Używany czy nie??...jak sprawdzić??
Started By
gazela93
, 07 cze 2008 12:20
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 czerwiec 2008 - 12:20
Witam!
Zakładam kolejny temat aby dowiedzieć sie jak można sprawdzić czy rower "nowy" był używany albo nie. Jest mi to bardzo potrzebne ;-) . Mam dostać nowy rower od wprawczyni wypadku ale niemam do niej zupełnie zaufanie i za dużo kombinuje w sprawie tego rowera. Nichcaił bym jeździć na używanym "nowym" rowerze :-/ .
Prosze o rady z góry dzięki.
Zakładam kolejny temat aby dowiedzieć sie jak można sprawdzić czy rower "nowy" był używany albo nie. Jest mi to bardzo potrzebne ;-) . Mam dostać nowy rower od wprawczyni wypadku ale niemam do niej zupełnie zaufanie i za dużo kombinuje w sprawie tego rowera. Nichcaił bym jeździć na używanym "nowym" rowerze :-/ .
Prosze o rady z góry dzięki.
#2
Napisano 07 czerwiec 2008 - 12:53
gazela93: karta gwarancyjna z datą zakupu, zmierzenie długości łańcucha, sprawdzenie stanu lakieru w okolicach tylnych widełek. Chodzi Ci o używany czyli że ktoś przejechał na nim 100 km, czy używany że ktoś na nim normalnie wcześniej jeździł? Bo to drugie to raczej łatwo Ci będzie po rysach rozpoznać...
#5 Gosc_alberto_*
Napisano 07 czerwiec 2008 - 13:00
zależy czy ktoś jeździł w rękawiczkach czy bez - jeśli bez to powinna być troszkę bardziej zbrudzona/przyszarzała w okolicach gdzie najczęściej trzyma się dłonie
oczywiście w przypadku owijki w jasnym kolorze
[ Dodano: 2008-06-07, 14:02 ]
a no i możesz sztyce oglądnąć - mogło się zdarzyć że ktoś ją zarysował przy regulacji ;]
oczywiście w przypadku owijki w jasnym kolorze
[ Dodano: 2008-06-07, 14:02 ]
a no i możesz sztyce oglądnąć - mogło się zdarzyć że ktoś ją zarysował przy regulacji ;]
#7 Gosc_alberto_*
Napisano 07 czerwiec 2008 - 13:08
no jeśli ktoś śmigał to nie ma cudów - sprawdź kasetę i łańcuch pod względem zabrudzenia , chociaż z drugiej strony od samego stania w sklepie tez jest opcja że mogło się przybrudzić (kurz itp.) .
więc radzę Ci sprawdzenie: stanu klocków, owijki, sztycy, ramy no i łańcucha. (:
więc radzę Ci sprawdzenie: stanu klocków, owijki
#12
Napisano 07 czerwiec 2008 - 13:36
nie wiem czy te klocki to taki dobry pomysl...wydaje mi sie ze nikt nie jest taki glupi i w razie czego klocki by wymienil, to samo tyczy sie owijki, ja sugerowalbym sie tylko i wylacznie karta gwarancyjna...
wracając do owijki to zawsze jest brudna, nawet jak sie jezdzi w rekawiczkach, brud moze byc jedynie mniej widoczny na czarnej owijce ale na szmatce z jakims srodkiem do czyszczenia i tak wszystko wyjdzie
a moja propozycja...idz z nia do sklepu - bedziesz pewny
wracając do owijki to zawsze jest brudna, nawet jak sie jezdzi w rekawiczkach, brud moze byc jedynie mniej widoczny na czarnej owijce ale na szmatce z jakims srodkiem do czyszczenia i tak wszystko wyjdzie
a moja propozycja...idz z nia do sklepu - bedziesz pewny
#13 Gosc_alberto_*
Napisano 08 czerwiec 2008 - 08:23
wydaje mi sie ze nikt nie jest taki glupi i w razie czego klocki by wymienil
wiesz zależy jakie kto ma do tego podejście, bo może mieć takie że co to jest 100km kto by się kapnął po co będę wymieniał itp. zawsze lepiej sprawdzić wszystkie opcje żeby nie żałować potem w razie czego ot takie moje zdanie :roll:
no i oczywiście że największym pewniakiem będzie karta gwarancyjna
gazela93, tak jak pisze tymon nie lepiej iść z nią do sklepu ? powiedz że wolisz sobie dobrać odpowiedni rozmiar ramy ;-)
#14
Napisano 08 czerwiec 2008 - 08:54
Taa było by spoko tylko tyle że ona go zamówiła bo na sklepach go nie było (trek 1.2) http://www.ssc.pl/tr...geo-1series.htm rama 54, mam nadzieje że bd pisać na ramie jaki rozmiar a jak nie to biore metr krawiecki i zabieram sie za mierzenie ;-) Dobrze że jest różnica co to innych ram.
#15 Gosc_alberto_*
Napisano 08 czerwiec 2008 - 12:54
ona go zamówiła
skoro zamówiła