Skocz do zawartości


Problem ze zmiana przełożenia


23 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gosc_Anonymous_*

Gosc_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2008 - 20:57

wszystko dobrze oglądnij i myśle ze zrobisz to bez problemu. linke kup szlifowaną i koniecznie wymien tez pancerz. pozdr

A co to takiego ta linka szlifowana bo szczerze przyznam , że nigdy o takim czymś nie słyszałem i chętnie się czegoś dowiem od doświadczonych cyklo-mechaników.

#22 Gosc_cypr_ian_*

Gosc_cypr_ian_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2008 - 21:35

A po co zmieniać pancerz?

#23 Gosc_Qba_*

Gosc_Qba_*
  • Gość

Napisano 12 wrzesień 2008 - 21:41

Nigdy wymieniając linkę nie zostawiaj starego pancerza, może on już być mocno wyeksploatowany czy nawet zardzewiały... W takowym przypadku zmiana linki trochę mija się z celem bo po niedługim czasie linka będzie nie jak nowa tylko jak ta poprzednia. Nowa linka to automatycznie nowy pancerz.
Pozdro!

#24 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 13 wrzesień 2008 - 07:01

wszystko dobrze oglądnij i myśle ze zrobisz to bez problemu. linke kup szlifowaną i koniecznie wymien tez pancerz. pozdr

A co to takiego ta linka szlifowana bo szczerze przyznam , że nigdy o takim czymś nie słyszałem i chętnie się czegoś dowiem od doświadczonych cyklo-mechaników.


Zwykłą linkę szlifuje się aby lżej chodziła w pancerzu. W zwykłej lince widać pojedyńcze linki splecione w jedną całość, a przy lince szlifowanej tego splotu prawie nie widać. Linka jest niemal idealnie gładka. Najlepiej widoczne jest to przy linkach hamulcowych.



Dodaj odpowiedź