Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulamin forumszosowe.org


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 22 kwiecień 2012 - 19:54

Regulamin www.forumszosowe.org



§1. Użytkownik ma prawo do:

	1. Bezpłatnej rejestracji na forum.

	2. Traktowania zgodnego z zasadami godności i wzajemnego poszanowania

	3. Dostępu do zasobów forum według uprawnień.

	4. Wyrażania swoich opinii w tematach za pomocą postów oraz zakładania nowych tematów.

	5. Edytowania swoich wypowiedzi w czasie nie dłuższym niż godzina.

	6. Składania skarg na wszystkich użytkowników forum za pośrednictwem prywatnej wiadomości do administracji.

	

§2. Użytkownik zobowiązany jest do:

	1. Prowadzenia rozmów według zasad ortografii i interpunkcji języka polskiego.

	2. Wcześniejszego sprawdzenia, czy owe pytanie nie zostało już postawione przez kogoś innego, lub czy dyskusja o podobnym temacie nie jest prowadzona.

	3. Pisania postów i tematów w odpowiednich działach.



§3. Użytkownikowi zabrania się:

	1. Używania słów powszechnie uznanych za wulgarne, obrażać, ubliżać i znieważać innych użytkowników.

	2. Obrażania innych narodowości, ras ludzkich, poglądów politycznych i religii.

	3. Propagowania treści uważanych za obraźliwe - rasizm, seksizm itp.

	4. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej kont przez jedną, tą samą osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, w celu obejścia kar.

	5. Podszywania pod innych użytkowników.

	6. Pisania tych samych postów i tematów w różnych działach forum.

	7. SPAMowania oraz innego typu reklamowania na forum bądź w prywatnych wiadomościach, treści nie związanych z tematyką forum.



§4. System kar:

	1. 3 punkty ostrzeżeń - blokada pisania postów.

	2. 6 punkty ostrzeżeń - blokada wejścia na forum.

	3. Ostrzeżenia wygasają po upływie 30 dni od daty ich nałożenia.

	4. Blokowanie adresu IP, w razie zakładania kolejnych kont w celu obejścia kar.



§5. Pozostałe:

	1. Zakładając konto na forum jednocześnie akceptuje się regulamin obowiązujący na forum.

	2. Regulamin dotyczy również ShoutBox'a.

	3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

	4. Użytkownicy, którzy będą sztucznie wszczynać zbędne rozmowy lub w nich uczestniczyć, będą karani ostrzeżeniami.



§6. Administracja

	1. Nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczoną w postach użytkowników forum.

	2. Admin lub moderator również jest użytkownikiem i obowiązuje go regulamin obowiązujący na forum.

	3. Ma prawo:

		3.1 Usuwać, edytować, zamykać tematy i posty naruszające regulamin, o czym powiadamiają autora poprzez wiadomość prywatną lub adnotację w temacie. Komunikaty takie pisane są czerwoną czcionką i sygnowane nickiem dokonującego zmian.

		3.2 Do udzielania upomnień, ostrzeżeń i blokad użytkowników łamiących regulamin.

		3.3 Do weryfikacji w ciągu 14 dni, prośby usunięcia konta użytkownika.

	4. Ma obowiązek:

		4.1 Dbać o porządek i miłą atmosferę na forum.

		4.2 Uzasadnić swoją decyzję od podejmowanych działań wobec użytkownika. Decyzja taka musi być jawna.

		4.3 W miarę możliwości i wiedzy pomóc potrzebującemu użytkownikowi.

		4.4 Nie nadużywania swojej władzy.

		4.5 Kwestie sporne rozwiązać z innym administratorem/moderatorem.

		4.6 Dopilnować, by nikt inny poza nim nie używał konta.

	5. W razie jakichś niejasności lub problemów wynikających z braku precyzji regulaminu, administracja podejmując decyzję w sprawie problemu musi to uzgodnić z większością członków administracji.