Specialized - dylemat
#4 Gosc_kobrys_*
Napisano 18 styczeń 2012 - 18:23
Jeśli ścigasz się po górkach to Venge może przynieść Ci dużo cierpień - jest cholernie sztywny, ale bez bezkompromisowości wagowej. Sprzęt czysto sprinterski.
Tarmac to maszyna bardziej all-round. Na niej wygrywali i sprinterzy i górale
Sztywność skompromisowana z wagą.
Osobiscie uwielbiam venge, ale patrząc na swoje predyspozycje i rodzaje treningów to chyba brałbym tarmac'a.
#9
Napisano 21 styczeń 2012 - 02:46
http://bit.ly/w53TnU
#11
Napisano 21 styczeń 2012 - 10:03
jak ktoś glebe zrobił to wszystko może pęknąć, kwestia czasu i akcjiUważaj aby bo widelce pękają :roll: :-P
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#15
Napisano 03 luty 2012 - 10:31
W każdym razie są to najsztywniejsze ramy na rynku tak przynajmniej się chwała w testach.
Jako ciekawostke powiem ze Contador wciąż jeździe na białym sl3 mimo ze cały zespół już na nowych sl4, widać to w Argentynie na zdjęciach , chyba polubił rower na którym wygrał guru i tour.
#16 Gosc_Zawisza_*
Napisano 15 luty 2012 - 19:49
A to zależy już od Ciebie - od terenów po jakich się ścigasz (o ile się ścigasz).
Jeśli ścigasz się po górkach to Venge może przynieść Ci dużo cierpień - jest cholernie sztywny, ale bez bezkompromisowości wagowej. Sprzęt czysto sprinterski.
HEJ niestety nie masz racji... VENGE JEST DUZO BARDZIJE KOMFORTOWY NIŻ TARMAC !!!
Powiem więcej nie dość, że jest bardziejj komfortowy za co odpowiada gięcie w pionie, a nie w poziomie to tez jest... mniej sztywny bocznie od Tarmaca ale.. w pewnych momentach trasy jest pomimo tych parametrow gorszych ... jest poprostu rowerem szybszym. Wpływ na to ma aerodynamika roweru sa to niuansy ale bardzo wyczuwalne.
O Venge mozna pisać wiele dobrego to świetny rower ale wg mnie tylk ona płaskie i lekko pagórkowate tereny. Przy tej samej wygenerowanej mocy szybciej pod górę mowie tu o kilku kilometrowych podjazdach wczołgasz się na Tarmacu ponieważ jest on sztywniejszy bocznie i sam frameset jest nawet lżejszy od Venge ale Venge na płaskim idzie jak przecinak... to jest kosmos.
Wszystko zalezy czego oczekujesz i przedewszystkim gdzie meiszkasz i na jakich profilach trasy bedzie uzywany rower
Poludniowa polska = Tarmac
Srodkowa i północna = Venge
PS. Rama Tarmac SL4 nie wazy 880 gram, niestety waży odrobine więcej. ok 950-1050 w zaleznosci od malowania w rozmairze 56.
Pozdrawiam serdecznie
#18
Napisano 15 luty 2012 - 21:50