Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowości sprzętowe


1493 odpowiedzi w tym temacie

#1401 Arek74

Arek74
  • Użytkownik
  • 103 postów
  • SkądDuszniki Zdrój

Napisano 13 czerwiec 2016 - 10:31

Nowe maszyny BMC i Canyon, bardzo podobne.

 

https://www.canyon.c.../road/endurace/

 

http://www.bmc-switz...01-ultegra_di2/

 

 



#1402 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 789 postów

Napisano 13 czerwiec 2016 - 10:39

Widzę, że Canyon wysoko wycenił te rowery. 


Poland. Probably the best country in the world.

#1403 Arek74

Arek74
  • Użytkownik
  • 103 postów
  • SkądDuszniki Zdrój

Napisano 13 czerwiec 2016 - 10:43

Teraz, to w ogóle ceny rowerów to jakiś kosmos, bez 15 - 20 tyś nie ma co do sklepu zachodzić ;-)



#1404 Dext

Dext
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 24 czerwiec 2016 - 11:42

Giant 2017

 

http://www.bicycling...r-advanced-disc

 

https://www.giant-bi...rtpage/tcrdisc/

 

https://www.giant-bi...ad.bikes/20172/



#1405 Monowiec

Monowiec
  • Użytkownik
  • 828 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 czerwiec 2016 - 11:45

Juz te slopingowe ramy mnie męczą

Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka



#1406 yetiunio

yetiunio
  • Użytkownik
  • 125 postów

Napisano 29 czerwiec 2016 - 16:03

https://www.facebook...57821397706920/

 

jak się podoba nowe Dura- Ace?



#1407 uzurpator

uzurpator
  • Użytkownik
  • 461 postów
  • SkądKatowice

Napisano 29 czerwiec 2016 - 16:05

https://www.facebook...57821397706920/

 

jak się podoba nowe Dura- Ace?

 

Szału nie stwierdzono :)



#1408 yetiunio

yetiunio
  • Użytkownik
  • 125 postów

Napisano 29 czerwiec 2016 - 16:09

tutaj fotki:

http://cyclingtips.c...s-weight-price/

 

bardzo ładnie wygląda, ale widziałem gdzieś dyskusję o materiałach, z których robione są ramiona korby i zgadzam się z opinią, że powinny być karbonowe, a Shimano uparło się na amelinium :/



#1409 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 1119 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 29 czerwiec 2016 - 16:25

Wizualnie mi się zupełnie nie podoba. No, ale osprzęt nie jest do wyglądania tylko, żeby na tym jeździć. Wyczuwam też lekki dramat snobów, bo przez ten czarny kolor ciężko będzie odróżnić z dalszej odległości korbę DA od 105. :P



#1410 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 632 postów

Napisano 29 czerwiec 2016 - 16:34

Brzydka ta korba...

#1411 piotrek1906

piotrek1906
  • Użytkownik
  • 226 postów

Napisano 29 czerwiec 2016 - 18:21

No i tarcze, wszędzie tarcze, aktualny sprzęt trzeba będzie wyrzucić, bo nie będzie prestiżu ani tym bardziej pro...


  • Omen lubi to

#1412 krystianzach

krystianzach
  • Użytkownik
  • 342 postów
  • SkądZachełmie/Łobez

Napisano 29 czerwiec 2016 - 19:00

Marketing pewnie zrobi swoje i będzie się sprzedawać. Nowy "djurejs" szybszy od poprzednika o 27% sztywniejszy o 134% oraz lżejszy o 39%
Wygląda jak sora. Shimano = zaróbmy "piniondz"

#1413 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 5931 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 czerwiec 2016 - 19:20

W pierwszej chwili napisałem "ewolucja, ale nie rewolucja". Teraz zastanawiam się, czy w ogóle mamy tu jakikolwiek rozwój.

 

Jak na 3 lata pracy i topową grupę absolutnie nic ciekawego. Jedynie konstrukcja Shadow wygląda na dobry pomysł, ale to akurat żaden przełom - wprost przeciwnie, aż ciężko uwierzyć, że dopiero teraz wpadli na coś tak oczywistego.


rowerplus-logo-2.png

#1414 uzurpator

uzurpator
  • Użytkownik
  • 461 postów
  • SkądKatowice

Napisano 29 czerwiec 2016 - 21:02

W pierwszej chwili napisałem "ewolucja, ale nie rewolucja". Teraz zastanawiam się, czy w ogóle mamy tu jakikolwiek rozwój.

 

Jak na 3 lata pracy i topową grupę absolutnie nic ciekawego. Jedynie konstrukcja Shadow wygląda na dobry pomysł, ale to akurat żaden przełom - wprost przeciwnie, aż ciężko uwierzyć, że dopiero teraz wpadli na coś tak oczywistego.

 

Akurat Shadow na szosie to psu na budę się zda.

 

Z drugiej strony - czego właściwie się spodziewałeś? Ja nie widzę drogi rozwoju poza "lżej, sztywniej, gadżety". Ja chciałem 12 rzędów, ale ja jestem szmatą sprzętową ;)



#1415 vuc

vuc
  • Użytkownik
  • 258 postów

Napisano 29 czerwiec 2016 - 21:09

wizualnie brzydka, srebrno-czarne 7900 i 9000 były/są dużo ładniejsze.

 

Za to technologicznie na plus:

  • Przednia przerzutka:
    • To długie, pionowe ramie w 9000/6800/5800 nie za dobrze pracuje przy trimowaniu na mniejszej zębatce - trzeba użyć dość dużej siły, bo ramie (gra słów) siły przy wyprostowanej do góry przerzutce jest bardzo, bardzo małe. Teraz całkowicie zmienili system.
    • Śruba regulacji kabla zintegrowana z przerzutką.
      Barrel adjustor do tylnej przerzutki jest moim zdaniem niepotrzebny, wiec możliwość wywalenia i tego od przedniej to +100 do estetyki kokpitu.
      Poza tym u mnie barrel adjustor przedniej łatwo puszcza napięcie kabla.
  • Korba:
    poprawili ułożenie wieńców. Obecnie przy krótkim chainstay, ja mam 405mm, na przełożeniu 1x10 łańcuch już ociera o dużą tarczę. Na 1x11 tragedia, wręcz duża tarcza łapie łańcuch. Można sobie uszkodzić napęd. Staram się na 1x10 nie jeździć a 1x11 jest kategorycznie zabronione. Moim zdaniem tutaj zrąbali ułożenie wieńców, które są za blisko ramy. Nawet na przełożeniu 2x11 łańcuch jest za bardzo na skos. Może i podobnie jak przy 2x1, ale przełożenie 2x11 jest dużo ważniejsze od 2x1. Mam standardowy BB press fit.
  • Hamulce:
    Mądrze zmieniony kierunek dźwigni quick release. Niby że more aero, ale pewnie nawet 1W to nie oszczędza. Natomiast jest o wiele estetyczniej. Kudos!
  • No i pomiar mocy.
    To może być albo hit, albo ździerstwo. Zobaczymy ile za to zawołają, no i czy będzie dostępny w Ultegrze, 105. W 105 wątpię.

Bazuję na: 

Nie wiem czy te rzeczy zostały pokazane gdzie indziej, więc pewnie stąd Wasze nieprzychylne opinie.

 

Dla mnie powyższe zmiany są jak najbardziej na plus, ale są to rzeczy drobne.

Trochę lipa, że nikt wcześniej na nie nie wpadł, bo teraz patrzę na swoją 6800 jak na "to mniej kochane dziecko", mimo że wcześniej było ok  :)
 

Pozostałe zmiany, typu manetki, pedały, itp. wyglądają na straszny bullshit. Nie mieli czego zmienić, to zmienili wygląd.

Bardzo dobrze, że są kompatybilne wstecz.



#1416 uzurpator

uzurpator
  • Użytkownik
  • 461 postów
  • SkądKatowice

Napisano 21 marzec 2017 - 16:55

http://road.cc/conte...l-bike-unveiled

 

Szosowa konserwa wybuchnie :>


  • radomir82 lubi to

#1417 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 1823 postów
  • SkądSheffield

Napisano 23 marzec 2017 - 09:29

Góral z barankiem.
Dołączona grafikaLekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman Dołączona grafika

#1418 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 2459 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 marzec 2017 - 09:53

Właśnie to nie jest rower szosowy. To że ktoś przykręci baranka to jeszcze nie czyni z roweru szosowego.

To już to jest bardziej szosowe.vergex18-unfold-00-slv-cobalt.jpg


7602ede9d85aa0ebmed.png

 

Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

"Oni [w Sky] nazywają  to marginal gains, wszystko co jest dozwolone w granicach zasad, jest możliwe. TUE mieszczą się w tych zasadach. Jeśli w dalszym ciągu z jednej strony będzie się mówić o etyce w kolarstwie, a z drugiej strony tak postępować, to jest to działanie obłudne." Pat McQuaid


#1419 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 821 postów
  • SkądPuławy

Napisano 23 marzec 2017 - 10:04

Góral z barankiem raczej się nie sprawdzi, bo prosta kierownica jest lepsza w terenie. Może jako wyprawowy, ale też wolałbym na kołach 28, a nie 27,5".

 

Ten składak z barankiem na małych kółkach, to już totalne nieporozumienie. Pozycja niewygodna, a kółka chyba tylko do jazdy po mieście.



#1420 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 2459 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 marzec 2017 - 10:20

No widzisz, a robią takie nieporozumienia już od lat, pewnie się nie znają:)


7602ede9d85aa0ebmed.png

 

Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

"Oni [w Sky] nazywają  to marginal gains, wszystko co jest dozwolone w granicach zasad, jest możliwe. TUE mieszczą się w tych zasadach. Jeśli w dalszym ciągu z jednej strony będzie się mówić o etyce w kolarstwie, a z drugiej strony tak postępować, to jest to działanie obłudne." Pat McQuaid




Dodaj odpowiedź