Ktory wybrac? Felt F5 Trek 4.5 czy Trek 2.5 ?
#42 Gosc_Castor Troy_*
Napisano 30 grudzień 2011 - 14:00
Lubisz góry - bierz triple. Jak po równym śmigasz - kompakt.
Bzdura! Nigdy nie kupuj triple! A ty kolego nie mięszaj w głowie koledze. Na Compakt'cie wjeżdża się na każdą górkę w Polsce (mając z tyłu 25 / 27).
Jacekkamasz - Jak nie masz formy lub zaczynasz zabawę z szosą to bierz COMPACT! Potem jak coś 53/39 ale NIE triple.
#43
Napisano 30 grudzień 2011 - 14:45
Lubisz góry - bierz triple. Jak po równym śmigasz - kompakt.
Chyba na odwrót. Jeśli compact to góry, a po równym triple.
Ja byłbym zdecydowanie za triple bo w każdej chwili można odkręcić najmniejszy ( zbędny ) blat, a w kompakcie to by musiał od razu wymieniać całą korbę albo blaty :/
#45
Napisano 30 grudzień 2011 - 20:29
#46
Napisano 02 styczeń 2012 - 22:39
W Polsce wjedzie się wszędzie, łącznie z Odrodzeniem (okolice Podgórzyna) oraz Koczym Zamkiem (Istebna), gdzie podjazdy są po 24 %. Tym bardziej wjechanie na Gliczarów będzie możliwe. Do zestawu z kompaktem polecam zakup dwóch trybów. Jeden na góry z zębatką do 27 oraz jeden do 23 na płaskie. Moim zdaniem kompakt jest świetnym rozwiązaniem. Ma jednak - jak wszystko na tym świecie - minusy. Ja widzę dwa.Bzdura! Nigdy nie kupuj triple! A ty kolego nie mięszaj w głowie koledze. Na Compakt'cie wjeżdża się na każdą górkę w Polsce (mając z tyłu 25 / 27).
Pierwszy, zauważalny na zjazdach w górach, gdzie może zabraknąć twardego przełożenia. Tyle, że to jest odczuwalne jak się jedzie na maratonie, rajdzie, bądź innej formule wyścigowej. Poza tym coś za coś, bo żeby zjechać to trzeba wjechać. A na podjazdach trzy zęby z przodu potrafią zrobić olbrzymią różnicę. Znacznie większą niż na zjazdach.
Po drugie, na finiszu może być za miękko. Powstanie jednak pytanie, ile razy w sezonie finiszujesz 50-11, i okaże się to za miękko? Jak dla mnie bardzo, bardzo rzadko.
#47
Napisano 03 styczeń 2012 - 20:02
fajnie, ze pod Gliczarow dam rade :D:D zalezy mi na tym
sam nie wiem, czemu jeszcze go nie kupilem.. cena za nim przemawia, bo model 2012 bedzie za 6200, a roznicy miedzy nimi i tak zadnej nie ma... no, poza kolorem
nie moglibyscie zdecydowac za mnie ?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll: :roll:
bo w koncu kupi go ktos inny i faktycznie zostane bez roweru.. a z roku na rok niestety czlowiek nie mlodnieje i jest mi coraz ciezej wpychac tak ciezki rower, jak moj dotychczasowy pod Gliczarow.. :shock:
#51 Gosc_Castor Troy_*
Napisano 04 styczeń 2012 - 09:38
Jacekkamasz, myślę, że się zagubiłeś. Patrzysz na wagę - różnicę w zakresie 0,5kg, a to nie o to chodzi...
Mój kolega z naszego szosowego teamu Husaria Szosowa zamówił w piątek 30 grudnia nowego Felta F5 na 105'tce w salonie Harfa-Harryson we Wrocławiu i co, i jest MEGA zadowolony. Rower super się prezentuje, waży tyle co waży i już. Bardzo dobra marka, optymalny osprzęt + korba Compact.
Uważam, że mulisz z tym rowerem i sam nie wiesz czego chcesz. Idź, kup, zapłać i ciesz się nowym nabytkiem, a do czasu wiosny sugeruję szlif formy, bo i na triplu nie dasz rady pod Glinczarów...
#53
Napisano 04 styczeń 2012 - 12:47
czekanie do wiosny tez mi sie srednio widzi... ale jesli rzeczywiscie nie bede mial wyboru, to poczekam.....................
czyli nie brac tego CAADa 10 105...
#56 Gosc_michal.now_*
Napisano 04 styczeń 2012 - 21:15
#57
Napisano 04 styczeń 2012 - 22:34
Czas transportu 4 dni.
Kurs dla PKO jest tutaj: http://www.pkobp.pl/...ty/section=ipko