Skocz do zawartości


Zdjęcie

Klamki i linki


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Johny

Johny
  • Użytkownik
  • 29 postów
  • SkądOstrowiec Św.

Napisano 18 lipiec 2008 - 12:56

Witam mam zamiar kupić sobie nowe klamki hamulcowe.
Nie wiem tylko co ja zrobię z linkami, którędy je poprowadzić.
Do tej pory miałem zwykłe klamki z których linka wychodziła górą a teraz.

Jak wy radzicie sobie z linką??

P.S. Jakie klamki najlepiej kupić. Takie nie najdroższe ale dobre ;-)

#2 SN

SN
  • Użytkownik
  • 475 postów
  • Skądzupelnie blisko

Napisano 18 lipiec 2008 - 13:11

podaj wiecej informacji?
shimano?
campagnolo?

#3 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 18 lipiec 2008 - 13:36

Czy to będą klamki campy czy shimano nie ma znaczenia. Zasada jest mniej więcej podobna.
W obu klamkach należy trafić w odpowiednia dziurkę ;-)
Po naciśnięciu klamki zobaczysz dynksy z otworami w które należy wsadzić linkę, a następnie w głębi klamki odszukać kolejnej dziurki w którą ma wejść linka.
Później linka wyjdzie na zew klamki.

#4 Johny

Johny
  • Użytkownik
  • 29 postów
  • SkądOstrowiec Św.

Napisano 18 lipiec 2008 - 14:17

No to już rozumiem a co potem z linką.
Wkłada sie do kierownicy czy pod owijke??

#5 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 18 lipiec 2008 - 16:55

Linka później idzie w pancerzu między owijką, a kierownicą. Następnie końcówka pancerza wchodzi w przelotkę na ramie i linka dalej idzie do kolejnej przelotki w której znajduje się kolejny pancerz podłączony już do hamulca - to dla tylnego ham. a przy przednim linka bezposrednio w pancerzu idzie do przedniego hamulca.

Coś mi się wydaje kolego, że będziesz miał z tym wszystkim "lekkie" problemy....

#6 Johny

Johny
  • Użytkownik
  • 29 postów
  • SkądOstrowiec Św.

Napisano 18 lipiec 2008 - 19:24

A ta linka pod owijką nie przeszkadza w komforcie jezdzy???

#7 SN

SN
  • Użytkownik
  • 475 postów
  • Skądzupelnie blisko

Napisano 18 lipiec 2008 - 20:12

wiele kierownic ma specjalne rowki umozliwiajace poprowadzenie linek. pancerze po przykryciu owijka staja sie niewyczuwalne. mozna tez pomyslec o specjalnych gumowych nakladkach w ktorych prowadzi sie pancerze i nastepnie naklada na nie owijke.

#8 ERDE

ERDE
  • Użytkownik
  • 1010 postów
  • SkądLublin

Napisano 19 lipiec 2008 - 17:08

jeżeli nie masz rowków to trzymając kierownicę luźno zobacz w którym miejscu ręka najmniej przywiera i tamtędy puść pancerz, w ten sposób nic nie będzie przeszkadzało, pancerz przyklej taśmą izolacyjną żeby nie utrudniał nawijania owijki...

#9 Johny

Johny
  • Użytkownik
  • 29 postów
  • SkądOstrowiec Św.

Napisano 19 lipiec 2008 - 21:26

No niestety nie mam rowków ale zrobie tak jak radzicie.
Może nie bedzie przeszkazać



Dodaj odpowiedź