Skocz do zawartości


Zdjęcie

I Mistrzostwa Drużyny Szpiku w Kolarstwie 2013


117 odpowiedzi w tym temacie

#21 irimi

irimi
  • Użytkownik
  • 839 postów
  • Skądże znowu?

Napisano 03 wrzesień 2012 - 17:52

Z samego Poznania i okolic będziesz miał 20-30 osób!

#22 wojtasroweras

wojtasroweras
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • SkądOstroróg, Polska

Napisano 05 wrzesień 2012 - 18:33

witam, chyba bym się pisał (nowy jestem totalnie) :)
mam 50 km do Poznania :)

#23 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 840 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 05 wrzesień 2012 - 18:50

Ja też się piszę ;) 110km, pogadam ze Szpikowcami z Tri

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#24 Marras

Marras
  • Użytkownik
  • 100 postów
  • SkądGryfino

Napisano 05 wrzesień 2012 - 19:05

8 km to chyba jednak trochę za mało. Dajcie szansę się zmęczyć. Rozgrzewka nie powinna trwać dłużej niż ściganie :-P
A może wyścig australijski?

#25 irimi

irimi
  • Użytkownik
  • 839 postów
  • Skądże znowu?

Napisano 06 wrzesień 2012 - 10:33

Rozumiem, że wszyscy wypowiadający się włączą się chętnie do organizacji i tak załatwią pomiar czasu i organizację zawodów, by nie było problemu z pomiarem czasu dla 20 czy 30 zawodników robiącymi powiedzmy 4 okrążenia toru.
Zrozumcie prostą sprawę: nie liczcie na jakiś budżet ze strony Fundacji, bo na to nie będzie kasy. Dlatego na początek impreza ma mieć charakter zamknięty, dla szpików i lepiej mniej i dobrze, niż dużo i byle jak. TRZEBA MIERZYĆ SIŁY NA ZAMIARY.

#26 zakk

zakk
  • Użytkownik
  • 57 postów
  • Skądpoznań

Napisano 06 wrzesień 2012 - 11:10

Rozumiem, że wszyscy wypowiadający się włączą się chętnie do organizacji i tak załatwią pomiar czasu i organizację zawodów, by nie było problemu z pomiarem czasu dla 20 czy 30 zawodników robiącymi powiedzmy 4 okrążenia toru.
Zrozumcie prostą sprawę: nie liczcie na jakiś budżet ze strony Fundacji, bo na to nie będzie kasy. Dlatego na początek impreza ma mieć charakter zamknięty, dla szpików i lepiej mniej i dobrze, niż dużo i byle jak. TRZEBA MIERZYĆ SIŁY NA ZAMIARY.


Albo zamiast czasówki zrobić wyścig ze startu wspólnego, na linii mety ustawić kamerę na statywie i w razie wątpliwości zweryfikować z zapisem.

#27 Wigor

Wigor
  • Użytkownik
  • 131 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 wrzesień 2012 - 11:25

Jak pisałem wcześniej, organizowałem kilka edycji IWK na Torze. Ścigało się ok. 50 zawodników i kilkanaście tandemów z niewidomymi. Wyścig obejmował wszystkie kategorie wiekowe plus kategoria VIP. Pieniądze mieliśmy z wpisowego plus niewielkie wpłaty od kilku sposnorów. Wszytko robiliśmy w dwie osoby plus żona i siostra kolegi do pomocy w biurze zawodów. Wyścig był w zasadzie imprezą prywatną poza kalendarzem PZKol. Byli sędziowie, obstawa medyczna (karetka), komentarz z nagłośnieniem (prowadził Tadziu Kurek), puchary i medale, grill. Przyjeżdżał i ścigał się z nami Szurkowki, Kowalski, kibicował Czechowski. Potem organizację kolejnych wyścigów w nieco innej formie przejęło PTC. Nie było elektronicznego pomiaru czasu.
Papiery ma kolega. Odgrzebię jakieś kosztorysy, ale dopiero w paździeniku, to się wypowiem konkretniej. Irimi, nie wiem dlaczego uparcie wciąż wracasz do jakichś pieniędzy z Fundacji. Chyba nikt nie ma zamiaru wyciągać kasy z Drużyny. Ale przed wpisowym nie uciekniemy i to chyba nie podlega dyskusji, wyłączywszy wysokość tej kwoty, którą uczestnicy będą skłonni zapłacić.
Jeśli mamy zorganizować imprezę pod nazwą mistrzostwa Druźyny Szpiku, to robienie imprezy dla 20 chłopaków z okolicy nieco się z tym kłóci.
Traktuj to proszę jako normalny głos w dyskusji, a nie krytykę Twoich propozycji i nie odpisz mi znowu Wigor wyluzuj :)
Trzeba wysłuchać "głosu ludu", przygotować propozycję i przymiarkę finansową i zobaczyć jaki będzie odzew koleżeństwa, bo być może niepotrzebnie strzępimy jęzory.
Mniej a dobrze, nie oznacza wcale lepiej, bo mniej przy danych kosztach stałych, niezależnych od liczby uczestników, to wyższy koszt jednostkowy. No ale trzeba wniknąć w szczegóły, na co na razie nie mam czasu.

#28 irimi

irimi
  • Użytkownik
  • 839 postów
  • Skądże znowu?

Napisano 06 wrzesień 2012 - 14:10

Ja mam zerowe doświadczenie - stąd jestem sceptyczny. Ale będę polegał na waszym :-)

#29 wojtasroweras

wojtasroweras
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • SkądOstroróg, Polska

Napisano 06 wrzesień 2012 - 15:33

bez wpisowego się nie obejdzie, doświadczenia brak :(

#30 Marras

Marras
  • Użytkownik
  • 100 postów
  • SkądGryfino

Napisano 06 wrzesień 2012 - 18:33

Rozumiem, że wszyscy wypowiadający się włączą się chętnie do organizacji i tak załatwią pomiar czasu i organizację zawodów, by nie było problemu z pomiarem czasu dla 20 czy 30 zawodników robiącymi powiedzmy 4 okrążenia toru.
Zrozumcie prostą sprawę: nie liczcie na jakiś budżet ze strony Fundacji, bo na to nie będzie kasy. Dlatego na początek impreza ma mieć charakter zamknięty, dla szpików i lepiej mniej i dobrze, niż dużo i byle jak. TRZEBA MIERZYĆ SIŁY NA ZAMIARY.


Jeżeli będę miał propozycję to zapytam czy mogę zaproponować.

#31 irimi

irimi
  • Użytkownik
  • 839 postów
  • Skądże znowu?

Napisano 06 wrzesień 2012 - 19:27

Jeżeli będę miał propozycję to zapytam czy mogę zaproponować.

Takowa padła w pierwszym poście. Chętni do organizacji zawsze są mile widziani.

#32 Marras

Marras
  • Użytkownik
  • 100 postów
  • SkądGryfino

Napisano 06 wrzesień 2012 - 19:59

To tyle na początek. wszystkie kwestie są w zasadzie otwarte. Należy pamiętać, że nie mamy za bardzo doświadczenia organizacyjnego i nie powinniśmy od razu startować z wysokiego C. Dlatego właśnie formuła jazdy na czas na torze.

Musimy także ukonstytuować komitet organizacyjny, podzielić role itp.

Teraz czekam na wasz odzew w tej sprawie. Proszę pisać konkretnie, na temat i w przemyślany, rozsądny sposób.


Oczywiście zapoznałem się z pierwszym postem jak i całym tematem. Przedstawiłem swoje zdanie, myslę, że na temat i w sposób przemyślany. I już wiem co oznacza stwierdzenie "wszystkie kwestie są w zasadzie otwarte". I tyle z mojej strony na ten temat... no może jeszcze coś na zakończenie z mojej strony...

Żeby nie było, że tylko się czepiam. Sprawdziłem w jednej z firm obsługujących pomiar czasu w maratonach rowerowych. Przy około 30-50 uczestnikach różnica miedzy 2 a 10-20 okrążeniami to wzrost kosztów o ok. 300-500 zł. Ale żeby określić konkretnie koszt obsługi pomiaru czasu potrzebny jest regulamin imprezy, o który firma mnie poprosiła, a którego jeszcze nie ma.

Bardzo chętnie wziąłbym udział w takiej imprezie, spotkał się w jednym miejscu z Drużyną. Niestety, nie widzę większego sensu tłuc się grubo ponad 200 km żeby kilkanaście minut przejechać rowerem, mimo innych atrakcji. Chyba, że w jedną i drugą stronę pojechałbym rowerem.

I tyle z mojej strony w tym temacie.

#33 irimi

irimi
  • Użytkownik
  • 839 postów
  • Skądże znowu?

Napisano 06 wrzesień 2012 - 21:08

Marras, nie widzę powodu byś się unosił i nie traktuj tego osobiście. Pierwsza burza mózgów zrobiona, są różne wizje, pomysły, są osoby zorientowane w temacie.
Początek zrobiony.
Proponuję by osoby chętne zgłosiły swój udział do organizowania imprezy tak jak ją widzicie. Sama dyskusja na forum niczego nie załatwi.

Zatem kto chętny do udziału w komitecie organizacyjnym?

#34 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 07 wrzesień 2012 - 14:58

Jestem chętny do organizacji wyścigu. Jeżeli wyścig miałby być dłuższy, to ok pasuje jak najbardziej okolice 70-80km jak wcześniej był organizowany IWK. Kwestia dyskusji, jak podzielić startujące kategorie i jaki dystans konkretnie miałyby przejechać. Przy tylu okrążeniach i mając pomiar czasu lub sędziów PZKOL można zrobić na co którymś okrążeniu lotny finisz. Kolejne pytanie tak w ogóle ilu startujących będziemy się spodziewać?? Raczej na pewno nie więcej niż 113.


#35 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 styczeń 2013 - 19:22

No więc temat upadł dość szybko, generalnie ostatni dzwonek żeby do niego wrócić. Może przez ten czas komuś w głowie zaświtał jakiś nowy pomysł??


#36 charles7310

charles7310
  • Użytkownik
  • 224 postów
  • SkądPoznań/Brunssum

Napisano 01 styczeń 2013 - 20:11

No więc temat upadł dość szybko, generalnie ostatni dzwonek żeby do niego wrócić. Może przez ten czas komuś w głowie zaświtał jakiś nowy pomysł??


Jestem jak najbardziej na tak, w kwestii pomocy przy organizacji. Moja propozycja, to przede wszystkim spotkanie osób zainteresowanych organizacją i pomocą przy całym rozgardiaszu. Rozpisujemy wszystko na role, za co kto odpowiada i ruszamy do boju.
Jeśli są zainteresowane osoby, to proponuję na forum ugadać termin spotkania, a resztę omówić już na spotkaniu.
Miejscem spotkania mogłaby by być siedziba fundacji.
Any ideas ?
Ps.... jakieś pomysły się w mojej chorej głowie narodziły, więc sądzę, że "brainstorming" wskazany :-)... jeśli takowe spotkanie dojdzie do skutku, napiszę "ogólną" wersję regulaminu imprezy oraz postaram się, o wstępną wycenę zabezpieczenia pomiaru czasu od firm, które się tym zajmują profesjonalnie :-)

#37 charles7310

charles7310
  • Użytkownik
  • 224 postów
  • SkądPoznań/Brunssum

Napisano 03 styczeń 2013 - 21:19

Rozmawiałem z Piotrem i nie ma problemu z organizacją naszego spotkania w siedzibie fundacji.
Adres dla przypomnienia:
ul. Langiewicza 2/8
61-502 Poznań

Jeśli jesteście jeszcze chętni do podjęcia tematu zorganizowania mistrzostw, to moim zdaniem wspólne zebranko jak najbardziej wskazane.
Rzucać propozycję odnośnie terminu, komu jak by pasowało, ja się dostosuje.
Ktoś ma inne propozycje .... do not hesitate... :-)

#38 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 styczeń 2013 - 21:45

Jestem jak najbardziej za spotkaniem, co do terminu także mogę się dostosować.


#39 charles7310

charles7310
  • Użytkownik
  • 224 postów
  • SkądPoznań/Brunssum

Napisano 05 styczeń 2013 - 17:41

W sprawie organizacji Mistrzostw już otrzymałem oferty wraz z ceną i opisem usługi od firm zajmującej się pomiarem czasu.
Prawdopodobnie do poniedziałku będę już wiedział, kiedy możemy wykorzystać siedzibę na nasze spotkanie i wtedy podam termin. Oczywiście termin jak najbardziej będzie mógł zostać zmieniony, w przypadku gdyby komuś nie pasował.

Z ostatniej chwili :
Poniedziałek 14.01 o godz. 18.00 ul. Langiewicza, siedziba Fundacji, pasuje Wam się spotkać i porozmawiać o Mistrzostwach ? Jeśli nie piszcie kiedy możecie.

#40 Wigor

Wigor
  • Użytkownik
  • 131 postów
  • SkądPoznań

Napisano 05 styczeń 2013 - 21:48

mi pasuje :)



Dodaj odpowiedź