Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bottecchia av 803


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 D3biec

D3biec
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 październik 2011 - 12:27

Czołem ;-)

Dziś pochwale się moim najnowszym nabytkiem, a obecnie najczęściej ujeżdzanym rowerem w mojej kolekcji.

Jest to stara generacja Bottecchii av 803

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Specyfikacja:

Rama - Bottecchia av 803 alu T6 7005

Widły - Bottecchia cr-mo tig welded

Mostek - ABR wings alu 6016

Stery - Aheadset VP-A51A

Sztyca - BRC

Siodełko - Selle Royal Viper

Korba - Shimano 2200 FC-2203

Suport - Shimano BB-UN26

Pedały - Shimano PR-A550 (rx 100)

Klamkomanetki - Shimano CN-HG50

Przerzutka przód - Shimano 2200 FD-2203

Przerzutka tył - Shimano Deore Lx RD-M581

Szczęki hamulcowe - Shimano BR-A550 (rx 100)

Łańcuch - Shimano CN-HG50

Koła:

Piasty przód/tył - Shimano 2200 HB-2200 / Shimano 2200 FB-2200

Obręcze - Mavic CXP 22

Szprychy - Niestety zwykłe nierdzewki 2.0mm

Kaseta - Shimano CS-HG50-8

Opony - Continental Ultra Sport 700Cx23 drut

Akcesoria:

Koszyk - Topeak modula cage ex (który mi poleciliście na forum - jest świetny :-P )

Torba podsiodłowa - Author A-S381

Licznik - Profex

Waga całkowita (wliczając akcesoria + zapięcie Author ASL-51 - 11,4 kg)


Pozdrawiam

#2 @bartek

@bartek
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • SkądPoznań

Napisano 02 październik 2011 - 21:05

Fajny rowerek i w mieście na pewno się sprawdza!
Pozdrawiam i będę wypatrywać ;)

#3 D3biec

D3biec
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 kwiecień 2012 - 11:30

Zmiany zmiany zmiany :). Od tego sezonu hybrydka przeżyła mała metamorfozę:

Korba: Shimano 2200 FC-2203 (1035g) -> Dura ace fc-7701 (661g) | zysk 374g
Suport: Shimano BB-UN26 (340g) -> Sh bb-5500 (250g) | Zysk 90g
Przerzutka tył: Shimano Deore Lx RD-M581 (273g) -> Sh 600 rd-6401 (210g) | Zysk 63g
Przerzutka przód: Shimano 2200 FD-2203 (112) -> Sh 600 fd-6400 (84g) | Zysk 28g
Łańcuch: Shimano CN-HG50 (335g) -> Sram PC-830 (294g – po skróceniu) | Zysk 31g
Opony: Continental Ultra Sport 700Cx23 (310g) -> Gatorskin 700Cx23 (280g) | Zysk 60g komplet
Kaseta: Shimano CS-HG50-8 12-25 -> to samo 13-23
Łączny zysk: 646g czyli dobrze, a poza tym zakochałem się w precyzji starej ultegry i sztywności Dura-ace :mrgreen:

Tak wygląda obecnie:
Dołączona grafika

Łączna waga: 10 838g w stanie jak na zdjęciu,
bez akcesoriów (koszyk, zapięcie, Lampki, licznik, torba podsiodłowa, kompletu kluczy itp) – 10 276g ;-)

#4 carloz

carloz
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Skądjózefów/otwock

Napisano 17 kwiecień 2012 - 13:40

Proponuję ustawić prawidłowo, czyli w poziomie siodło, bo tak zadarty przód siodło to chyba ani wygodny, ani ergonomiczny, a na pewno nie jest zdrowy ;) Jak wypoziomujesz, to wtedy pewnie będzie potrzeba minimalnie je opuścić.

#5 D3biec

D3biec
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądPoznań

Napisano 18 kwiecień 2012 - 14:32

siodło się samo tak ustawia... Jak go nie wypoziomuję to po parunastu kaemach wraca do pozycji wyjściowej czyli do kąta prostego względem sztycy a ciężki nie jestem :-/. Poniekąd już się do tego przyzwyczaiłem ale fakt, myśle, że to będzie kolejny element do wymiany... może polecicie mi jakąś cenowo przyzwoitą (najtańsza) sztyce fi=28,6mm bez offsetu do 200g w której ten problem nie będzie występował?

#6 carloz

carloz
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Skądjózefów/otwock

Napisano 19 kwiecień 2012 - 06:03

Jeśli ma być najtańsza, to nie ma co doradzać ;-) Kup taką sztycę, na jaką Cię stać. Ważne, aby system mocowania siodła był na 2 śruby

#7 ERDE

ERDE
  • Użytkownik
  • 1010 postów
  • SkądLublin

Napisano 19 kwiecień 2012 - 10:06

Sztyca Turner + redukcja 28,6->27,2 (są na alegro) wychodzi 220 gram, po lekkiej rzeźbie można zejść poniżej 200 gram.