Miyata 512 198x - pomoc!
#45
Napisano 16 wrzesień 2012 - 14:55
SPIKE czy składałeś koła na tych Mach1 Project? Pasują do starszej stalowej ramy? Mam z 93r
#46
Napisano 16 wrzesień 2012 - 20:42
kupiłem te , jedną opone od znajomego dostane za friko, a resztę będę kombinować
#47
Napisano 17 wrzesień 2012 - 06:47
Gdzieś na allegro wisiała za wielką cenę rozwalona obręcz Open 4 CD - też podwójnie oczkowana, a większość otworów wybulonych mocno. Więc to nijakie wytłumaczenie.
Na pewno musisz się z nimi przejść do serwisu, gdzie skontrolują oba koła tensometrem. No i w bliższej lub dalszej przyszłości przygotuj się na wymianę obręczy.
Gdyby nie ta wada, to nie miałbym żadnych obiekcji - bardzo fajne koła. Piasty super, szprychy nierdzewki, a nie ocynkowane byle co. Jedynie będziesz musiał nieco rozgiąć ramę. Tylko naprawdę - cena powinna być mniejsza, ta tylna obręcz to szmelc, bo nie wiadomo kiedy mocniej zacznie pękać. Moja Module E przy jednym nyplu też coś ostatnio bardziej pęka, a niegroźne było. Fakt, że pojedynczo oczkowana, ale to moim zdaniem żadne usprawiedliwienie.
#48
Napisano 17 wrzesień 2012 - 08:01
Mając te obręcze , trzeba sprawdzać czasem czy coś sie nie dzieje z tymi koszyczkami, potrafią pęknąć ( Jelitek tak miał w swoich firmowych mavicach , tam też były koszyczki ) i efektem jet wybulanie obręczy przy otworze, a w końcowym albo od razu pękniecia felgi.
Jeśli gość ma taki serwis co mówi ze spoko jest to pozdrawiam ich , koszt samej obręczy to ponad 200 zł teraz jest , a ja widze ze są zdrowo wytarte pod klockami, wygięte, ale pewnie to sprawdzisz jak bedą na miejscu czy fotka nie przekłamuje.
czy można jeźdizć ??? ale z owszem na wszystki sie da , kwestia czasu i na własną odpowiedzialność. niestety kupiłeś koła zgodne z opisem pewnie.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#51
Napisano 18 wrzesień 2012 - 07:10
Bać to się raczej nie ma czego. ;-) Jakby naprawdę mocno popękała, że aż ścianka się odrywa od profilu (a taką obręcz też już miałem u siebie) to dopiero się robi niebezpiecznie. Jak wspominałem, też mam popękaną obręcz i to nie tylko jedno oczko - ale resztą tych pęknięć jest prawie niewidoczna. Obręcz została przełożona na przód, żeby jej nie zamęczyć mocnym naciągiem i z wyboru na tym jeżdżę, bo w garażu jest jeszcze na zapas Rigida AL 1320.Ja bym się bał na czymś takim ciskać.
No oczywiście, to jest jazda na własną odpowiedzialność i jak pęknięcie urośnie do gigantycznego jak na taką obręcz po walnięciu w jakąś większą dziurę... no to klops. Zluzowanie danych (1-3 max) szprych to tylko półśrodek, bo koło wtedy jest nieprawidłowo naciągnięte.
Kurcze, trochę ten Mavic zawodzi. Te obręcze czasem wcale takie lekkie nie są, a pękają jakby to był jakiś karbon? Prawdę mówiąc jest wiele tańszych obręczy, znacznie bardziej odpornych na duży naciąg...Mając te obręcze , trzeba sprawdzać czasem czy coś sie nie dzieje z tymi koszyczkami, potrafią pęknąć
rybciasum, najpierw to weź się przejdź do serwisu z nimi i sprawdź ten naciąg. Może się okazać, że ktoś nienormalnie mocno naciągnął szprychy. Też kiedyś w poprzednich Mavikach popełniłem ten błąd i z lekka oczka się podniosły.
#53
Napisano 19 wrzesień 2012 - 10:25
kręcą się ślicznie, ryski faktycznie są, troche poobijane, ale tak to jestem zadowlony bo wyglądają bardzo ładnie, naklejki na obręczach jak nowe, piasty się świecą, jest ok
co do rozginania widełek, poprostu je włożyłem, bez użycia jakiejkolwiek większej siły
#55
Napisano 19 wrzesień 2012 - 11:30
#57
Napisano 19 wrzesień 2012 - 13:08
skąd bierzecie linki z takimi dziwnymi końcówkami do hamulców / przerzutek ?
A nie jest przypadkiem tak, że te końcówki się kupuje dodatkowo i zakłada jak się zamontuje linkę?
O np. http://biketires.pl/...ki-zielone.html
Ja dawniej to używałem czasem starych nypli do tego i zaciskałem na koniec :-P
#60
Napisano 19 wrzesień 2012 - 20:33