P3
#1
Napisano 16 wrzesień 2011 - 19:16
Dzieki mostkowi ktory widzicie na zdjeciu , kiere mam podniesiona leko wyzej niz na normalnym mostku , ale za to moge bezproblemowo smigac przez caly dzien .
Dalej nie bede opisywal , bo wszytko widac na zdjeicach ...
Waga cos lekko ponad 6 kg (mam nadzieje ze mnie waga nie klamie;)
Ps; Pedaly beda do wymiany .
#2
Napisano 16 wrzesień 2011 - 19:20
#3
Napisano 16 wrzesień 2011 - 19:21
#4 Gosc_kobrys_*
Napisano 16 wrzesień 2011 - 19:43
Co z P2? Zostaje?
#5
Napisano 16 wrzesień 2011 - 20:29
#6
Napisano 16 wrzesień 2011 - 20:51
P2 sobie zostawie ... wazylem taka troche byle jaka waga , tez mi sie wydaje ze troche wiecej musi wazyc .
#7
Napisano 16 wrzesień 2011 - 20:58
#8
Napisano 16 wrzesień 2011 - 20:59
#9 Gosc_Castor Troy_*
Napisano 16 wrzesień 2011 - 21:07
Pozazdrościć maszyny. Krzyśkowi od nas z teamu Husaria Szosowa, śni się pewni taki po nocach... Mi też... :->
#10
Napisano 16 wrzesień 2011 - 21:11
#11 Gosc_chris1990accent_*
Napisano 16 wrzesień 2011 - 21:13
Oj tam, oj tam... :-) Przesadzasz :-P
Ostatnio kupiłem po super cenie kierownicę do jazdy na czas, co prawda nie jest to ZIPP karbonowy, ale Vision Trimax Intergrated J-Bend aluminiowy (cena nowej ok.1050zł za granicą) i wygląda bombowo, więc czesc z marzenia maszyny do jazdy na czas już zrealizowałem. Rama nie jest aż taka ważna. W Felcie nie będę wymieniał ramy na aero, bo nie ma sensu, a wydawanie iles tam tysięcy złotych na rower czasowy jest nielogiczne, chyba, ze ktos ma za duzo kasy. Lepiej kupic kierownicę czasową (jak ja) i do tego koła czasowe z dyskiem z tyłu i kompletny strój czasowy + kask aero i będzie prawie to samo, co z ramą aero. Nie jestem takim maniakiem, by kupowac sprzet z ramą aero, która da mi kilka czy kilkanascie watów więcej. Rama aero daje mały "zysk aerodynamiczny". Ten wydatek można "zastąpic" minimalnie mocniejszymi depnięciami.
Jesli ktos nie jest wystarczająco mocny, to nawet taka rama mu nie pomoże.
Liczy się to, co ma się "pod nogą" , a niekoniecznie sprzęt aero.
#12
Napisano 16 wrzesień 2011 - 21:20
#13 Gosc_kobrys_*
Napisano 16 wrzesień 2011 - 22:56
Castor Troy->
Oj tam, oj tam... :-) Przesadzasz :-P
Ostatnio kupiłem po super cenie kierownicę do jazdy na czas, co prawda nie jest to ZIPP karbonowy, ale Vision Trimax Intergrated J-Bend aluminiowy (cena nowej ok.1050zł za granicą) i wygląda bombowo, więc czesc z marzenia maszyny do jazdy na czas już zrealizowałem. Rama nie jest aż taka ważna. W Felcie nie będę wymieniał ramy na aero, bo nie ma sensu, a wydawanie iles tam tysięcy złotych na rower czasowy jest nielogiczne, chyba, ze ktos ma za duzo kasy. Lepiej kupic kierownicę czasową (jak ja) i do tego koła czasowe z dyskiem z tyłu i kompletny strój czasowy + kask aero i będzie prawie to samo, co z ramą aero. Nie jestem takim maniakiem, by kupowac sprzet z ramą aero, która da mi kilka czy kilkanascie watów więcej. Rama aero daje mały "zysk aerodynamiczny". Ten wydatek można "zastąpic" minimalnie mocniejszymi depnięciami.
Jesli ktos nie jest wystarczająco mocny, to nawet taka rama mu nie pomoże.
Liczy się to, co ma się "pod nogą" , a niekoniecznie sprzęt aero.
Poczułem się delikatnie urażony kolego twoim postem... zabrakło w nim kilka razy powiedzianego 'moim zdaniem', 'uważam że'.
Osobiście nie śpię na pieniądzach, ale jeśli wpadnie możliwość złożenia czasówki za kilka, a nie kilkanaście tysięcy to się napewno skuszę - chociażby dlatego, że pozycja jest zupełnie inna -5 stopni na geometrii ramy nie nadrobisz niczym - a jeszcze jak założysz siodełko 'ergo' do jazdy na czas to już koniec.
Jeśli miałeś przyjemność usiąść lub przewieźć się na prawdziwym rowerze czasowym z dostosowaną geometrią i pozycją to na 100% wiesz o czym mówię.
Dziękuję.
#14
Napisano 20 wrzesień 2011 - 07:37
Castor Troy->
Lepiej kupic kierownicę czasową (jak ja) i do tego koła czasowe z dyskiem z tyłu i kompletny strój czasowy + kask aero i będzie prawie to samo, co z ramą aero.
(Prawie) robi duza roznice ;-)
#15
Napisano 20 wrzesień 2011 - 08:21
#16
Napisano 20 wrzesień 2011 - 08:24
Czy ja dobrze widze?Na przedostatnim zdjeciu jest ogromne pekniecie pod sztyca.Jesli sie myle to mnie poprawcie.
Na zdjęciu wygląda faktycznie jak pęknięcie.....@Marco czekamy z trwogą na jakieś info :shock:
#17
Napisano 20 wrzesień 2011 - 08:41
#18
Napisano 20 wrzesień 2011 - 09:13
#19
Napisano 20 wrzesień 2011 - 10:28
faktycznie strasznie wyszlo to zdjecie , wyglada jak rozdarcie ...macie na mysli w tym miejscu ? (to tylko takie dziwne odbicie swiatla)...pod 64 kg szybko nie trzasnie
Ps; Moze tutaj bedzie mozna troche dokladniej obejrzec ...(ona ma taki fajny profil i dlatego tak zalamuje swiatlo , do tego jeszcze lakierek jak "lustro" )
#20
Napisano 20 wrzesień 2011 - 12:43
Rowerek oczywiście pierwsza klasa, a najbardziej zazdroszczę Ci korby i QRingsów. Żeby to nie było takie drogie to też bym sobie sprawił...
pzdr
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne