hamulce: Tektro r-350
Licznik: Sigma 1609
Dźwignie: Shimano

Nie było lekko ją poskładać ale dzięki Wam się udało. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

#2 Wirek

Wirek
  • Użytkownik
  • 102 postów
  • Skądwyspa

Napisano 19 sierpień 2011 - 19:24

Znaczkiem serduszka (kier) na mufach oznaczała swoje rowery firma Puch (jako marka rowerowa Styria)
Mogło być z tymi ramami dużo rowerów bo chyba sporo sprzedawali też dla niemieckich zakładów. Te na export robione ze stali Reynolds 501, swoje wyższej klasy robili z 531.
Oczywiście na 100% nie wiem. Interesuję się tym od niedawna
Edit: Wydaje mi się że masz taką samą jak moja z garażu (niestety jest bez serca :-/ ) Ma identyczny spawany widelec i pisze na niej Raleigh Record. Ma zielony znaczek Reynoldsa . Double tubing 501

#3 oszo

oszo
  • Użytkownik
  • 67 postów
  • Skądmałopolska

Napisano 19 sierpień 2011 - 19:26

Fajna, tylko przepnij sobie przedni szybkozamykacz bo możesz kiedyś przez przypadek zostać bez koła.

#4 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 19 sierpień 2011 - 19:30

Co to za zaciski? Fajne dźwigienki. Novateci???

#5 Gosc_konradm_*

Gosc_konradm_*
  • Gość

Napisano 19 sierpień 2011 - 20:04

Znaczkiem serduszka (kier) na mufach oznaczała swoje rowery firma Puch (jako marka rowerowa Styria)
Mogło być z tymi ramami dużo rowerów bo chyba sporo sprzedawali też dla niemieckich zakładów. Te na export robione ze stali Reynolds 501, swoje wyższej klasy robili z 531.
Oczywiście na 100% nie wiem. Interesuję się tym od niedawna
Edit: Wydaje mi się że masz taką samą jak moja z garażu (niestety jest bez serca :-/ ) Ma identyczny spawany widelec i pisze na niej Raleigh Record. Ma zielony znaczek Reynoldsa . Double tubing 501


Dobrze wiedzieć na czym się stoi;)
Wiktor, tak- Novateki

Szosa ładniej prezentuje się ze srebrnym koszykiem kbix i czarno srebrnym bidonem tacx, ale chwilowo z powodu braku śrubek, nie są zainstalowane.

#6 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 19 sierpień 2011 - 22:41

IMO koła lepiej wyglądały by bez naklejek Alexrimsa. Klasyczna czerń komponuje się z niebrzydką ramką. Jak się jeździ?

#7 szpiler

szpiler
  • Użytkownik
  • 229 postów
  • SkądRacibórz

Napisano 19 sierpień 2011 - 23:04

Całkiem klasyczna to ta szosa nie jest. Bardziej takie pomieszanie starej ramy z nowym osprzętem. Skoro masz z tyłu Tiagrę, to już bym wolał dołożyć trochę kasy do klamkomanetek. No, ale to tylko moja skromna opinia. ;-) Kolorystycznie bardzo ładnie wygląda.