Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chińskie koła karbonowe


965 odpowiedzi w tym temacie

#1 picca

picca
  • Użytkownik
  • 560 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 sierpień 2012 - 10:21

Jestem pod wrażeniem jak tanie koła da się znaleźć. Czy to tak dobra oferta na jaką wygląda?

http://www.ebay.com/...4#ht_1404wt_954

Nie znam się jakoś super na karbonowych kołach, ale waga 1600g jak na koła pod szytki to chyba sporo.

#2 pimpf

pimpf
  • Użytkownik
  • 415 postów
  • SkądwAw

Napisano 23 sierpień 2012 - 10:33

jak Pan Chińczyk pisze że 1600g to realnie będzie ok 1700g a to juz baaardzo sporo

każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g


#3 KubaG

KubaG
  • Użytkownik
  • 278 postów
  • SkądKrk

Napisano 23 sierpień 2012 - 13:10

Jak mam czas to sam się rozglądam za kołami i obręczami chińskimi na e-bayu, ale jak widze - tak jak w przypadku powyższych kół - gwarancje na 180 dni od daty zamówienia! to delikatnie mówiąc się zniechęcam. Sama wysyłka trwałaby nawet ponad miesiąc, a zanim byś użył pierwszy raz zostałoby ci 4,5 miesiąca gwarancji. Wiem, że w razie awarii kół ( czyt. gdybym rozpieprzył koła ) to ta gwarancja by mi gówno dała, bo wątpie czy komuś udałoby się ją wyegzekwować od takiej "firmy", nikt sie nie bedzie ganiał z chińczykami, bo mało który umie coś napisać po angielsku w stopniu komunikatywnym ( przykłąd chyba w temacie z chinskimi ramami ). I tak i tak szansa na zadziałanie gwarancji jest mała, ale gdyby na aukcji pisało, gwarancja np. 2 lata, to bardziej by mnie to upewniło czy sie na takich kołach czy ramie nie zabije. Przynajmniej przez najbliższe 2 lata :)