Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki wspornik siodla ?


321 odpowiedzi w tym temacie

#41 MusicMan

MusicMan
  • Użytkownik
  • 210 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 25 kwiecień 2008 - 16:11

Zgadzam sie z Toba z tym FSA, tylko te ceny... a eastona sprowadzam sobie z tajwanu, komplet jakies 1000 zl wiec w porownaniu z naszym kochanym dystrybutorem...

Dzisiaj dostalem maila z cenami mostkow FSA:
> OS-99 STEM - wersja alu - 529,00zł
> OS-99 CSI STEM - wersja karbonowa - 659,00zł
> OS-115 STEM - wersja alu z karbonowym przodem - 499,00zł

Wiec nawet nie chce wiedziec ile ten kforce... zakladajac jakis rabat 10-20% to nadal za drogo moim zdaniem.
Wole przebolec wyglad tego mostka, bo sztyca i kierownica mi sie podoba, tylko fakt ten mostek to taki czarny klocek troche i te 2 sruby, zawsze wybieralem 4.

Bardzo fajnei sie prezentuje mostek i kierownica speca - cos w stylu kforce.

Przemek

#42 SN

SN
  • Użytkownik
  • 475 postów
  • Skądzupelnie blisko

Napisano 25 kwiecień 2008 - 19:14

k force nie wyglada tak strasznie.
szybkie rozeznanie, kazda sztuka z innego sklepu(przy zakupie kilku rzeczy z tego samego miejsca, dramatycznie spada cena wysylki)

mostek

328pln+40pln wysylka

kierownica

280pln+80pln wysylka

sztyca

275pln+30plnwysylka

880pln+150pln koszty wysylki

wszystkie sprzety fabrycznie nowe.niestety nie znam srednicy sztycy, dlugosci mostka i szerokosci kierownicy wiec nie moge ci podac super dokladnych danych

#43 MusicMan

MusicMan
  • Użytkownik
  • 210 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 26 kwiecień 2008 - 07:05

Dzieki za te linki, musze zglebic sprawe. Niestety potrzebuje kier 44 i mostek 10-11cm. Ale w sumie pojawiaja sie czasem jakies rarytasiki. Warto czekać. Niby taka blacha sprawa ale tyle opcji...

Przemek

#44 ptx

ptx
  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Skądpolska

Napisano 13 lipiec 2009 - 20:32

chciałbym dokonać zakupu tulei redukcyjnej do sztycy:
http://centrumrowero...na/Produkt.aspx

obecnie w ramie użyta jest tuleja z oznaczeniem 31,7mm na 27,2mm (była na nią nakładana gumka uszczelniającą -stosuje to rozwiązanie giant w szosówkach-ale zaginęła i dostaje sie brud, chciałbym ja wymienić na powyższą ale mam kłopot z doborem rozmiaru gdyż sa tylko albo 31,8mm albo 31,6mm na 27,2.która będzie bardziej odpowiednia?
czy ten 1mm ma znaczenie w redukcjach?

#45 ptx

ptx
  • Użytkownik
  • 124 postów
  • Skądpolska

Napisano 14 lipiec 2009 - 08:58

odnośnie powyższego pytania...

myslalem takze o wymianie wspornika ale znów podobny klopot to znaczy albo rozmiar 31,6 albo 31,8mm ktory bedzie lepszy ,rura ma 31,7mm (tak jak redukcja do niej).

#46 thorian

thorian
  • Użytkownik
  • 857 postów
  • SkądRoztocze

Napisano 14 lipiec 2009 - 09:05

Jeśli chodzi o sztyce to możesz kupić taką na 31,6 a jako redukcji użyć np. wyciętej ścianki z puszki.

#47 vmax

vmax
  • Użytkownik
  • 520 postów
  • Skądlublin

Napisano 21 lipiec 2009 - 21:50

Mam pytanie , czy możliwe jest wypolerowanie karbonowej sztycy ,poniżej linii zacisku ? Ważne przy zmianie ramy , podejrzewam że będzie więcej wystawać

#48 nick

nick
  • Użytkownik
  • 1953 postów
  • Skądkrakow

Napisano 22 lipiec 2009 - 11:27

Karbon jest zabezpieczony na zewnątrz warstwą lakieru. Papierem wodnym np 2000 jesli tylko zmatowione bez głębszych rys, potem pasta polerska a na koniec prysnąć bezbarwnym. pozdr

#49 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 lipiec 2009 - 11:40

Wypolerowana sztyca może się obsuwać w ramie szczególnie jeśli nie jest to wysokiej klasy sztyca, której rura się kompresuje. Gorsze rurki ustępują pod naciskiem odkształcając się (najczęściej nie na stałe :D). Mocne zaciśniecie może spowodować pęknięcie lakieru na sztycy, a w najgorszym wypadku uszkodzenie włókien - pęknięcie sztycy.
Możesz wypolerować sztyce, ale zamontuj ją na żel Finish Line Fiber Grip. Zawiera on w składzie coś co przypomina piasek - granulki zwiększające tarcie, które i tak zmatują część sztycy wchodzącą w ramę.

#50 vmax

vmax
  • Użytkownik
  • 520 postów
  • Skądlublin

Napisano 22 lipiec 2009 - 18:16

Diękuje za rady . Sztyca chyba nie najgorsza deda black stick. Powinna dać rade ,pzdr

#51 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2348 postów
  • SkądKońskie

Napisano 26 lipiec 2009 - 18:19

Planuję zamontować sztycę z offsetem=0. Myślałem o SMICA Lite PRO:
http://www.allegro.p...itchey_wcs.html
Czy mogę prosić o opinie o firmie i jej produktach. Wiem, że wagowo są zbliżone do Ritchey WCS, a jak jest z jakością i wytrzymałością ?

#52 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 26 lipiec 2009 - 18:35

Tanie i dobre są wyroby Smici.

#53 Bartosz

Bartosz
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Skądwa-wa

Napisano 28 lipiec 2009 - 15:54

A ja się zapytam o sztyce carbonowe. Czy jest sens w takie cudo inwestować? Z tego co widzę różnica wagowa nie duża między alu a carbon, za to cenowo spora. Więc chodzi głównie o tłumienie drgań, ale czy ma to aż takie znaczenie w sztycy...

Intryguje mnie porównanie między ritcheyem wcs alu i pro carbon. Wychodzi na to że wcs alu jest nawet lżejsza od pro carbon! Macie jakies porównania między tymi dwoma modelami? Ciekawi mnie tez jak wypadają te tańsze carbonowe sztyce jak np. acent który jest katalogowo super lekki (chyba nawet lżejszy od wcs carbon!) i niedrogi, z tym że bez offsetu. A z takich już na maksa budzetowych rozwiazań to jest sztyca zoom-a carbon za 100zł na allegro, ale domyślam sie że to jakiś bubel i nie ma co sie w to pchać? Pewno nawet nie carbon. Acha, wiecie może coś na temat firmy paco apex : http://allegro.pl/it...1_g_carbon.html

#54 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 lipiec 2009 - 22:04

Bartosz, ta sztyca jest faktycznie karbonowa a nie alu pokryta karbonem - widziałem ją złamaną. Jej dużą wadą jest samoczynne obsuwanie się nie zależnie od siły z jaką się sztycę ściska zaciskiem.
Tanie sztyce karbonowe, albo mniej "doskonałe" np. Ritchey Pro mają w karbon wplecioną siatkę stalową. Nie świadczy to zbyt dobrze o takich produktach. No ale za dobrą sztycę karbonową trzeba zapłacić sporo. Z karbonowych sztyca warto się zainteresować Ritcheyem WCS, Easton EC70 - wcale nie takie drogie.

#55 Bartosz

Bartosz
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Skądwa-wa

Napisano 29 lipiec 2009 - 00:59

Karbon, czyli chcesz przez to powiedzieć że wcs alu lepsza jest od carbon pro?

Czyli nie warto brać tych tańszych carbonów? Jaka jest różnica między nimi a dobrymi alu jak np. wcs?

Co do tej z linka to jak się obsuwa to odpada, choć niby dużo nie ważę. A co sądzisz o innych sztycach o których pisałem? Można dodać do tego authora. Acha - nowy wcs carbon odpada, bo jednak za drogo dla mnie.

#56 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 29 lipiec 2009 - 23:12

Accenty, Authory, Zoomy i inne tanie karbonowe sobie odpuść. Ritchey Pro Carbon nie robi dpbrego wrażenia z tą siatką stalową w środku i nie jest specjalnie lekka.
Jeśli chodzi o samo jarzmo to średnio działa to stare na dwie śruby. Śruby dociskają podkładki do jarzma, ale ani podkłądki ani jarzemko nie ma ząbków i lubi się siodełko przemieszczać. Nowe jarzemka Ritcheya na jedną poprzeczną śrubę są dobre (podobne to tych Bontrager'a).

#57 manczkin

manczkin
  • Użytkownik
  • 69 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 wrzesień 2009 - 10:18

A co powiecie na temat sztycy projektu Mike Burrowsa a będących na wyposażeniu dawnych TCR Gianta. Są dostępne na Allegro
Ciekawi mnie czy taka sztyca o profilu aerodynamicznym też będzie miała tłumiące własności?
Czy ktoś z forowiczów spotkał się z nią i może coś o niej powiedzieć?

pozdr.

#58 siku

siku
  • Użytkownik
  • 154 postów
  • Skądkrakow

Napisano 09 wrzesień 2009 - 10:30

mam 2 takie w domku, w sumie "rozmiar 3" mam nawet na sprzedaż ...
niestety ciężko mi cokolwiek znaczącego powiedzieć na temat tłumienia tej sztycy, ponieważ mam porównanie w danym rowerku tylko ze zwykłą sztycą alu ... w tym przypadku na pewno M.Borrows jest lepiej tłumiąca 8-)

#59 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 09 wrzesień 2009 - 12:28

A co powiecie na temat sztycy projektu Mike Burrowsa a będących na wyposażeniu dawnych TCR Gianta. Są dostępne na Allegro
Ciekawi mnie czy taka sztyca o profilu aerodynamicznym też będzie miała tłumiące własności?
Czy ktoś z forowiczów spotkał się z nią i może coś o niej powiedzieć?

pozdr.

Zacytuję się sam z innego tematu o sztycach:
"To nie jest Giant, tylko Kalloy. Kalloy produkował ją od 1998 lub 1999 roku dla Gianta do modeli TCR. Waży różnie ponieważ były 3 lub 4 rozmiary - różne długości ponieważ sztyca ze względu na spłaszczenie ma ograniczony zakres regulacji. Masa podanej wyżej sztycy jest realna.
Jakość samego kompozytu? Jak to w latach '90 - to nie jest 100% włókien węglowych, ale pomieszane z włóknami szklanymi dla lepszego tłumienia, ponieważ wtedy jeszcze nie znano właściwości kierunkowej sztywności karbonu."

#60 manczkin

manczkin
  • Użytkownik
  • 69 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 wrzesień 2009 - 09:22

Hmmm? Ale czyli co? za tą cenę warto ją wziąć? Szukam czegoś oryginalnego do mojej szosy.
A że mam ramę aluminiową więc chętnie bym widział coś co w magiczny sposób wytłumi drgania.

Jest jeszcze ITM UNIKO Carbon trochę drożej ale oryginalnie wygląda i waży chyba więcej niż podaje sprzedawca.
Może ktoś coś o niej powie?

pozdr.



Dodaj odpowiedź