Cube Peloton race, Scott Speedster20, Merida Race lite 904?
Started By
qubel
, 08 lut 2012 13:35
33 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 luty 2012 - 13:35
Witam
“Dorosłem” do pierwszej szosy i proszę Was o radę, który rower z poniższych wybrać, może ktos z Was ma jakieś doświadczenia z tymi modelami, będę wdzięczny za każdą opinię.
Główne kryteria ktore sobie założylem:
Cena max 5000pln
Osprzęt minimum pełna 105-ka
Geometria ramy w miarę możliwości wygodna do rekreacyjnej jazdy głównie po płaskim terenie
http://www.cube.eu/e...e/peloton-race/
http://www.merida-bi...ce Lite 904-com
http://www.scott.pl/...82&id_prod=3087
pozdrawiam
Mariusz
“Dorosłem” do pierwszej szosy i proszę Was o radę, który rower z poniższych wybrać, może ktos z Was ma jakieś doświadczenia z tymi modelami, będę wdzięczny za każdą opinię.
Główne kryteria ktore sobie założylem:
Cena max 5000pln
Osprzęt minimum pełna 105-ka
Geometria ramy w miarę możliwości wygodna do rekreacyjnej jazdy głównie po płaskim terenie
http://www.cube.eu/e...e/peloton-race/
http://www.merida-bi...ce Lite 904-com
http://www.scott.pl/...82&id_prod=3087
pozdrawiam
Mariusz
#2
Napisano 08 luty 2012 - 13:48
Najbardziej mi podpasował Cube, dobry osprzęt (z tyłu nawet ultegra), ale na zbliżeniu zobaczyłem że korba to triple :/ Może mogliby zamontować zwykłą korbę lub compact.
Kółka Easton to też dobry wybór.
No wygląd bardzo fajny
pzdr
Kółka Easton to też dobry wybór.
No wygląd bardzo fajny
pzdr
Żeby wygrać trzeba wystartować...
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne
#7
Napisano 11 luty 2012 - 22:15
Jeśli możesz trochę poczekać to pomyśl nad Canyonem Roadlite 6.0. Będzie to najlżejszy rower z wymienionych, na pełnej 105 (łącznie z korbą i hamulcami; wymienione przez Ciebie takie chyba nie są) i z kołami Mavic Aksium. Wszelkie rurki to Ritchey WCS. Geometria jest komfortowa, a rama lekka i sztywna. To sprzęt dopracowany w każdym szczególe, a na dodatek nie oklepany na polskich drogach.
#15 Gosc_krystianzach_*
Napisano 12 luty 2012 - 20:02
Ewentualnie wysłać do nich wiadomosc z pytaniem, czy mozna troszke zmienic konfiguracje roweru.wymiana kasety tez niewiele da.
1.Długi wozek przerzutki
2.Blaty przód 48-32.
Troche trzeba by było jeszcze wyłozyc.
A za takie same pieniądze jest na 105 i minimalna rożnica w wadze.
Ponoć sram wytrzymalszy i bardziej precyzyjny,ale pro tourowcem nie jestem i nie potrzebuje takiego wypasu.
1.Długi wozek przerzutki
2.Blaty przód 48-32.
Troche trzeba by było jeszcze wyłozyc.
A za takie same pieniądze jest na 105 i minimalna rożnica w wadze.
Ponoć sram wytrzymalszy i bardziej precyzyjny,ale pro tourowcem nie jestem i nie potrzebuje takiego wypasu.
#16 Gosc_paulsen_*
Napisano 12 luty 2012 - 23:36
qubel,
Jeśli miałbym doradzić:
zadzwoń do Lublina do właściciela tego sklepu, który na allegro składał tę ofertę
http://allegro.pl/no...1996972754.html
to niezły rower, sam go ujeżdżam od października. Rama, widelec, sztyca - full carbon. Rower dostał niezłe noty od Jensa Klotzera w Tour magazine.
Tutaj znajdziesz angielskie tłumaczenie tego i innych testów
http://www.tour-qtr.com/epaper_4_2011
W Polsce mało kto zna ten rower (prócz ludzi ujeżdżających wybrane modele w MTB) dlatego sam rozmawiałem z Jensem o tym rowerze zanim go kupiłem.
Ma fajny system amortyzacji tylnego koła (profile rurek) który naprawdę sprawdza się na naszych asfaltach. Sztywność ramy jest dobra, a mocny, wyścigowy widelec (wzięty z wyższych modeli Haibike) zapewnia odpowiednią sztywność gdy "staniemy" na kierownicy. Koła są jako takie, jak je zajedziesz pewnie zamontujesz jakieś lepsze.
Faktycznie waży 7,8 kg bez pedałów mimo, że 105 to nie najlżejszy osprzęt
pozdrawiam
Piotr
Jeśli miałbym doradzić:
zadzwoń do Lublina do właściciela tego sklepu, który na allegro składał tę ofertę
http://allegro.pl/no...1996972754.html
to niezły rower, sam go ujeżdżam od października. Rama, widelec, sztyca - full carbon. Rower dostał niezłe noty od Jensa Klotzera w Tour magazine.
Tutaj znajdziesz angielskie tłumaczenie tego i innych testów
http://www.tour-qtr.com/epaper_4_2011
W Polsce mało kto zna ten rower (prócz ludzi ujeżdżających wybrane modele w MTB) dlatego sam rozmawiałem z Jensem o tym rowerze zanim go kupiłem.
Ma fajny system amortyzacji tylnego koła (profile rurek) który naprawdę sprawdza się na naszych asfaltach. Sztywność ramy jest dobra, a mocny, wyścigowy widelec (wzięty z wyższych modeli Haibike) zapewnia odpowiednią sztywność gdy "staniemy" na kierownicy. Koła są jako takie, jak je zajedziesz pewnie zamontujesz jakieś lepsze.
Faktycznie waży 7,8 kg bez pedałów mimo, że 105 to nie najlżejszy osprzęt
pozdrawiam
Piotr
#17
Napisano 14 luty 2012 - 09:40
Polecam zamowic teraz, bo niektore rozmiary sa wysylane dopiero za dwa miesiace, a placi sie okolo trzech tygodni przed.
krzysiek-krr
Poszedlem za Twoja rada, troche poczytałem o tym modelu i zamówienie jest juz w realizacji:) dzieki za naprowadzenie na temat! punkt dla Ciebie!