A co to takiego ta linka szlifowana bo szczerze przyznam , że nigdy o takim czymś nie słyszałem i chętnie się czegoś dowiem od doświadczonych cyklo-mechaników.wszystko dobrze oglądnij i myśle ze zrobisz to bez problemu. linke kup szlifowaną i koniecznie wymien tez pancerz. pozdr
Problem ze zmiana przełożenia
Started By
Gosc_cypr_ian_*
, 11 wrz 2008 23:17
23 odpowiedzi w tym temacie
#21 Gosc_Anonymous_*
Napisano 12 wrzesień 2008 - 20:57
#23 Gosc_Qba_*
Napisano 12 wrzesień 2008 - 21:41
Nigdy wymieniając linkę nie zostawiaj starego pancerza, może on już być mocno wyeksploatowany czy nawet zardzewiały... W takowym przypadku zmiana linki trochę mija się z celem bo po niedługim czasie linka będzie nie jak nowa tylko jak ta poprzednia. Nowa linka to automatycznie nowy pancerz.
Pozdro!
Pozdro!
#24
Napisano 13 wrzesień 2008 - 07:01
A co to takiego ta linka szlifowana bo szczerze przyznam , że nigdy o takim czymś nie słyszałem i chętnie się czegoś dowiem od doświadczonych cyklo-mechaników.wszystko dobrze oglądnij i myśle ze zrobisz to bez problemu. linke kup szlifowaną i koniecznie wymien tez pancerz. pozdr
Zwykłą linkę szlifuje się aby lżej chodziła w pancerzu. W zwykłej lince widać pojedyńcze linki splecione w jedną całość, a przy lince szlifowanej tego splotu prawie nie widać. Linka jest niemal idealnie gładka. Najlepiej widoczne jest to przy linkach hamulcowych.