Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowości sprzętowe


1429 odpowiedzi w tym temacie

#21 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 luty 2007 - 11:30

Ultremo bardzo dobrze sie toczą. Mają przyczepność nawet lepszą od P2R.
W Bike-Center kosztują 129 zł/szt. http://bike-center.h...products_id=774
Muszę zauważyć, że bodajrze ktoś z WW albo FWB rozciął tą oponę po kilku jazdach. Najechał na coś ostrego jadąc w nocy.
Dodam jeszcze, że opony te mają dość duży rozrzut jeśli chodzi o masę. Widziałem różne egzemplaże o masie od 178g do 195g.

#22 felipe

felipe
  • Użytkownik
  • 436 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 luty 2007 - 09:45

Nie przypominam sobie, aby Ultremo miały jakieś ponadprzeciętne możliwości co do przecięć. Każdą oponę można rozciąć, zwłaszcza podczas jazdy w nocy (noc na szosie?). Co do przebić mają wkładkę w vectranu, ale przecięcia? ;)
Trzeba poczekać na więcej wrażeń z jazdy i ocen testerów.

#23 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2505 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 23 luty 2007 - 09:58

IMO rowniez nie ma sensu brac pod uwage txtow o przecinaniu sie opon. przeciez to normalne.
opony gorskie mozna przeciac na kamieniach o szkle juz nie wspominajac, a co dopiero opony szosowe.

#24 felipe

felipe
  • Użytkownik
  • 436 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 marzec 2007 - 21:20

No i mamy nowe koła od Japończyków :) Shimano WH-R601, bo o nich mowa, to komplet kół na 10-rzędowe kasety, którego waga wynosi 1,687 gram para.
Najgorsze jest to, że jak na razie brak jakichkolwiek testów i ocenienia sztywności kół.

Dołączona grafika

dokumentacja techniczna: http://techdocs.shim...69830608679.pdf

szersze info techniczne:
http://cycle.shimano...D=1173471241190

ciekawe jestem do ilu kg w praktyce te koła są w stanie wytrzymać :?: :idea:

#25 jarek

jarek
  • Użytkownik
  • 201 postów
  • SkądKOLBERG

Napisano 09 marzec 2007 - 21:39

A Z 90 KG to leciutko ,,pozdro,JAREK..

#26 felipe

felipe
  • Użytkownik
  • 436 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 marzec 2007 - 21:41

ja w tej chwili jestem kabanem 95 kilowym, wyglądam przynajmniej jak torowiec (nie mówię, że tak będzie cały czas) i dlatego też wytrzymałość kół jest dla mnie bardzo istotną rzeczą w tym przypadku

#27 geos

geos
  • Użytkownik
  • 20 postów
  • Skądz zoo :-)

Napisano 10 marzec 2007 - 19:40

felipe, o poprzednim modelu ultegry wh-6500 (o mniejszej liczbie szprych) w superlatywach wypowiadało się kilku jeźdźców o masie ok. 220 funtów (ok. 110kg). przypuszczam, że koła na zdjęciu reprezentują podobną klasę.

pod twoją masę złóżyłbym jednak koła klasyczne, 36 szprych z tyłu, na lekkich obręczach, z dobrymi szprychami itp. bez finezji, ale pewnie i części zamienne dostępne od ręki. miałem kiedyś pewien "kłopot" z dystrybutorem shimano na polskę, panem Pawlakiem, który nie odzywał się wywołany o szprychy zapasowe. może sytuacja uległa zmianie i teraz wszystko jest idealnie.

pozdrawiam!
geos

#28 felipe

felipe
  • Użytkownik
  • 436 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 marzec 2007 - 21:52

ta masa nie jest stała, powracam do jazdy po dwóch latach i mam nadzieję, że w krótkim okresie czasu uda mi się ją zredukować bardzo mocno
tak szczerze, to te koła nie są nowością; jest to zwyczajnie ciemna wersja srebrnych Ultegr :) dziwactwo szczerze mówiąc: inny kolor = inny model ;)

#29 maradona86

maradona86
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 22 marzec 2007 - 00:35

a mnie interesowałaby opona Michelin
Megamium 2 co o niej myslicie?? czy jest warta wydania 80 złotych?? czekam na komentarz a moze podpowiedz odnosnie ewentualnej alternatywy:):) :-D [shadow=orange][/shadow][glow=green][/glow]

#30 Konik

Konik
  • Użytkownik
  • 532 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 marzec 2007 - 01:07

felipe, o poprzednim modelu ultegry wh-6500 (o mniejszej liczbie szprych) w superlatywach wypowiadało się kilku jeźdźców o masie ok. 220 funtów (ok. 110kg). przypuszczam, że koła na zdjęciu reprezentują podobną klasę.

pod twoją masę złóżyłbym jednak koła klasyczne, 36 szprych z tyłu, na lekkich obręczach, z dobrymi szprychami itp. bez finezji, ale pewnie i części zamienne dostępne od ręki. miałem kiedyś pewien "kłopot" z dystrybutorem shimano na polskę, panem Pawlakiem, który nie odzywał się wywołany o szprychy zapasowe. może sytuacja uległa zmianie i teraz wszystko jest idealnie.


Tym bardziej, że Komplet piast Ultegry (6600) na allegro to koszt ok. 220 zł, Maviki Open Pro (srebrne) można dostac juz po ok. 120 zł (240 zł para), a dodawszy do tego 64 szt. (IMO 36 szprych to przesada) np. Sapim Laser po 2,50 zł/szt. (z nyplami) - 160 zł, co w sumie daje 620 zł (plus ewentualnie zaplot ca. 50 zł) i ok. 1850 g.

#31 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2505 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 22 marzec 2007 - 08:28

a mnie interesowałaby opona Michelin
Megamium 2 co o niej myslicie?? czy jest warta wydania 80 złotych?? czekam na komentarz a moze podpowiedz odnosnie ewentualnej alternatywy:):) :-D [shadow=orange][/shadow][glow=green][/glow]


zdecydowanie wolalbym wziac conti GP3000 lub 4000(na allshitegro byly po 60 i 85zl). megamium klockowata jest i to taka opona rasowo powiedzmy turystyczna.

#32 zawodowiec_;)

zawodowiec_;)
  • Użytkownik
  • 245 postów
  • SkądPoznań

Napisano 22 marzec 2007 - 16:14

ja sam ma meganium 2, i bardzo polecam, na treningi idealna. z przodu mam ja trzeci sezon ani jednej gumy niezlapalem!!! w sezonie przejezdzam ok 7-9tys km. :mrgreen:

#33 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 marzec 2007 - 18:23

Moja Megamium przecieła się tuż przy obręczy. Opona jest bardzo ciężka i jest tak pleciona, że nawet przy dużym ciśnieniu rozpłaszcza się dość mocno. Tocza się z oporami, opony bez sensu. Tanij można kupić Conti GP3000, więc po co ładować się w Megamium?

#34 zawodowiec_;)

zawodowiec_;)
  • Użytkownik
  • 245 postów
  • SkądPoznań

Napisano 22 marzec 2007 - 18:41

meganim wazy ok 240 gram, bo ja wiem czy to duzo? moim zdaniem tocza sie dobrze. polecam je nadal!!!! :-D :mrgreen:

#35 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2505 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 22 marzec 2007 - 20:19

w rozmiarze 20 to moze i waza te 240. 23ki waza 260, a to juz dosyc sporo.

#36 Thomas

Thomas
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 kwiecień 2007 - 20:09

Nowe pedaly Shimano

Firma Shimano przedstawila nowe pedaly w systemie Spd Sl, sa to nowa Ultegra(AKA 6620) oraz nowe Dura Ace (AKA 7810).
Pedaly te sa szersze co powoduje:
- dodatkowe wsparcie dla blokow
- oraz szersze rozstawienie lozysk (zwiekszona sztywnosc oraz wieksza trwalosc lozysk)

Dołączona grafika

Masa zostala minimalnie zmniejszona, bloki pozostaja te same.

W Wielkiej Brytanii beda kosztowac Dura Ace okolo 750 zl, Ultegra okolo 400 zl

http://www.ultimatep...4&vertical=1&v=

#37 Azariel

Azariel
  • Użytkownik
  • 98 postów
  • SkądTarnowskie Góry

Napisano 06 kwiecień 2007 - 20:21

bloki te same a jednak wiekszy puinkt podparcia? jak?

#38 Thomas

Thomas
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 kwiecień 2007 - 21:25

Azariel

Sluszna uwaga.
Moim zdaniem bedzie tak ze stare bloki beda pasowaly ale pewnie pojawia sie tez nowe szersze.

#39 zawodowiec_;)

zawodowiec_;)
  • Użytkownik
  • 245 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 kwiecień 2007 - 19:27

ja widziałem te pedałki za ok250zł :-P (250 a 400 troche różnicy jest) a dura-ace za ok500zł :-P :lol:

#40 Darek80

Darek80
  • Użytkownik
  • 336 postów
  • Skądokolice Łowicza

Napisano 03 czerwiec 2007 - 15:11

elektryczne campagnolo !
oto link http://campyonly.com/rumors.html



Dodaj odpowiedź