Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1333 odpowiedzi w tym temacie

#1321 xander122

xander122
  • Użytkownik
  • 147 postów

Napisano 19 wrzesień 2017 - 20:49

Jeśli wytrzymalaby tyle co corsy cx to może być. Nie ukrywam że chciałbym spróbować tak szerokich szytek.



#1322 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 320 postów
  • SkądLublin

Napisano 20 wrzesień 2017 - 19:31

Dziś z przyczyn losowych złapałem kapcia. Oczywiście nie miałem nic do naprawy bo skoczyłem na chwilę coś załatwić. Skończyło się na telefonie do przyjaciela i tak dalej. W domu zabrałem się za demontaż szytki złapanej na taśmę Tufo. Pozdro dla wszystkich którzy będą chcieli zmienić szytkę w trasie i jechać dalej. Klej strasznie mocno trzyma wątpię w powodzenie takiej misji poza domem. We 2 osoby ciężko to szło i wymagało dużo siły żeby klej puścił. Tyle ode mnie w temacie :)



#1323 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 3288 postów
  • SkądSurrey

Napisano 20 wrzesień 2017 - 20:17

Mastik, mi sciagniecie w drodze szytki i zalozenie nowej zajmuje mniej wiecej tyle czasu, co zmiana detki srednio rozgarnietemu niedzielnemu rowerzyscie.
Nie za szybko ale raczej spokojnie kawy sie nie wypije, no chyba, ze espresso :)
Do tego dochodzi kolejna rzecz. Nawet przy mastiku, czytam, ze udaje sie razem z szytka zerwac warstwe karbonu z kol. Co dla mnie jest totalna dyskfalifikacja obreczy. Mialem tak przy pierwszych lekkich chinczykach.
W takim razie zupelnie nie polecam uzywania ww tasmy z obreczami Campy bora.....

Jak awaria, udalo sie cos z tym zrobic?

#1324 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 320 postów
  • SkądLublin

Napisano 21 wrzesień 2017 - 14:26

Jechalem po prostej drodze nagle bum i pojawiła się dziura na boku oplotu. Szytka idzie do reklamacji zobaczymy jak to rozpatrzą. Nie da się tego załatać.
Fajnie że samą taśmę zdejmujemy z obręczy bardzo szybko i czysto. Pozostałości kleju schodza po potarciu palcem.
  • patryk_60 lubi to

#1325 xander122

xander122
  • Użytkownik
  • 147 postów

Napisano 22 wrzesień 2017 - 10:06

Miałem tak że po skończonym treningu wprowadzam rower do hotelu gdzie na zewnątrz było około 30°C a na korytarzu 20°C,po wejściu na polpietro nagle wielkie bum i po szytce. Shwalbe one,ale fakt że miala przejechane trochę i rezleciala się na boku. 



#1326 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 5931 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 22 wrzesień 2017 - 10:11

Wątpię, czy temperatura mogła tu mieć wpływ. Przy spadku temperatury spada ciśnienie, więc to raczej pomogło szytce niż jej zaszkodziło.


rowerplus-logo-2.png

#1327 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 143 postów

Napisano 23 wrzesień 2017 - 19:03

Czym najlepiej uszczelniać szytki Conti Competiton w trasie/w domu ??? czy robić to dopiero po przebiciu czy też jest jakiś siuwaks do wlania przed przebiciem (profilaktyka)....ostatnio po przebiciu Tufo Extreme nie zadziałał....mam jeszcze EffettoMariposa - espreeso....ale ktoś mi odradzał ten ostatni do szytek z dętką lateksową....co robić?



#1328 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 5931 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 23 wrzesień 2017 - 19:41

Espresso działa bardzo dobrze z lateksem.

 

Jeżeli nawet Extreme Tobie nie pomógł, prawdopodobnie uszkodzenie było ogromne - na 99% nic by go nie naprawiło.


rowerplus-logo-2.png

#1329 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 104 postów

Napisano 23 wrzesień 2017 - 20:25

Competition ma dętke butylową jeśli to coś zmienia:-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#1330 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 143 postów

Napisano 23 wrzesień 2017 - 20:44

Competition ma dętke butylową jeśli to coś zmienia:-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

...no cały czas byłem pewien że tam jest lateksowa dętka....teraz znalazłem gdzieś info ze tylko wersja Pro Limited ma dętkę lateksową....no dobra w takim razie czy Tufo Extreme i EffettoMariposa - espreeso  łatają butylowe dętki w miarę przyzwoicie czy lepiej zaopatrzyć się w coś innego ??



#1331 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 5931 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 24 wrzesień 2017 - 07:37

Extreme tak, o ile mówisz o naprawie, bo takie jest jego zastosowanie.

 

Na co dzień przy "szosowych ciśnieniach" tak naprawdę żaden uszczelniacz nie działa zbyt dobrze, poza tym kiedy już zastygnie, jest nie do usunięcia (w przeciwieństwie do opon, gdzie wystarczy go wyskrobać). Dlatego wg mnie lepiej po prostu mieć Extreme pod ręką i wlać w razie awarii.


rowerplus-logo-2.png

#1332 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 3288 postów
  • SkądSurrey

Napisano 24 wrzesień 2017 - 07:44

Mariposa ma w swojej ofercie aktywator, ktory w sytuacji, kiedy ich normalny plyn nie zadziala, aplikuje sie od zewnatrz.
Przyspiesza on proces koagulacji. Wyobrazam sobie, ze musi to dzialac dosc gwaltownie, stad aplikacja od zew, a nie do srodka....
Ja zalewam po. Chociaz juz dlugo nie mialem awarii. Zauwazylem, ze wraz ze stosowaniem mniejszego cisnienia spada ilosc przebic, nie tylko w szytkach.


#1333 SZYMSZEL

SZYMSZEL
  • Użytkownik
  • 143 postów

Napisano 24 wrzesień 2017 - 07:53

Mariposa ma w swojej ofercie aktywator, ktory w sytuacji, kiedy ich normalny plyn nie zadziala, aplikuje sie od zewnatrz.
Przyspiesza on proces koagulacji. Wyobrazam sobie, ze musi to dzialac dosc gwaltownie, stad aplikacja od zew, a nie do srodka....
Ja zalewam po. Chociaz juz dlugo nie mialem awarii. Zauwazylem, ze wraz ze stosowaniem mniejszego cisnienia spada ilosc przebic, nie tylko w szytkach.

 

masz rację .... dokładnie to samo stwierdziłem do tej pory pompowałem 8atm.....i w tym roku nie miałem żadnej awarii do września.....ponieważ ostatnio poszedłem na łatwiznę i zamiast robić nogę wolę pompować 11atm to od razu awaria i to taka że Tufo Extreme nie pomogło a jak włożyłem koło z szytką do wody to okazało się że powietrze ucieka w miejscu styku krawędzi obręczy z szytką i to na dość sporej długości...20cm....pewnie szytka do wyrzucenia 



#1334 Quell

Quell
  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 27 wrzesień 2017 - 19:52

Mam dylemat.

Obręcze starego typu,otwory pod nyple z rantami.

Co zaproponujecie ?

Klej ?

Taśma ?

Przy taśmie powierzchnia styku,nie będzie idealna przez wypustki,może być też problem z wyciągnięciem taśmy przekładkowej.

Miałem też pomysł żeby przejechać środek taśmą naprawczą,ale kiepsko to widzę.

Klej,tu też idealnie nie będzie stykało.

Jakieś sugestie ?

 

gKBbWE7.jpg





Dodaj odpowiedź