Bodi zaczęli kręcić nosem przy regulacji sztycy bo wsunięcie jej głębiej oznacza nieusuwalne rysy, karbon matowieje i sztyca już taka piękna nie jest. ja z ciekawości wysunąłem moją całą sztycę, w ramie siedzi mi dobra 30 cm carbonu, ale jest ostro styrany.
sam mam carbonową ramę, sztycę i korbę i nie oszczędzam, nic się złego nie dzieje
Szosówka za 6-7tyś zł
Started By
Gosc_michal.now_*
, 13 lis 2011 10:11
25 odpowiedzi w tym temacie
#23 Gosc_Rzysko_*
Napisano 19 grudzień 2011 - 02:39
Dokładnie jak poprzednicy - na kostce przy 40 nie ma ryzyka... gdyby były takie łamliwe to by ich na rynek nie wprowadzali ... to nie skorupki od jajek które paradoksalnie można porównać do karbonu - skorupka jest cieniutka a ustawiona czubkiem do góry wytrzyma spory nacisk ... to samo karbon przy czołówce z samochodem 50km/h rama będzie cała w przeciwieństwie do samochodu :mrgreen: natomiast jak dostanie strzała z boku - ramy niema z ta różnicą że skorupka by poszła przy ruszeniu.
Robiłem testy karbonu - młotkiem, jak przekręciłem śruby przy koszyczkach :-P
Trzeba było to jakoś wyjąć, więc bez koszyczków z centymetrowymi dziurami, 70km/h na zakupy do tesco - bez najmniejszego problemu...
Jeżeli już strach to ewentualnie na nowiutkim Wilier Cento Zero 7, jest robiony na granicy lekkości i wytrzymałości, zresztą jak to Wilier-y tylko w tym przypadku narzekanie na wytrzymałość to jak narzekanie że w Ferrari Enzo nie ma wbudowanej nawigacji :mrgreen:
Robiłem testy karbonu - młotkiem, jak przekręciłem śruby przy koszyczkach :-P
Trzeba było to jakoś wyjąć, więc bez koszyczków z centymetrowymi dziurami, 70km/h na zakupy do tesco - bez najmniejszego problemu...
Jeżeli już strach to ewentualnie na nowiutkim Wilier Cento Zero 7, jest robiony na granicy lekkości i wytrzymałości, zresztą jak to Wilier-y tylko w tym przypadku narzekanie na wytrzymałość to jak narzekanie że w Ferrari Enzo nie ma wbudowanej nawigacji :mrgreen:
#24
Napisano 19 grudzień 2011 - 17:39
A ja dalej obstawiałbym Canyona Ultimate AL. Nie wiem dlaczego, ale moderator usunął mój post w którym dosyć obszernie przedstawiłem "za" i "przeciw". Co takiego złego złego w tamtym poście napisałem?
Możesz poczekać z zakupem Canyona z jednego prostego powodu. EURO "stoi" na wysokim poziomie. Myślę, że za jakieś 2 do 4 miesięcy cena za 1EU spadnie do znośnych 4.20. Wtedy można pomyśleć o zakupie, bądź teraz pokusić się o (chyba jeszcze jest dostępna) darmową przesyłkę po zapłaceniu przez PayPal.
Możesz poczekać z zakupem Canyona z jednego prostego powodu. EURO "stoi" na wysokim poziomie. Myślę, że za jakieś 2 do 4 miesięcy cena za 1EU spadnie do znośnych 4.20. Wtedy można pomyśleć o zakupie, bądź teraz pokusić się o (chyba jeszcze jest dostępna) darmową przesyłkę po zapłaceniu przez PayPal.
#25
Napisano 29 grudzień 2011 - 14:23
....ja się zastanawiam nad tym
http://e-b.co/p/58/5...rta-letnia.html
Rozmawiałem ostatnio z nimi przez telefon. Dowiedziałem się że na wiosnę będą mieli maszynkę do pomiaru geometrii ramy. Jak u nich zamówi się rower cena za te pomiary będzie anulowana, więc chociaż euro poszło może w górę, to do wiosny to pewnie się zmieni, a do tego mamy profesjonalnie dobrany rozmiar ramy. Kto wie czy się nie zdecyduję, bo w sumie daleko do nich nie mam.
#26
Napisano 14 kwiecień 2012 - 09:48
Jeśli ktoś poszukuje roweru w cenie 6 tyś. polecam Ski Team na ul.Karolkowej w Warszawie ,gdzie jest Bianchi rozmiar 57 rama carbon.osprzet Veloce .Niestety nie zapamiętałem kół i pozostałego wyposażenia.Model z zeszłego roku dlatego cena
obniżona o 3 tyś.
obniżona o 3 tyś.