Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1267 odpowiedzi w tym temacie

#1261 herbatniczek

herbatniczek
  • Użytkownik
  • 176 postów

Napisano 01 maj 2017 - 11:18

 

Wentyl wyrwany z dętki w oponie? Nic nie zrobisz. Poza tym przed montażem zazwyczaj szytkę się pompuje, co ułatwia jej smarowanie klejem. Wadę dałoby się więc od razu zauważyć.

 

Przy montażu chyba wszystko było ok, koła odebrałem napompowane i stały jeszcze 2 dni napompowane. No i przejechałem 20km po czym powietrze wyciekło gwałtownie, to chyba była jakaś wada ukryta. Ciekawe czy uda mi się to zareklamować..



#1262 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 2987 postów
  • SkądSurrey

Napisano 19 maj 2017 - 13:08

Obrecz po usunieciu starego kleju. Nigdy nie byla czyszczona, cztery sezony z hakiem, 4-6 klejonych szytek. W niektorych miejscach byla juz spora warstwa kleju.
W czyszczeniu udzial wzieli:
Effetto Mariposa
Terpentyna
Papier scierny
Noz stolowy
Lyzka do opon
Maly śrubokręt
Gabka myjka
Szmatka
Woda
Mydlo
34367309910_3cafcaa320_c.jpg

Mariposa - nalozona warstwa na stary klej, zostawialem to na 12h lub wiecej. Nie pamietam co jest w instrukcji. Nastepnie lyzka do opon sciagalem to co weszlo w reakcje z Mariposa. Tam gdzie warstwa kleju byla cinka, schodzilo wszystko do karbonu. Proces powtorzylem 3 razy. Po finalnym przeleceniu lyzka po obreczy, w ruch poszla szmatka z terpentyna.
W wiekszosci obrecz byla w miare czysta. Ale jeszcze bylo sporo zlogow kleju, szczegolnie w kanale obreczy ale i nie tylko.
Tu uzylem noza stolowego z zaokraglona koncowka. Przykladajac pod dosc ostrym katem, wywierajac nacisk, klej ladnie odchodzil. Tak rowniez wyczyscilem kanal obreczy na calym obwodzie.
W tym miejscu dodam, ze nie jest to konieczne.
Maly śrubokręt posluzyl do wyczyszczenia otworow. Dalej w akcje wkroczyl papier scierny usuwajac nierownosci, szczegolnie na krawedzi obreczy.
Finalny proces to terpentyna i szorstka strona gabki myjki, po czym szmatka z mydlem i efekt jak widac na zdjeciu.
  • ROZMIAR, adazz i hqvkamil lubią to

#1263 kociol

kociol
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • SkądŚrem

Napisano 20 maj 2017 - 17:20

W związku z szytkami i pro tourem proszę zobaczyć od 3:16 czego sie używa na giro '17. Pisze o tym bo przeczytałem gdzieś w tym topicu o tej marce ze na pewno to nie możliwe.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#1264 jamar

jamar
  • Użytkownik
  • 73 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 maj 2017 - 17:57

W związku z szytkami i pro tourem proszę zobaczyć od 3:16 czego sie używa na giro '17. Pisze o tym bo przeczytałem gdzieś w tym topicu o tej marce ze na pewno to nie możliwe. https://youtu.be/H87aZSIuZoA


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Oglądałem ten film i też na to zwróciłem uwagę 😊...nie dość że 23mm to jeszcze Tufo, a podobno to węże ogrodowe 😆

#1265 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 2987 postów
  • SkądSurrey

Napisano 20 maj 2017 - 18:59

Wow, jeden team (pewnie silnie sponsorowany) nie czyni wiosny. Poza tym, to rowery na samochodzie, dobra reklama, a co tak naprawde jest w uzyciu?
Jest masa przykladow, ze jedno sie pokazuje, a czego innego sie uzywa. Albo pokazuje sie cos, czym nie jest (obrandowane innych producentow komponenty, specyfiki).
Ten team nie walczy o laury, wiec im to wszystko jedno :)


#1266 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 5568 postów
  • SkądSzczecin/Poznań

Napisano 20 maj 2017 - 19:10

O ile z pierwszą częścią się zgadzam, o tyle:

Ten team nie walczy o laury, wiec im to wszystko jedno :)

No tak, jadąc w Giro na pewno nie mają ciśnienia na wynik ;)


rowerplus-logo-2.png

#1267 Stasko

Stasko
  • Użytkownik
  • 466 postów

Napisano 21 maj 2017 - 10:14

Przecież powszechnie wiadomo że produkt wykorzystywany w pro mimo tej samej nazwy daleko odbiega od produktu w marketach.

#1268 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 2405 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 maj 2017 - 10:59

No i prosi pochodzą z innej planety i to właśnie tam robią ten super hiper zaawansowany sprzęt (no chyba, że w krainie świętego mikołaja). :)


7602ede9d85aa0ebmed.png

 

Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

"Oni [w Sky] nazywają  to marginal gains, wszystko co jest dozwolone w granicach zasad, jest możliwe. TUE mieszczą się w tych zasadach. Jeśli w dalszym ciągu z jednej strony będzie się mówić o etyce w kolarstwie, a z drugiej strony tak postępować, to jest to działanie obłudne." Pat McQuaid




Dodaj odpowiedź