Skocz do zawartości


Zdjęcie

Lemondka


170 odpowiedzi w tym temacie

#141 robsohn

robsohn
  • Użytkownik
  • 44 postów
  • SkądBełchatów

Napisano 03 grudzień 2013 - 15:43

Osobiście polecam Profile Design. Fakt, jest droga ale uważam, że było warto.

 

Ja wybrałem T3. Ja startuję na dłuższych dystansach w triathlonie i kształt J nie obciąża tak nadgarstków.



#142 KamilJ

KamilJ
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 14 styczeń 2015 - 11:56

Też się właśnie zastanawiam nad tą T3, a dlaczego nie np T2 ? 

 

Kamil 


  • Bodzias94 lubi to

#143 Filip987

Filip987
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • SkądSopot

Napisano 02 grudzień 2016 - 09:55

Tutaj http://tri-magic.pl/...owe-LEMONDKI/88sobie popatrzcie na lemondki, wybór mają duży. Ja osobiście polecam te z karbonu.



#144 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 02 grudzień 2016 - 10:24

A na tych karbonowych jeździ się szybciej?

#145 Greek

Greek
  • Użytkownik
  • 2090 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 grudzień 2016 - 11:29

Z pewnością, przecież powszechnie wiadomo, że karbon jest bardziej aero :D


"Najgorsze koło czyni najwięcej hałasu", Antoine de Rivarol

 

Ragazza Ravennesa

 


#146 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 grudzień 2016 - 14:27

mniejsze tarcie powietrza 



#147 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 1050 postów
  • SkądPuławy

Napisano 03 grudzień 2016 - 08:27

Też się właśnie zastanawiam nad tą T3, a dlaczego nie np T2 ? 

 

Kamil 

T4 jak dla mnie ma 2 zalety: długość i masa.



#148 Wszechstronny

Wszechstronny
  • Użytkownik
  • 222 postów

Napisano 07 czerwiec 2017 - 22:45

Polecono mi lemondkę Syntace xxs, jednak cena trochę mnie przytłacza, a nie znalazłem tego modelu na rynku wtórnym.
Czy możecie coś polecić sensownego do 400zł co byłoby dobrą alternatywą dla Syntace xxs?
Potrzebuję lemondkę na zwykłą szosę, nie to triathlonu. Z tego co widzę Syntace xxs jest odpowiednio krótsza, co pewnie w moim wypadku by się sprawdziło.



#149 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 08 czerwiec 2017 - 07:35

Może i fajna, ale po pierwsze ta cena, a po drugie brak regulowania wyciągnięcia chwytów co już nawet omawiany wcześniej i 3x tańszy chińczyk ma.

 

Moim zdaniem nie warto do zwykłej jazdy.

 

 



#150 Wszechstronny

Wszechstronny
  • Użytkownik
  • 222 postów

Napisano 08 czerwiec 2017 - 14:12

Też zwróciłem uwagę na to, że jednak nie ma tej regulacji, zawsze pozwalałoby to dostosować lepiej lemondkę do siebie. Co więc byłoby dobrą alternatywą dla Syntace xxs i zarazem w miarę lekką w normalnej cenie? :)



#151 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 09 czerwiec 2017 - 06:41

Za ok. 150zł masz lemondkę opisywaną na poprzednich stronach tego tematu, to bardzo rozsądną alternatywa do turystyki i mniejszych wymagań:

http://tricarbon.pl/...ka-triathlonowa

http://tricarbon.pl/...ystawka-czasowa

Do ścigania bym dziś jej nie wybrał, bo ma za wysoko podłokietniki nad kierą, tu lepsze były by takie, gdzie rurki mocowane są pod kierownicą, a przez to pady są o 3/4cm niżej:
http://www.profile-d...t/aerobars/v2c/

#152 Wszechstronny

Wszechstronny
  • Użytkownik
  • 222 postów

Napisano 11 lipiec 2017 - 14:13

Do ścigania bym dziś jej nie wybrał, bo ma za wysoko podłokietniki nad kierą, tu lepsze były by takie, gdzie rurki mocowane są pod kierownicą, a przez to pady są o 3/4cm niżej:
http://www.profile-d...t/aerobars/v2c/

 

A co sądzisz o Profile design V4+ ?
http://www.profile-d...ars/v4-aerobar/

Rurki idą dołem, kąt rurek wydaje się najsensowniejszy, jedynie co to pady nie mają tak szerokiej regulacji jak te w wersji z rurkami idącymi górą gdzie są one niezależne od mocowania do kierownicy.

Rower jaki mam to Cannondale Supersix, czyli geometria wyścigowa, ale chciałbym mieć komfort przy dłuższych trasach.



#153 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 11 lipiec 2017 - 17:59

No to jak nie chcesz leżeć zgięty na maksa tylko komfortowo jechać np. 200km, to po co ci taka lemondka? Kup dokładnie na odwrót gdzie rurki pójdą od góry kierownicy, a tym samym podłokietniki znajdą się kilka cm wyżej dając komfortową/wygodniejszą pozycję. Ta lemondka z linku jest idealna ale do ścigania, bo pozwoli obrać bardzo niską, aero pozycję.

http://www.profile-d...ew_inline/2375/
Zobacz jak blisko kiery są pady i porównaj do tego:
http://www.profile-d...iew_inline/948/

#154 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1033 postów
  • SkądStargard

Napisano 11 lipiec 2017 - 20:50

Kupując model T4, lub podobny, z rurkami nad kierownicą, można zawsze dokupić elementy podwyższające. Sam stosuję od jakiegoś czasu i sobie chwalę. W dalszym ciągu pozycja jest w miarę aero i można powalczyć z wiatrem, za to dla pleców to dużo większa ulga.



#155 Wszechstronny

Wszechstronny
  • Użytkownik
  • 222 postów

Napisano 11 lipiec 2017 - 22:07

Ja największy problem mam z nadgarstkami, o ile plecy jeszcze dają radę bo jestem rozciągnięty tak nadgarstki dają mi w kość na dystansach powyżej 100km. Choć bywają sytuacje jak jadę bardziej "nerwowo", że po 70km zaczynam odczuwać nadgarstki.

W moim przypadku wyżej niż T4 byłoby już chyba za wysoko.
Jak już nadgarstki napierniczają to kładę się na kierownicy i wypuszczam ręce przed kierownicą. I w sumie minimalnie wyżej byłoby ok.


 



#156 peugeotfestina

peugeotfestina
  • Użytkownik
  • 67 postów

Napisano 16 lipiec 2017 - 23:56

Apropos bolow nadgarstkow,doradzalbym wykonywanie kilku cwiczen wzmacniajacych miesnie przedramienia ,takich samych jakie wykonuja ludzie,ktorzy wspinaja sie na sciankach.dodatkowo rozciaganie przedramiennych i bicepsu,to powinno pomoc nie tylko na bole nadgarstkow typowych dla jazdy na rowerze ale tez na dretwienie rak itp.
Oprocz tego dopasowanie roweru i czy za duzo ciezaru nie jest przeniesione na przod i rece zamiast tyl i siodelko.

#157 Gosc_DivisionBell_*

Gosc_DivisionBell_*
  • Gość

Napisano 23 sierpień 2017 - 21:01

Witam są jakieś lemondki albo ewentualnie jakieś patenty żeby ją założyć na płaszczoną kierownicę szosową? Podejrzewam, że się nie da ale cóż szkodzi zapytać :)

Kierownica tego typu: http://sm-parts.net/...bar-31-8mm.html



#158 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 23 sierpień 2017 - 21:12

Akurat mam tę kierownicę i bez problemu założysz chyba każdą lemondkę. Akurat w tym modelu od wspornika kierownicy do tego wypłaszczenia jest ok. 3cm z każdej strony.



#159 Gosc_DivisionBell_*

Gosc_DivisionBell_*
  • Gość

Napisano 23 sierpień 2017 - 21:21

No ja też ją mam od tego roku. Natomiast z lemondkami nie mam zupełnie doświadczenia, nie wiedziałem że je mozna montować przy samym mostku.



#160 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 23 sierpień 2017 - 21:35

http://3.bp.blogspot...00/IMG_3488.JPG





Dodaj odpowiedź