Ktory wybrac? Felt F5 Trek 4.5 czy Trek 2.5 ?
Started By
jacekkamasz
, 14 gru 2011 13:11
56 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 18 grudzień 2011 - 16:10
sprzedalbym telewizor, gdybym go mial.. wyrzucilem go kiedys na smietnik a na jego miejscu postawilem akwarium z rybkami mniej stresow
rowerek cudo i te kola.. ale takie przebicia cenowe w moim przypadku zle sie moga skonczyc, ustalmy cene do tych 7tys, bo obawiam sie, ze kupca na akwarium za 3 tys nie znajde
rowerek cudo i te kola.. ale takie przebicia cenowe w moim przypadku zle sie moga skonczyc, ustalmy cene do tych 7tys, bo obawiam sie, ze kupca na akwarium za 3 tys nie znajde
#22
Napisano 18 grudzień 2011 - 16:50
i jeszcze raz ponawiam pytanie odnosnie propozycji zlozenia, ktora dostalem:
1) Rama Lemonde Victorie 51cm (z widelcem i sterami- 1390g)
Osprzęt SRAM Apex (pełna grupa 2x10- 2407g)
Koła Bontrager Race X Lite (2008)
Opony IRC Redstorm 23c
Kierownica Bontrager Race Lite
Mostek Bontrager RXL
Sztyca Bontrager RXL Acc
Siodło Bontrager
2) Koła Bontrager Race (2008)
Mostek Bontrager Race Lite
Sztyca Bontrager Race
Reszta bez zmian.
Cena pierwszego zestawu- 7900,-
Cena drugiego zestawu- 6900,-
szukam tych czesci w innych rowerach i znajduje je np w Treku po 22tys czyli osprzet niezly..
1) Rama Lemonde Victorie 51cm (z widelcem i sterami- 1390g)
Osprzęt SRAM Apex (pełna grupa 2x10- 2407g)
Koła Bontrager Race X Lite (2008)
Opony IRC Redstorm 23c
Kierownica Bontrager Race Lite
Mostek Bontrager RXL
Sztyca Bontrager RXL Acc
Siodło Bontrager
2) Koła Bontrager Race (2008)
Mostek Bontrager Race Lite
Sztyca Bontrager Race
Reszta bez zmian.
Cena pierwszego zestawu- 7900,-
Cena drugiego zestawu- 6900,-
szukam tych czesci w innych rowerach i znajduje je np w Treku po 22tys czyli osprzet niezly..
#25
Napisano 18 grudzień 2011 - 17:05
Ramę Luxtecha (com.pl).
Skontaktuj się z Jarek-LT, właścicielem marki, przez PW, on rozjaśni Ci sytuację. mój rowerek do oglądnięcia.
Koła fulcrum racing 5, sram rival i masz super rower. Ewentualnie jakieś modyfikacje osprzętowe, by zmieścić się w limicie. Wydaje mi się, że to najlepsze rozwiązanie.
Skontaktuj się z Jarek-LT, właścicielem marki, przez PW, on rozjaśni Ci sytuację. mój rowerek do oglądnięcia.
Koła fulcrum racing 5, sram rival i masz super rower. Ewentualnie jakieś modyfikacje osprzętowe, by zmieścić się w limicie. Wydaje mi się, że to najlepsze rozwiązanie.
#26
Napisano 19 grudzień 2011 - 13:56
dzieki za propozycje, do wczoraj nie wiedzialem, ze w ogole bylaby w zasiegu mojego portwela opcja wykonania ramy pod wymiar.
zadzwonilem do tego sklepu od aukcji z Ridleyem.. mieliby dla mnie jeszcze ewentualnie jedna tansza opcje, wystawowego roweru hmmm.. jak bede mial cala specyfikacje to przekleje ją tu.
zadzwonilem do tego sklepu od aukcji z Ridleyem.. mieliby dla mnie jeszcze ewentualnie jedna tansza opcje, wystawowego roweru hmmm.. jak bede mial cala specyfikacje to przekleje ją tu.
#32
Napisano 28 grudzień 2011 - 20:10
do tej pory myslalem o Felcie 5tce, Treku 4.5, bo myslalem o karbonie, ale ich i tak nie ma w Polsce dla mnie i rozmiaru. musialbym czekac do wiosny, a wtedy bedzie jeszcze wyzsza cena niz w tej chwili, ze wzgledu na kurs euro.
wiec juz mam taki balagan w glowie, ze nie wiem czy chce rozwazac kolejny model.. tym bardziej, ze uznalem, ze moze faktycznie lepiej zejsc nieco z ceny, a ten model wydaje mi sie byc naprawde w bardzo przystepnej..ale jednak aluminium.. ehh nie wiem juz sam.
wiec juz mam taki balagan w glowie, ze nie wiem czy chce rozwazac kolejny model.. tym bardziej, ze uznalem, ze moze faktycznie lepiej zejsc nieco z ceny, a ten model wydaje mi sie byc naprawde w bardzo przystepnej..ale jednak aluminium.. ehh nie wiem juz sam.
#33
Napisano 28 grudzień 2011 - 20:16
Popatrz w outlecie Canyona: http://www.canyon.co...tate=&sort=p-up Na aluminiowe modele 2012 też zerknij, podobno Ultimate Al dobrze tłumi, Omega- Pharma jeździła na nich w wiosennych klasykach!
Ten nie byłby dobry: http://www.canyon.co...html?o=A1019445 ?
Od siebie dodam, że Canyony to mega dopracowane rowery, leciutkie, jeździli na nich najlepsi zawodnicy sezonu 2011.
Ten nie byłby dobry: http://www.canyon.co...html?o=A1019445 ?
Od siebie dodam, że Canyony to mega dopracowane rowery, leciutkie, jeździli na nich najlepsi zawodnicy sezonu 2011.
#34
Napisano 28 grudzień 2011 - 21:02
jacekkamasz za kwotę do 5 tys to nowego karbonowego sprzętu nie kupisz. Możesz poszukać używki, ale to zawsze jest jakieś ryzyko. Z twoim rozmiarem faktycznie może być kłopot. Canyon faktycznie jest do zastanowienia. Sam się przymierzałem do Ultimate AL, ale cena EURO pokrzyżowała mi plany. Zastanów się jeszcze na Ridleyem, też fajne, ssztywne ale w Polsce niedoceniane rowery. A może rama karbon na wymiar z Luxtech-a i złożenie sobie roweru?
#35
Napisano 28 grudzień 2011 - 21:09
poki co odpuscilem sobie luxtecha. ze sklepem ridleya juz rozmawialem, dali mi kilka mozliwosci, ale wlasciwie zadna nie wydala mi sie jakas szczegolna rewelacja.
uzywka rzeczywiscie w ogole mnie nie interesuje. myslac o karbonie interesowala mnie cena ok 7tys, ale zdecydowalem, ze chyba jednak opuszcze poprzeczke nieco nizej, bo strasznie kusi mnie ten CAAD 10 na 105.
rozumiem, ze go polecacie w razie czego ? bo planowalem jechac jutro do sklepu i go "dosiasc"..
uzywka rzeczywiscie w ogole mnie nie interesuje. myslac o karbonie interesowala mnie cena ok 7tys, ale zdecydowalem, ze chyba jednak opuszcze poprzeczke nieco nizej, bo strasznie kusi mnie ten CAAD 10 na 105.
rozumiem, ze go polecacie w razie czego ? bo planowalem jechac jutro do sklepu i go "dosiasc"..
#38
Napisano 28 grudzień 2011 - 22:21
Bierz tego Cannondale'a ! Tak jak koledzy mówią, że świetne ramy aluminiowe, a na dodatek lekkie. Cena też jest dobra.
#40
Napisano 28 grudzień 2011 - 22:32
Korba Compakt czy triple?