Moja miejska retro szosa :)
#1
Napisano 19 wrzesień 2012 - 16:33
rok: 1990/91
rama: Miyata Cr-Mo (FM1), handmade, lifetime
widelec: Miyata (HM2)
mostek: Koga-Miyata
sztyca: Koga-Miyata
siodełko: Koga-Miyata skórzane (obecnie zastąpione bielszym i nowszym
kierownica: Cinelli
blaty i korba: Shimano 600 (FC-6400 biopace) (52-42),
zębatki tył: Shimano 7-rzędowa: 13-26T (CS-6400-7)
łańcuch: Shimano CN-6400
przerzutka przód: Shimano 600 (FD-6400-,
przerzutka tył: Shimano 600 (RD-6400),
pedały: oryginał Shimano 600 (PD-6400), obecnie zmienione na platformówki do jazdy miejskiej
piasty: Shimano 600 (FH-6400)
klamki: Shimano 600 (BL-6403)
manetki: Shimano 600 (SL-6400, 7sp)
hamulce: Shimano 600 (BR-6400)
obręcze: Wolber 700 TX Profil "Hard Anodized Titane Chrome"
opony: Kenda K152 (700x25c)
waga roweru z pedałami, ww. oponami, oświetleniem, licznikiem, zapięciem i torebką podsiodłową (10,8 kg)
Fotki "piwniczne":
https://picasaweb.go...LCmo4L687PzlwE#
#2
#4
Napisano 28 marzec 2013 - 18:06
IMO:
- ta camo owijka to żart?
- zdecydowałbym się na jeden kolor dodatkowy (aplikacji) - albo czerwień, albo niebieski,
- do jasnych części/komponentów lepiej pasują jasne koła.
Ale generalnie rdzenia zazdraszczam... ;-)
No tak jakby :mrgreen: Pod koniec zeszłego sezonu miałem 3 owijki, jedna niebieska (ta co na wcześniejszych fotkach - poszła do innego rowerka), jedna czarna (skórzano-korkowa poszła do kolejnego), a została ta urban camo, więc cóż było robić :-P Za parę dnia na nowy sezon wpadnie cała czarna owijka (czerwona wygląda średnio). Oponki też były pierwotnie przewidziane do innego rowerka, ale na szybko zagościły w tym. Nie wydaje mi się, by jasna rama fajnie współgrała z jasnymi oponkami, chyba zawsze przydaje się jakiś kontrast Na szczeście są jeszcze czarne slicki Shwalbe, więc całość na wiosnę nie będzie już tak oczojebna :-P
#6
Napisano 28 marzec 2013 - 21:31
Gdzie kupiłeś klamomanetki tourney, z tego co wiem ciężko je upolować? Rower zacny ;-)
No fakt wpadły przelotki na ramę i klamkomanetki 2x7 Tourney ST-A070, kupiłem je na alle drogo pod koniec zeszłego sezonu. Widzę że nadal są dostępne np. tu:
http://allegro.pl/sh...3101611519.html
choć ja za moje płaciłem troszkę mniej
#7
Napisano 28 marzec 2013 - 22:05
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#8
Napisano 28 marzec 2013 - 22:31
przy talkich cenach to bym sie zdrowo zastanawiałczy nie brać na 8 Sunrace , bo skok w 7 i 8 taki sam jest
No u mnie plan był bardzo prosty, nie ruszam oryginalnych tylnych zębatek, a że jest ich 7 i akurat w chwili gdy byłem na kupnie klamkomanetek Shimano wrzuciło na rynek dla retro fanów :-P te 7-ki Tourneya, to długo się nie zastanawiałem. Tym bardziej, że swoje Tourneye (nowe) nabyłem o 1/3 taniej, niż najtańsze jakie wówczas wyszukałem Sory (8-ki ale używane). Ogólnie mimo "plastiku" bijącego po oczach w tych Tourneyach muszę przyznać, że są solidnie zrobione. Biegi (i półbiegi) wchodzą płynnie zarówno przy wrzucaniu na wyższe jak i przy zbijaniu rączką hamulca. Na moje miejskie, niewyczynowe potrzeby sprawdzają się wyśmienicie. Reasumując, gdybym planował wymianę zębatek, piasty, przerzutki itp. to zapewne docelowo zagościłyby i klamkomanetki na 8 lub 9 biegów, ale że nie miałem i nie mam takiego planu, to z tych Tourneyi 7-ek jestem bardzo zadowolony.
P.S. W jakich pieniążkach chodzą te 8ki Sunrace?
#9
Napisano 29 marzec 2013 - 11:27
#12
Napisano 15 wrzesień 2013 - 14:59